Vilken serie såg du senast?

Permalänk
Medlem

@Slapinator: Eller hur? Den balanserar perfekt mellan hur det är nu och något som är relevant i framtiden. Förhoppningsvis funkar det för någon som ser den om tio år. Tycker den är fantastisk och bryr mig inte nämnvärt att den inte släpptes i 'ett svep'.

@Fulci: Se där..! Ska försöka lära mig det! Tack för tipset, men som du säger, knapparna borde uppdateras.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Errek:

OfT:
Svårt att inte vara en papegoja i den här tråden men 'The Boys' är ju något speciellt. Förhoppningsvis är den bättre än GoT i slutändan, historiens största besvikelse.

Ger mig nu på 'The Terror' på Amazon Prime. Av de streamingtjänster jag är på, är nog Amazon med de flest intressanta och den med högsta kvalitén. Bosch, Goliath, The Boys, Man in the high castle etc. Rekommenderar verkligen tjänsten för bara 70 spänn i månaden mot alla andra tjänster.

Raised by Wolves var också väldigt häftig.

En spoilerfunktion borde finnas på SweC, galet att det inte gör det år 2020. Då kunde jag dolt det här babblet.

OnT:
The Terror.

The Terror säsong ett är överjävligt bra! Något som är ännu överjävligare är romanen av Dan Simmons. Tyckte du TV-serien var brutal så är det absolut inget jämfört med romanen, ståpäls mest hela tiden...

PS! Håller absolut med om att Amazon är den "bortglömda" streamingtjänsten. Massor av kalasutbud och 4K med HDR, värt varenda krona. Betalar nu tror jag 119:-/månad för Prime där vi i Sverige än så länge egentligen bara kan utnyttja videodelen. Om du kan komma undan med 70:-/månad så får du gärna tipsa mig.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Raised by Wolves

https://www.imdb.com/title/tt9170108/

Lite annorlunda, inte så "flashig" SciFi kanske. Skulle säga mellan 6,5-8 av 10 än så länge.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Das Boot säsong två på SVT Play rekommenderas varmt. Kanske inte lika svettig som säsong ett men väldigt bra. TV-serien är inte baserad på den ultimata filmen utan på en roman som ligger till grund för det hela vad jag förstår. Filmen måste ses om ni inte gjort det redan, en fullfjädrad klassiker! Finns på Netflix i en "Theatrical Cut" vad det nu innebär. Jobbig att se men även rent av fantastisk. Filmen är från början av åttiotalet och bildkvaliteten har dessvärre bara blivit sämre, ingen remaster på denna vilket är synd.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Missa absolut inte Dark på Netflix. Tysk Sci-Fi med tidsresor som tvingar tittaren att verkligen hänga med. Ganska brutal och klart mer "verklig" än prylar från USA eller UK. Ett måste om Du är det minsta intresserad av Sci-Fi.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Började nyss titta på the walking dead säsong 10 och jag undrar varför jag fortsätter titta. Nu dör för fan zombisarna av att få en pil eller spjut i magen. Känns som det blivit en såpopera full av moralkakor och dålig humor 🤢 helvete!

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Såg klart Homeland igår. Tyckte sista säsongen var rätt bra ändå. Kul att den hållt så länge. Känns inte som att de görs liknande "spy" serier längre. Verkar som den genren har tappat, folk är kanske lite trötta på realism och politik just nu.

Homeland är ju bra mycket bättre än Jack Ryan iaf. Säsong 2 av den senare var totalt genomusel.

Permalänk
Sötast

Tittar på The Haunting of Bly Manor.

Not bad at all!

Permalänk
Inaktiv

Mandalorian

(egentligen är det Lilo & Stitch serien, helvete vad bra den är)

Permalänk
Medlem

The Chi

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Började nyss titta på the walking dead säsong 10 och jag undrar varför jag fortsätter titta. Nu dör för fan zombisarna av att få en pil eller spjut i magen. Känns som det blivit en såpopera full av moralkakor och dålig humor 🤢 helvete!

De skar halsen av en med...
Inte heller imponerad av början av säsong 10.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Tittar på The Haunting of Bly Manor.

Not bad at all!

Såg just klart. Håller inte med budskapet som jag uppfattade det(det gör nog ingen förhållandeterapeut)* men hyfsat kreativ. Gillade den första Haunting mer.

* spoiler nedan

"Riktig kärlek dör och du kommer aldrig att komma över den"

Dold text
Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Jag och sambon började kolla Fringe för några veckor sedan. Sci-fi kriminaldrama från skaparna av Lost som sändes 2008-2013. Jag brukar hålla mig rätt uppdaterad på serier som går men denna har jag helt missat, ingen aning om varför då den verkar ha varit ganska stor. Vi blev överlyckliga när vi såg att det fanns 5 säsonger med ca 100 avsnitt à 45 minuter. Då behöver vi inte leta ny serie på länge

Jag gillar den verkligen, gör sig väldigt bra med det klassiska "ett fall per avsnitt och en större handling över säsongen". Lite småtöntig ibland men det kan jag leva med då den är skriven med oerhört bra fantasi och många oväntade händelser. Parallella universum m m älskar jag

För er som redan sett Fringe kan jag i spoilerrutan nedan skriva något av det märkligaste jag sett i serieväg...

Agent Francis dör en bit in i serien och försvinner därmed ur rutan. Säsongen därpå är han helt plötsligt med igen, heeelt utan förklaring och det görs inte till någon stor grej som att han återuppstått eller liknande. Vi var helt säkra på att vi råkat hoppa över några avsnitt men icke. Så jag googlade och tydligen visade det sig att det avsnittet var tänkt att sändas i den tidigare säsongen innan han dog, men avsnittet skrotades. I nästa säsong bestämde sig producenterna för att slänga med det avsnittet då de nu tyckte det var bra, helt utan någon tanke på att han var död. Mycket udda

Dold text
Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Sötast
Skrivet av Zachtionman:

Jag och sambon började kolla Fringe för några veckor sedan. Sci-fi kriminaldrama från skaparna av Lost som sändes 2008-2013. Jag brukar hålla mig rätt uppdaterad på serier som går men denna har jag helt missat, ingen aning om varför då den verkar ha varit ganska stor. Vi blev överlyckliga när vi såg att det fanns 5 säsonger med ca 100 avsnitt à 45 minuter. Då behöver vi inte leta ny serie på länge

Jag gillar den verkligen, gör sig väldigt bra med det klassiska "ett fall per avsnitt och en större handling över säsongen". Lite småtöntig ibland men det kan jag leva med då den är skriven med oerhört bra fantasi och många oväntade händelser. Parallella universum m m älskar jag

För er som redan sett Fringe kan jag i spoilerrutan nedan skriva något av det märkligaste jag sett i serieväg...

Agent Francis dör en bit in i serien och försvinner därmed ur rutan. Säsongen därpå är han helt plötsligt med igen, heeelt utan förklaring och det görs inte till någon stor grej som att han återuppstått eller liknande. Vi var helt säkra på att vi råkat hoppa över några avsnitt men icke. Så jag googlade och tydligen visade det sig att det avsnittet var tänkt att sändas i den tidigare säsongen innan han dog, men avsnittet skrotades. I nästa säsong bestämde sig producenterna för att slänga med det avsnittet då de nu tyckte det var bra, helt utan någon tanke på att han var död. Mycket udda

Dold text

Helt klart min favoritserie genom tiderna, den blir verkligen bättre och bättre.
Japp, angående spoilern, har själv kliat huvudet rejält på denna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Helt klart min favoritserie genom tiderna, den blir verkligen bättre och bättre.
Japp, angående spoilern, har själv kliat huvudet rejält på denna

Kul att höra, ligger nog i top 5 för mig i alla fall. Är en bit in på säsong 4 nu så det ska bli spännande att se hur allt slutar. Imponerad av fantasin skaparna har i alla märkliga fall av sjukdomar, experiment, mutationer osv. Finns ju nästan lika många som det finns avsnitt och ändå känns det alltid unikt

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Såg precis The Terror på amazon prime och kan inte fatta att jag missat den innan. Säsong 1 bara är det som gäller då säsong 2 är något helt annat.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Das Boot säsong två på SVT Play rekommenderas varmt. Kanske inte lika svettig som säsong ett men väldigt bra. TV-serien är inte baserad på den ultimata filmen utan på en roman som ligger till grund för det hela vad jag förstår. Filmen måste ses om ni inte gjort det redan, en fullfjädrad klassiker! Finns på Netflix i en "Theatrical Cut" vad det nu innebär. Jobbig att se men även rent av fantastisk. Filmen är från början av åttiotalet och bildkvaliteten har dessvärre bara blivit sämre, ingen remaster på denna vilket är synd.

https://i.imgur.com/XCFU15S.jpg

Bioversionen är 2h 29min och directors cut är 3h 28min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Jag och sambon började kolla Fringe för några veckor sedan. Sci-fi kriminaldrama från skaparna av Lost som sändes 2008-2013. Jag brukar hålla mig rätt uppdaterad på serier som går men denna har jag helt missat, ingen aning om varför då den verkar ha varit ganska stor. Vi blev överlyckliga när vi såg att det fanns 5 säsonger med ca 100 avsnitt à 45 minuter. Då behöver vi inte leta ny serie på länge

Jag gillar den verkligen, gör sig väldigt bra med det klassiska "ett fall per avsnitt och en större handling över säsongen". Lite småtöntig ibland men det kan jag leva med då den är skriven med oerhört bra fantasi och många oväntade händelser. Parallella universum m m älskar jag

För er som redan sett Fringe kan jag i spoilerrutan nedan skriva något av det märkligaste jag sett i serieväg...

Agent Francis dör en bit in i serien och försvinner därmed ur rutan. Säsongen därpå är han helt plötsligt med igen, heeelt utan förklaring och det görs inte till någon stor grej som att han återuppstått eller liknande. Vi var helt säkra på att vi råkat hoppa över några avsnitt men icke. Så jag googlade och tydligen visade det sig att det avsnittet var tänkt att sändas i den tidigare säsongen innan han dog, men avsnittet skrotades. I nästa säsong bestämde sig producenterna för att slänga med det avsnittet då de nu tyckte det var bra, helt utan någon tanke på att han var död. Mycket udda

Dold text

En av mina absoluta favoritserier också! Har planer på att se om den snart.
Bara Walter Bishop i sig är värt att se serien för!

Senaste jag sett:
The Queen's Gambit 9/10 riktigt bra! Sett 5 avsnitt hittills och suttit helt hooked. Anya Taylor-Joy gör en suverän roll.
Raised by wolves 2/10 makalöst dålig och tid jag aldrig får tillbaka. Blev arg av att se den, så dålig var de sista avsnitten.
His dark materials 7.5/10 Bra serie. Har inte läst böckerna eller sett guldkompassen.
The Expanse 8.5/10 Suverän sci-fi gjord rätt. Så bra att jag köpt böckerna och börjat läsa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Jag och sambon började kolla Fringe för några veckor sedan. Sci-fi kriminaldrama från skaparna av Lost som sändes 2008-2013. Jag brukar hålla mig rätt uppdaterad på serier som går men denna har jag helt missat, ingen aning om varför då den verkar ha varit ganska stor. Vi blev överlyckliga när vi såg att det fanns 5 säsonger med ca 100 avsnitt à 45 minuter. Då behöver vi inte leta ny serie på länge

Jag gillar den verkligen, gör sig väldigt bra med det klassiska "ett fall per avsnitt och en större handling över säsongen". Lite småtöntig ibland men det kan jag leva med då den är skriven med oerhört bra fantasi och många oväntade händelser. Parallella universum m m älskar jag

För er som redan sett Fringe kan jag i spoilerrutan nedan skriva något av det märkligaste jag sett i serieväg...

Agent Francis dör en bit in i serien och försvinner därmed ur rutan. Säsongen därpå är han helt plötsligt med igen, heeelt utan förklaring och det görs inte till någon stor grej som att han återuppstått eller liknande. Vi var helt säkra på att vi råkat hoppa över några avsnitt men icke. Så jag googlade och tydligen visade det sig att det avsnittet var tänkt att sändas i den tidigare säsongen innan han dog, men avsnittet skrotades. I nästa säsong bestämde sig producenterna för att slänga med det avsnittet då de nu tyckte det var bra, helt utan någon tanke på att han var död. Mycket udda

Dold text

Den har vi hoppat/missat... vart kan man streama den?
Eller är det alternativt som gäller?
HBO nordic vägrar jag streama ifrån, så jäkla ålig kvalite på bild och ljud... gör sig absolut intye bra på 100 tum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Den har vi hoppat/missat... vart kan man streama den?
Eller är det alternativt som gäller?
HBO nordic vägrar jag streama ifrån, så jäkla ålig kvalite på bild och ljud... gör sig absolut intye bra på 100 tum

Prime video, men inte i Sverige. Frankrike har Fringe och USA tror jag. Så VPN med Prime video. Eller alternativt.
Jag kör det senare alternativet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Prime video, men inte i Sverige. Frankrike har Fringe och USA tror jag. Så VPN med Prime video. Eller alternativt.
Jag kör det senare alternativet.

Ok, tack för svar, har prime... tror nog den finns där ändå men eng subs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Ok, tack för svar, har prime... tror nog den finns där ändå men eng subs.

Weird, så här är det för mig:

Permalänk
Avstängd

Många verkar gilla Fringe men jag tog mig inte igenom första avsnittet. Det kändes bara så B att jag inte klarade av det.

En serie som jag precis börjat kolla på är Alice in Borderland på Netflix. Ett gäng "förlorare" som blir indragna i någon konstig version av Tokyo utan folk där de måste klara en utmaning varje dag för att inte dö. Har bara sett ett par avsnitt men rekommenderas.

Permalänk

Queens gambit - mycket bra. Cobra Kai - GRYM!

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk

https://en.wikipedia.org/wiki/Secrets_of_Great_British_Castle...

Verkar endast finnas säsong 2 på Netflix.

Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |

Permalänk
Medlem

Mandalorian. En helt ok serie om man inte har något annat för sig, men tycker inte alls att den levde upp till den hype jag hört ifrån många angående denna serie.
Storyn kändes lite som en netflix egna drama-serier ibland, (lite sådär seg och netflix-tråkig)
Mandalorians dräkt var cool, (alltid gillat boba fett dock), men vad är det med star wars och robotar?
Hade önskat mer robotar som är lite skrämmande, men som sagt det är ju standard i star wars att de ser ut som någon plåtgubbe ifrån alice i underlandet.
Musiken var också riktigt dålig i serien tyvärr, passade inte alls och fick stämningen att bli ännu mer netflix-drama i tempot.

Men överlag så var det en helt ok serie, men levde verkligen inte upp till hypen.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Lego Master
Skrivet av CubaCola:

Mandalorian. En helt ok serie om man inte har något annat för sig, men tycker inte alls att den levde upp till den hype jag hört ifrån många angående denna serie.
Storyn kändes lite som en netflix egna drama-serier ibland, (lite sådär seg och netflix-tråkig)
Mandalorians dräkt var cool, (alltid gillat boba fett dock), men vad är det med star wars och robotar?
Hade önskat mer robotar som är lite skrämmande, men som sagt det är ju standard i star wars att de ser ut som någon plåtgubbe ifrån alice i underlandet.
Musiken var också riktigt dålig i serien tyvärr, passade inte alls och fick stämningen att bli ännu mer netflix-drama i tempot.

Men överlag så var det en helt ok serie, men levde verkligen inte upp till hypen.

Man har rätt till sin åsikt, men i det här fallet är jag glad att större delen av Star Wars-världen inte håller med dig, för säsong 3 kan inte komma snabbt nog.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Dips på SVT Play, två säsonger med den absolut bästa mest korkade/smarta humorn jag sett på länge. Faktiskt den första serien detta sura år som faktiskt fått mig att skratta som ett litet barn framför TV:n. Man kanske kan få för sig att detta är en slätstruken SVT-grej men det stämmer inte alls, detta är väldigt, väldigt bra!

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Queens Gambit - tala om sleeper hit. Trodde inte jag skulle gilla den. Älskade den!
Sen är ju Expanse säsong 5 här. Blev lycklig när jag såg det.
Utopia, första avsnittet - wow... men avsnitt 2? Blev skeptisk. Avsnitt 1 gav mig extremt hopp. Är den värd att se?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oxies Husse:

Queens Gambit - tala om sleeper hit. Trodde inte jag skulle gilla den. Älskade den!
Sen är ju Expanse säsong 5 här. Blev lycklig när jag såg det.
Utopia, första avsnittet - wow... men avsnitt 2? Blev skeptisk. Avsnitt 1 gav mig extremt hopp. Är den värd att se?

Är så sugen på Expanse säsong 5 men när jag kollar mitt konto på min TV så finns det bara fyra avsnitt, ska det vara så?

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO