Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Keychron K2 RGB Red Switch / Internationell ISO / Mekaniskt & trådlöst

Permalänk
Medlem

Keychron K2 RGB Red Switch / Internationell ISO / Mekaniskt & trådlöst

Hej!
Jag säljer ett Keychron K2 Version 2 Red switch med internationell ISO (https://www.keychron.com/products/keychron-k2-wireless-mechan...). Tangentbordet är helt oanvänt, direkt från producenten. Praktiskt taget det enda tangentbordet i den här prisklassen som är mekaniskt, har RGB och är trådlöst (med option att ha sladd i). Kostar för tillfället 1057:- från billigaste återförsäljare i Sverige (enligt prisjakt). Kan tänka mig en affär på 900:-, frakt kan diskuteras/ordnas. Tangentbordet finns i Stockholm.

Så, kort men gott:
Mekaniskt
Trådlöst
RGB
TKL
Red switch, lämpad för gaming
900:-

Hör av dig vid intresse eller frågor!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har du köpt ett hot-swappable eller? ^^

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem
Skrivet av XerxesYngve:

Har du köpt ett hot-swappable eller? ^^

Nej, jag var bara dum i huvudet och glömde helt att man behövde göra distinktionen att man ville ha ett nordic ISO... så nu försöker jag desperat sälja ett international ISO i Sverige annars får jag skicka tillbaka det till Keychron, vilket är back-up option.

Permalänk

Hehe... Jag köpte ett hot-swappable, också med internationel layout så jag gjorde samma brain fart. Avbeställde men de svarade aldrig och skickade det ändå, så det är påväg.

Det är väl vanliga Gateron switchar, kan du inte bara köpa nya keycaps istället och byta ut dem?

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem
Skrivet av XerxesYngve:

Hehe... Jag köpte ett hot-swappable, också med internationel layout så jag gjorde samma brain fart. Avbeställde men de svarade aldrig och skickade det ändå, så det är påväg.

Det är väl vanliga Gateron switchar, kan du inte bara köpa nya keycaps istället och byta ut dem?

Hm, aldrig gjort förut så vet inte riktigt. Oavsett så kostar det väl några hundralappar med keycaps? Blir samma mellanskillnad som att beställa ett nytt tänker jag och skicka tillbaka denna...

Permalänk
Skrivet av Saladrax:

Hm, aldrig gjort förut så vet inte riktigt. Oavsett så kostar det väl några hundralappar med keycaps? Blir samma mellanskillnad som att beställa ett nytt tänker jag och skicka tillbaka denna...

Om du köpte det i Sverige så blir det nog billigare att bara skicka tillbaka, trodde du köpt från hemsidan och fått det från Kina.

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"