Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

GTX 1070 Asus Dual 8 Gb

Köpt nytt grafikkort så säljer mitt tidigare. Det är ett GTX 1070 Asus Dual 8 GB. Ej överklockat och har bara använts för spel ett par timmar per vecka. Jag är enda ägaren och har originalkvitto. Fungerar som det ska, mycket prisvärt kort

Budgivning i kommentarstråden, budstart 1 600kr. Hämtas utanför Uddevalla eller skickas om du står för frakten. Jag har kartongen från mitt nya grafikkort så det ligger säkert vid frakt. Flera goda referenser finns i tråden om det

Läs hela annonsen här

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Bjuder 1600 kr. Kan eventuellt hämta imorgon runt lunch, annars blir det frakt.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Bjuder 1600 kr. Kan eventuellt hämta imorgon runt lunch, annars blir det frakt.

Har fått bud på 1 700kr i PM, höjer du eller avstår du? Avslutar ikväll

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Skrivet av Zachtionman:

Har fått bud på 1 700kr i PM, höjer du eller avstår du? Avslutar ikväll

Nä då hoppar jag, ha det fint!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Sålt!

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein