Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk

Någon som vågar ändra leveranshastigheten och kika om man får ett tidigare datum?

Permalänk
Medlem
Skrivet av calle81:

Min håll på och glitcha vid betalningsverifieringen i amazon.se. Först stod det att den skulle komma på tisdag. Nu står detta:
Har inte skickats än
Uppskattning av leverans: Vi behöver lite mer tid för att ge dig en bra uppskattning. Vi meddelar dig via e-post så snart vi har ett beräknat leveransdatum.

Tveksam till att jag kommer få någon

Enda anledningen varför jag tog faktura, för att skippa hela verifieringen med kortbetalning.

Permalänk
Skrivet av Ricstark:

Har bankat F5 på Amazon och Netonnet sedan 23.58 typ.. Har inte sett en enda tillgänglig =/ (Netonnet verkar inte lagt ut några på webblagret än)

Hur länge ska man refresha Netonnet utan att vara en zombie på jobbet imorgon? Jag börjar känna att gränsen börjar nås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tOPO:

Valde du dyrare frakt eller var det standard 29kr frakten?

Valde expressfrakt. Lyckades få igenom min beställning 23:55. Förhoppningsvis kommer paketet nu i ett bra skick.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Hade också problem med att verifiera, till slut fungerade det och nu har pengarna ”dragits”

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Jag är så jävla nöjd över mig själv att jag hade koll på amazon. Både jag och mina två polare hann lägga beställning. De andra var helt fokuserade på netonnet.

Tror inte jättemånga har koll på svenska Amazon än så länge så gick nog lite under radarn.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisbeats:

Någon som vågar ändra leveranshastigheten och kika om man får ett tidigare datum?

Testade, blev ingen skillnad. Fortfarande måndag för mig.

Har en känsla av att personer som får leverans i morgon bor i södra Sverige, typ Malmö osv. Konsolerna ska väl skickas från nederländerna eller liknande, landa med flyg i Malmö, osv osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisbeats:

Jag fick logga in på mobilen för slutföra verifieringen och köpet för att det buggade på Chrome. Sidan stog bara helt vit och snurrade, inget hände. När jag gjorde det på mobilen så gick ordern igenom direkt. Testa det.

Tack för det!

Fungerade direkt när jag loggade in via min telefon. Varken Chrome eller Edge ville vara med när jag försökte via min laptop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aegon:

Fick en från Amazon "första vändan" strax före 00 (dock leverans tisdag 24e konstigt nog, nåja), men låter osannolikt att de haft dessa tusen(?)tals konsoler att sälja eller? Med tanke på att det fortfarande går att köpa.

Beställde också innan 12, vid 23:55 och har också tisdag 24:e . Verkar som vi som beställde innan 12 fick 24:e och de efter 12 fick 23:e ?

Permalänk
Medlem

Verkar ha lyckats knipa en jag med. Digital iof, vilket jag egentligen inte vill ha, men det är helt klart bättre än inget!

Permalänk
Medlem

Pengarna dras inte men ordern ligger kvar och leverans på måndag.

Är tvungen att öppna mitt kort för internetköp 1 timme. Ska jag somna nu och missa detta. Varför dras det inte?!

TA MINA PENGAR!!

Permalänk
Skrivet av chrisbeats:

Hur gör man det?

Permalänk
Medlem

Kan någon tipsa om vilket spel man ska börja med på PS5? Har inte spelat sedan jag drog ut kabeln på mitt sketna Xbox One 2018.

Är sugen på:

Red Dead Redemption 2
Call of Duty (modern warfare eller Cold War)
Formel 1 2020
The Last of Us 2

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Hade också problem med att verifiera, till slut fungerade det och nu har pengarna ”dragits”

Hur långt tid tog det innan pengarna drogs? Jag fick igenom beställningen men inga pengar är dragna. (Efter 20 minuter)
Känns som att det är kört för min del...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisbeats:

Jag hade vågat, men det alternativet verkar inte finnas.

Permalänk
Medlem

Det står Amazon EU S.a.r.L. som säljer för er också?

Permalänk
Medlem

Har ej dragits för mig. Ser att vissa dragits, men brukar väl inte dras egentligen förrän den skickats?

Permalänk
Medlem
Skrivet av YaKoStar:

Beställde också innan 12, vid 23:55 och har också tisdag 24:e . Verkar som vi som beställde innan 12 fick 24:e och de efter 12 fick 23:e ?

Du har nog rätt, fick bekräftelse 00:03 och jag får på Måndag!

Permalänk
Skrivet av MystiX:

Testade, blev ingen skillnad. Fortfarande måndag för mig.

Har en känsla av att personer som får leverans i morgon bor i södra Sverige, typ Malmö osv. Konsolerna ska väl skickas från nederländerna eller liknande, landa med flyg i Malmö, osv osv.

Haha man ska bara vara glad att man fick tag i en konsol!

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Det står Amazon EU S.a.r.L. som säljer för er också?

Yes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Hur långt tid tog det innan pengarna drogs? Jag fick igenom beställningen men inga pengar är dragna. (Efter 20 minuter)
Känns som att det är kört för min del...

same, antar vi får vänta tills mailet, vilket kommer troligen säga att vi får ps5 inför nästa restock. Då kan man lätt avbeställa om man vill det. Bara vänta för mail nu, annars kundsupport imorgon om inget händer.

Permalänk
Skrivet av Trocian:

Tack för det!

Fungerade direkt när jag loggade in via min telefon. Varken Chrome eller Edge ville vara med när jag försökte via min laptop.

Härligt att det hjälpte! Gott att så många verkar ha kirrat en PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Pengarna dras inte men ordern ligger kvar och leverans på måndag.

Är tvungen att öppna mitt kort för internetköp 1 timme. Ska jag somna nu och missa detta. Varför dras det inte?!

TA MINA PENGAR!!

Samma här, har kvar beställningen och leverans på Måndag, men inga pengar har dragits! Drog på alla internet köp efter genomförd beställning 🙈

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4K120HZ:

Kan någon tipsa om vilket spel man ska börja med på PS5? Har inte spelat sedan jag drog ut kabeln på mitt sketna Xbox One 2018.

Är sugen på:

Red Dead Redemption 2
Call of Duty (modern warfare eller Cold War)
Formel 1 2020
The Last of Us 2

Börja med Astro's Playroom för att känna på feedbacken i dosan, sen rakt in i Demon's Souls.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Glöm inte att kolla så att betalning är verifierad

Permalänk
Medlem

Fan vad dyra spelen är till PS5. Får börja med att spela spiderman

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Ni ni säger telefon, menar ni safari då?

Permalänk
Skrivet av Nike54:

Japp, jag verifierade genom att logga in på Amazon genom safari.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nike54:

yup, safari på luren funka för att verifiera för mig

Permalänk

Alltså är det här en bugg? Kommer vi alla verkligen få PS5:or bara såhär eller kan de komma med en ursäkt? ÄR HELT HYPER!