Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Såhär ser mitt mejl ut:

https://ibb.co/Cs5Nqpf

Hur ser era ut?

Hmm det är tomt under Lagersaldo på min bekräftelse

Permalänk
Medlem

”Releaseförsäljning avslutad” på EG nu

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av adam8736:

När kommer nästa release?????????????????????????????????????????

Såja såja, försök ta det lite lugnare. Det är ingen här som vet. Man får hålla koll helt enkelt

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

Hmm det är tomt under Lagersaldo på min bekräftelse

Samma här, när fick du din beställningsbekräftelse? Min kom in 12:12.

Permalänk

Tror ni Amazon släpper mer eller är det kört?

Permalänk
Medlem

När det gäller Elgigantens orderbekräftelse gällande datum eller inte. Tror det har med när man faktiskt beställde det.
Jag la en order 08:58 och fick en orderbekräftelse utan någon saldo. Tror alla som inte har någon saldo (förhoppningsvis) ska få den skickad ASAP, medan de andra som fick ett datum tyvärr kommer behöva vänta ett tag.

/M

Permalänk
Medlem

ÄH! Har pepprat F5 hos Amazon, Netonnet, Power och EG mellan 23.58-04.30 samt 08.30-12.30, men förgäves. Har inte ens lyckats lägga nått i kundvagn. Är jävligt bitter just nu, men har en bokning hos Inet sedan Maj med obekräftat leveransdatum jag får sukta efter! För att inte riskera epilepsi av allt F5 bankande så ger jag upp

När release-hypen lagt sig så inser man att Ghost of Tsushima på PS4an är bättre tidsfördriv än att jaga PS5a haha!

Visa signatur

//Richard

Permalänk
Medlem
Skrivet av marsu:

Är det någon som beställt från Amazon.se och kommit längre än "skickad" status?

Min har 2 streck kvar till Skickad.

The suspense -.-

Skrivet av Entash:

3 streck från :/

Skrivet av Nike54:

Min har också 2 streck kvar till "Skickad"

Jag har också 2 streck kvar till "skickad". Någon som vet vilket bolag som kommer sköta leveransen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av marsu:

Är det någon som beställt från Amazon.se och kommit längre än "skickad" status?

Min har 2 streck kvar till Skickad.

The suspense -.-

Japp, betyder att det är på gång. Jag har som dig. Beställde en annan vara från amazon och de var samma process 😁

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Francesc:

Jag har också 2 streck kvar till "skickad". Någon som vet vilket bolag som kommer sköta leveransen?

PostNord, tyvärr...

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

https://i.imgur.com/iCiKnL4.png

Från EG vid beställning kl 09

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ricstark:

När release-hypen lagt sig så inser man att Ghost of Tsushima på PS4an är bättre tidsfördriv än att jaga PS5a haha!

En sund inställning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buji:

Samma här, när fick du din beställningsbekräftelse? Min kom in 12:12.

12.11 kom min

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nike54:

Min har också 2 streck kvar till "Skickad"

Samma här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

12.11 kom min

12,19 kom min

Permalänk

Står Releaseförsäljning avslutad nu på elgiganten.

Permalänk
Medlem

Är glad jag inte jobbar på elgigantens kundservice idag

Permalänk
Medlem

Fick en på Elgiganten precis efter klockan 12. Leverans 4/12.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av dopeey:

”Releaseförsäljning avslutad” på EG nu

Lite osäker, funderade själv på texten. Stod det så på morgonen efter att försla lasset såldes?

Permalänk

När tror ni att PS5:an kommer ut i såpass stor mängd att man i ”lugn och ro” kan beställa en? Den eviga jakten och övervakandet tar knäcken på mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Lite osäker, funderade själv på texten. Stod det så på morgonen efter att försla lasset såldes?

Jag kan bekräfta att det stod även så efter försäljningen vid 9 i morse.

Permalänk
Skrivet av Maddoxswe:

Är glad jag inte jobba på elgigantens kundservice idag

Det var nog inte speciellt jobbigt, dem kastade tidigt in handduken och stängde chatten.

Permalänk
Medlem

Fick igenom en order 11:27 hos power.se.

Men får se när den kommer, står både "Förväntad ankomst till lager: 2020-12-15" och Förväntat leveransdatum 2020-11-20 beroende på var man kollar

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

När tror ni att PS5:an kommer ut i såpass stor mängd att man i ”lugn och ro” kan beställa en? Den eviga jakten och övervakandet tar knäcken på mig.

Tänker typ vår 2021 kanske? I värsta fall sommar

Permalänk
Skrivet av Joabim:

Tänker typ vår 2021 kanske? I värsta fall sommar

Det är en lång väntan för vad som skulle vara mitt tidsfördriv under vintern!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Det är en lång väntan för vad som skulle vara mitt tidsfördriv under vintern!

Ja jag vet Hade exakt samma tanke men gick bet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

När det gäller Elgigantens orderbekräftelse gällande datum eller inte. Tror det har med när man faktiskt beställde det.
Jag la en order 08:58 och fick en orderbekräftelse utan någon saldo. Tror alla som inte har någon saldo (förhoppningsvis) ska få den skickad ASAP, medan de andra som fick ett datum tyvärr kommer behöva vänta ett tag.

/M

Får hoppas på detta!

Permalänk
Medlem

Håll utkik på Amazon! Sidan börjar lagga på PS5 sidan också
"Amazon customers in Spain and Italy also reported receiving the same message, saying stock will be available 12pm local time - which is 1pm CEST." https://www.express.co.uk/entertainment/gaming/1362032/PS5-st...

Permalänk
Skrivet av HarryBee:

Oroväckande att ni har fått era reserverade men jag sitter här med min beställning från 09.01 och är fortfarande under behandling..

Samma för mig. Orderbekräftelse på mail 09.00 men fortfarande "Under behandling".

Permalänk
Medlem

Jag pratade med Amazons kundtjänst precis. Jag beställde en konsol 23:55 som skulle få leverans imorgon, men eftersom pengarna inte hade reserverats på mitt kreditkort efter en timme och flera personer hade bekräftat att de hade reserverats för dom här i tråden så blev jag orolig och tillslut gick in för att ändra betalningsmetod och tog samma kort igen. Tyvärr ledde det till att det i princip blev som en ny beställning, trots att det är samma beställningsnummer och samma orderbekräftelse. Det gjorde att jag inte är garanterad att få en PS5 nu imorgon och eventuellt(troligtvis) får vänta till nästa leverans.

Men hon bekräftade att jag iaf kommer få en konsol vid nästa leverans ifall det inte blir nu, men hade ingen information alls om när deras nästa shipment är. Så ifall era beställningar säger "Förbereder för försändelse. Uppskattning av leverans: Vi behöver lite mer tid för att ge dig en bra uppskattning. Vi meddelar dig via e-post så snart vi har ett beräknat leveransdatum." så kommer ni åtminstone få en konsol när nästa leverans sker.