Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Lustigt då jag beställde en minut innan dig men har inte fått någon ändring av status.

Jag la min beställning 00:03 , ingenting än. Förhoppningsvis så kommer det snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Vad i helvete, bor också i Gbg. Hoppas min uppdateras snart också, hade problem också med betalningen och la ordern typ 00.05 men allt va klart 00.20

Vad för leverans tog du?

Tog den vanliga, gratis. Hoppas din också uppdateras strax!

Permalänk
Medlem

Min är också skickad från Amazon, dök upp i postnord-appen nu också

Permalänk
Medlem

Verkar som alla gå stegvis så min kommer förhoppningsvis snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Lustigt då jag beställde en minut innan dig men har inte fått någon ändring av status.

Har inte heller fått uppdaterat. Valde dock inte hemleverans utan att hämta hos post ombud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dave88:

Någon som beställde vid 12:10 cirka idag från EG som orkat ringa kundtjänst och frågat vad Leveransstatus * BLANKT* står för?

jag beställde 12:16, de sa att jag får den 7:de dec.

Permalänk
Medlem
Skrivet av K-D][Aramis:

Vart ser man förväntad leverans? Min står under behandling

Lite klumpigt uttryckt, men i min epostbekräftelse står det ”kommer in i lager”...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Tog den vanliga, gratis. Hoppas din också uppdateras strax!

Den hade förvalt den prioriterad, hoppas de inte påverkar till de negativa

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReMemberMe:

Någon som beställde ungefär samma tid som mig (fick mejl 13:41) och som har varit i kontakt med EG något? Funderar på om de sagt något om man kan förvänta sig leverans 4 dec eller hur det ser ut. Telefonkön verkar lååång...

Skoja inte, suttit över 40 min nu....

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk
Medlem
Skrivet av QviW:

Skoja inte, suttit över 40 min nu....

Fråga hur det är med ordrarna som kom in kl 9 imorse är du gullig Hört att de borde skickas idag, bara för att vara extra extra säker!

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0xixn:

Jag la min beställning 00:03 , ingenting än. Förhoppningsvis så kommer det snart

Samma här, kvarstod på måndag med express. Bekräftelse 00:07

Permalänk
Skrivet av Evil Peter:

Valde hemleverans, vet inte om det spelade någon roll. Bor i Stockholm. Står att de skickar med "Dank Post" vilket jag antar är Postnord för såg ut som deras kolliID

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjordlax:

Jaha, då får man ett PS5 Digital Edition samt en extra dosa på Måndag. Antiklimax, var inne av en slump.

https://www.linkpicture.com/q/PS.png

UPDATE: Nu har förväntad leveranstid ändrats till: "Kommer imorgon senast 20:00"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjordlax:

UPDATE: Nu har förväntad leveranstid ändrats till: "Kommer imorgon senast 20:00"

Gött! Leverans metod?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjordlax:

Valde ni hemkörning?

Jag hade tre alt. gratis lev onsdag, 49:- måndag eller 49:- hemkörning onsdag.

Jag menar det finns inget postombud som har öppet vid 20.00 imorgon kväll där jag bor iaf.

Permalänk
Medlem

Bokade 23:55 igår på amazon, ingen update här ännu . Fortfarande tisdag

Permalänk
Medlem

Den blev godkänd grabbar!

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem

Min Amazonbeställning från inatt är skickad. Tjo-hoo! Går från Eskilstuna, med Postnord. Bara att hålla tummarna att den hinner komma innan helgen.

Permalänk
Medlem

Beställde min hos EG imorse kl 09.00 och min orderstatus står fortfarande som reserverad, valde dock express som val. Någon annan som köpte då också och vet ifall deras har ändrats till skickad eller något?

Permalänk
Medlem

Beställde två extra fjärrkontroller och två styck laddstationer på Amazon.se - Man sparar ju en slant i jämförelse vad det kostar i andra butiker i Sverige.

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Skrivet av YaKoStar:

Bokade 23:55 igår på amazon, ingen update här ännu . Fortfarande tisdag

Beror nog på var man bor i landet.

Permalänk
Medlem

Skickas Amazon PS5:orna från Eskilstuna lagret? Sjukt snabb leveranstid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dragge183:

Valde hemleverans, vet inte om det spelade någon roll. Bor i Stockholm. Står att de skickar med "Dank Post" vilket jag antar är Postnord för såg ut som deras kolliID

Det kan vara skillnaden då en annan som fått skickat sade samma sak. Nåja, det viktiga är väl att de börjat skicka enheter, vilket visar att det någon skrev för några timmar sedan angående att de inte hade några i lager inte hade någon substans bakom sig.

Jag tar den gärna på måndag då jag ändå är extremt upptagen i helgen men ledig hela nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av korvor:

Ja min ändrades till skickad på amazon nu och kommer senast imorn!

Skrivet av PlexGear:

Mitt PS5 blev skickat från Amazon. Valde standard fri frakt.

Skrivet av Nike54:

Min är också skickad från Amazon, dök upp i postnord-appen nu också

Betalade ni med kort eller faktura?

Permalänk
Medlem

Min Amazon beställning har inte ens gått ett streck... Hoppade den från att knappt flyttats från beställd till Skickad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

Min Amazonbeställning från inatt är skickad. Tjo-hoo! Går från Eskilstuna, med Postnord. Bara att hålla tummarna att den hinner komma innan helgen.

Är dom i Sverige? Trodde dom var utomlands

Edit: vilken leverans metod?

Permalänk
Skrivet av Zalvasor:

Beställde min hos EG imorse kl 09.00 och min orderstatus står fortfarande som reserverad, valde dock express som val. Någon annan som köpte då också och vet ifall deras har ändrats till skickad eller något?

Och min står fortfarande som Behandlas, trots mailbekräftelse 09.00. Känns oroväckande...

Permalänk
Medlem

Jag börjar få lite småångest nu. Fick mejl igår från mediamarkt att jag kan hämta min konsol i butik idag men har fortfarande inte fått något upphämtningsmejl. Ska man bara åka dit efter jobbet och chansa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalvasor:

Beställde precis som dig ifrån Elgiganten idag 09:00 och valde express.

Status ”reserverad”.

Hoppas att vi får leveransen i november och inte december

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

Yay, du fick den till slut, fan vad gött! Grattis!