Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDrelis:

Äsch, PS5an är ju lagom storlek, ni har för små möbler bara 😁
https://i.ibb.co/gvj5G50/IMG-20201120-121638.jpg

(Jaa bilden är skitsuddig, spräckte glaset till kameran för nån vecka sen)

Tyckte om Amazon innan, men nu fan älskar jag dem

Återkom gärna hur det fungerar att ha den sådär! Tänker på värme. Min kommer nog också få plats med lika ”mycket” utrymme. Alt ska den stå bakom tvn för att dölja fulheten

Permalänk

Var precis och hämtade ut min disk PS5:a på lokala ombudet. Bokades 12:10 igår på EG. Måste tyvärr sitta med plugg ett par timmar nu. Blir en jobbig väntan till ikväll ☺️

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDrelis:

Din TV blockerar ju fönstret!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DrDrelis:

Den där ps5an ser inte ut att få mycket luftflöde, hade jag varit du hade jag flyttat ut den för att undvika framtida problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259487:

Den där ps5an ser inte ut att få mycket luftflöde, hade jag varit du hade jag flyttat ut den för att undvika framtida problem.

Inga som helst problem för luften att cirkulera där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newsmooth:

Var precis och hämtade ut min disk PS5:a på lokala ombudet. Bokades 12:10 igår på EG. Måste tyvärr sitta med plugg ett par timmar nu. Blir en jobbig väntan till ikväll ☺️

Grattis!

Roligt att min som beställdes 09.00 igår från Elgiganten med expressfrakt inte ens har lämnats över till Bring än. Snyggt jobbat Elgiganten!

Permalänk
Medlem

Ingen som vill byta bort sin mot.... En katt? En njure?

Ser framför mig hur barnen kommer starta revolutionärt garde på julafton...

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tog det innan ni fick digitalt kvitto från Elgiganten? Snackade med dom för 20min sen och dom skulle skickat men inte fått något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Ingen som vill byta bort sin mot.... En katt? En njure?

Ser framför mig hur barnen kommer starta revolutionärt garde på julafton...

Vad är det för färg på katten?

Permalänk
Skrivet av K-D][Aramis:

Hur lång tid tog det innan ni fick digitalt kvitto från Elgiganten? Snackade med dom för 20min sen och dom skulle skickat men inte fått något.

Jag fick typ sekunder efter att vi lagt på...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReMemberMe:

Jag fick typ sekunder efter att vi lagt på...

Då antar jag att jag inte får något

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDrelis:

Betydligt mer plats än vad min fick i tv-bänken!

Knäpptyst är den iallafall.

Vet vi var den tar in samt blåser ut luft?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Gud, här sitter man o läser alla era kommentarer hur dem kommer idag eller nästa vecka när man själv inte har någonting. Satt vid elgigantens drop Och Powers drop men lyckades bara lägga i kundvagnen innan dem var slut... Någon vänlig själ som har en extra bokning?

Permalänk
Medlem

Ni som beställde vid 12-tiden igår och redan fått ert skickat, vad hade ni för leveransnummer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av headphoneninja:

Japp det fungerar fortfarande att köra US psn konto på sidan. Gjorde nytt köp nyss och funkar precis som förut.(smidigast att göra allt via PC) Du sparar 249kr per AAA spel, så det är lätt värt. Glöm ej knappa in en delstat som New Hampshire för att slippa VAT vid checkout.

Digital kod från amazon.com kör jag, leveransen var instant.

Hur fungerar det om man kör med ett USA konto och har digitala spel där men man har också köpt in fysiska exemplar av spel? Måste man skapa ett konto baserat i Sverige då eller fungerar kontot från USA också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

Ni som beställde vid 12-tiden igår och redan fått ert skickat, vad hade ni för leveransnummer?

Jag hade : 110416XXX. Dock hade jag min ps5 kvar i inkorg sedan 09, osäker om det spelar någon roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

110415XXX

Visa signatur

Intel i9-12900KS | Palit GamingPRO 5080 | Corsair 32GB | Asus Strix Z790-F | ASUS ROG THOR 1200w | FD Meshify 2 |

Permalänk
Inaktiv

Fick precis mitt Demons Soul i brevlådan. Dessvärre har skivan lossnat under transport och har kunnat röra sig i fodralet. Noterat en ytlig repa samt en prick men utan en PS5 går det inte verifiera om skivan fungerar.

Är det känt hur tåliga PS5-skivor är? PS4-skivorna var väl rätt tåliga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

Jag beställde vid 12. En Digital Edition. Jag har inte fått mitt skickat. Verkar som att Standard Edition fanns tillgänglig enbart.

Mitt ordernummer börjar på 110415xxx

Hade en vetat det jade jag beställt en standard

Permalänk
Medlem

Skrev detta på min feja, tyvärr engelska men vi är väl engelskunniga här. Ni som ville höra mer än order-snack,.

"After playing for awhile yesterday I can say the improvements are really nice.
The ps5 was super silent throughout and jumping between games and ps store etc was painless and very fast. Seconds.

The controller is insanely cool and adaptive triggers are here to stay.
Basically they get harder and slower to pull depending on I game feedback. They can also bounce against you.

The haptic feedback was also cool and much better.
The best way to describe it to go from mono sound to 5.1. (Multiple engines?), It’s also much nicer to hold for me personally.

The new 3D audio with headphones made it feel like surround speakers attached to your head.
I’m no audiophile so maybe I’m imagining things but I could pinpoint and feel both distance and position vertically with it.
All in all. Hyped.

PS: Demon souls in high res 60fps is great!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

kom just ett utskick från Inet angående PS5. tur att man bokat på flera ställen för att vara ärligt.

Fick också det. Finns ingen kölista?? Är det ett lotteri?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

110416XXX
Fick bekräftelsen vid 12.11 och fått SMS från Bring att leveransen sker mellan 17-22 ikväll.

Permalänk
Inaktiv

Farfar fick träffa barnbarnet:

Måste faktiskt säga att Sony fick till det rätt snyggt. Synd på övre delen på PS3-spelen men PSx-delen av ryggen ihop med tunna linjen mellan Playstation logotype och spelets titel är riktigt snyggt med tre tre generationerna. Sedan är PS3 och PS5 utgåvan nästan inverterad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascpek:

Jag hade : 110416XXX. Dock hade jag min ps5 kvar i inkorg sedan 09, osäker om det spelar någon roll.

Skrivet av Gefapat:

110415XXX

Skrivet av Olpa:

110416XXX
Fick bekräftelsen vid 12.11 och fått SMS från Bring att leveransen sker mellan 17-22 ikväll.

110414XXX, beställde innan man får min på måndag Inte alls bitter

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Farfar fick träffa barnbarnet:
https://i.imgur.com/dfCDF1Q.jpg

Måste faktiskt säga att Sony fick till det rätt snyggt. Synd på övre delen på PS3-spelen men PSx-delen av ryggen ihop med tunna linjen mellan Playstation logotype och spelets titel är riktigt snyggt med tre tre generationerna. Sedan är PS3 och PS5 utgåvan nästan inverterad.
https://i.imgur.com/PUDmWnM.jpg

Snyggt! Har mitt Kina-exemplar här hemma som väntar på sitt eh, kusin barnbarn?

Lyckades haffa ett PS5-SE från EG igår 12.19 så verkar som att det blir ett PS5 i år trots allt. Frågan är vad jag ska säga till frugan när paketet väl anländer...

Visa signatur

ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG

Permalänk
Medlem

Fick mail av Bring att dom tagit emot ett paket från Elgiganten men ser ut som att paketet bara väger 0.5kg så dom har säkert bara skickat kontroll stationen. Vilket skämt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olpa:

110416XXX

Fick även SMS från PostNord nu att min DE från Amazon finns att hämta på ombud

Blir dock SE för mig så får invänta leveransen av Bring ikväll.. verkligen haft sjuk flyt.

Permalänk

Någons som vet?

När blir ps5 tillgänglig igen? Ifall man inte kunde boka igår när blir nästa gång man kan köps ps5?
Svar skulle uppskattas rejält

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Vet vi var den tar in samt blåser ut luft?

Den blåser ut luft där bak och verkar ta in luft på höger sida om du har den liggandes(eller från toppen om du har den stående). Sony rekommenderade ca 10 cm från väggen och helst sidorna också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LebronJames23:

När blir ps5 tillgänglig igen? Ifall man inte kunde boka igår när blir nästa gång man kan köps ps5?
Svar skulle uppskattas rejält

Har exakt samma fråga amazon de och se sa att jag bara skulle hålla koll....