Knappt använd PS5 + Demon's Souls

Permalänk
Medlem

Knappt använd PS5 + Demon's Souls

Jag fick tag på en PS5 på releasedagen men har spelat minst sagt begränsat med tid (nån timme) pga tidsbrist och ointresse. Det är bättre få loss lite pengar till jul och samtidigt så får någon en eftertraktad konsol.

Säljes till högstbjudande, prioriterar hämtning i Viksjö (Järfälla, norra Stockholm). Om den ska skickas betalar köparen frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper gärna för angivna priset + hämtar

Permalänk
Medlem

Kan hämta när som, jobbar i närheten.
PM

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk

såld eller högstbjudande som gäller?

Permalänk
Medlem

Har skickar PM!

Permalänk
Medlem

Har fått ett par PM, det är lite svårt att sammanfatta om folk skickar PM istället för skriver här. Men högstbjudande gäller, kommer meddela när det är sålt.

Permalänk
Skrivet av smurfb:

Har fått ett par PM, det är lite svårt att sammanfatta om folk skickar PM istället för skriver här. Men högstbjudande gäller, kommer meddela när det är sålt.

okej men svårt och veta buden om dom inte står här på komentarerna och svårt och buda då :/

Permalänk
Medlem

Enklast för mig (och alla andra) är att Budet är 6800kr från parenek4, ink hämtning.

Bud i PM tas ej i beaktande.

Permalänk

Jag kan hämta idag för 7000kr!

Permalänk
Medlem

7500kr kan hämta idag

kvitto finns? var är den köpt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfb:

Har fått ett par PM, det är lite svårt att sammanfatta om folk skickar PM istället för skriver här.

Uppdatera tråden med vad buden ligger på som kommer via pm då så man vet vad man ska förhålla sig till 👍

Permalänk
Medlem

Högsta budet är shogou, 7500kr.

Den är köpt på webhallen, kvitto finns naturligtvis för både enhet och för spelet. Det är en ps5 med optisk enhet.

Permalänk
Medlem

Såld! Det blev så många PM fast jag bad om slippa så sålde den till grannen istället. Tack till er som faktiskt följde uppmaningen och skrev i tråden!