ZOTAC GeForce RTX 3080 Amp Holo

Permalänk
Medlem

ZOTAC GeForce RTX 3080 Amp Holo

Klickade väldigt snabb hem detta kort när jag såg att det fanns i lager, eftersom man bara har ett par minuter på sig så fick det bli en "klicka först, tänk sen".

Kom fram till att jag inte är villig att lägga dessa pengar på ett grafikkort egentligen så jag ger någon annan här chansen.

Startar budet på de 9990:- som jag fått ge, är inte ute efter att scalpa men vill folk buda över tänker jag inte hindra någon. Finns det inget intresse så går kortet helt enkelt i retur till Komplett så det är ingen idé att buda under.

Kortet är alltså oanvänt och kartongen är oöppnad. Kan hämtas i Kalmar eller skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startar 9990

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Klickade väldigt snabb hem detta kort när jag såg att det fanns i lager, eftersom man bara har ett par minuter på sig så fick det bli en "klicka först, tänk sen".

Kom fram till att jag inte är villig att lägga dessa pengar på ett grafikkort egentligen så jag ger någon annan här chansen.

Startar budet på de 9990:- som jag fått ge, är inte ute efter att scalpa men vill folk buda över tänker jag inte hindra någon. Finns det inget intresse så går kortet helt enkelt i retur till Komplett så det är ingen idé att buda under. Kan eventuellt tänka mig att byta mot ett 2080/super/ti, 3060 ti eller 3070 + pengar. Kom med förslag.

Kortet är alltså oanvänt och kartongen är oöppnad. Kan hämtas i Kalmar eller skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Hur länge kör du budgivningen ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alenko86:

Hur länge kör du budgivningen ?

Kan köra till imorgon kväll runt 20 så hinner köpare betala och jag hinner packa och skicka på tisdagsmorgonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alenko86:

Startar 9990

Drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

Finns kortet kvar eller har det gått i retur?

Permalänk
Medlem

Bjuder 10k om det finns kvar!