Dell Inspiron 15, Intel i7, 16GB, 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Dell Inspiron 15, Intel i7, 16GB, 500GB SSD

Dell Inspiron 15 7548 i ok bruksskick säljes.

Enstaka knappae på sifferraden (7,8) något stumma i nedslaget. Samma sak med punkt-tangenten. I övrigt inga upplevda problem.

Uppgraderad med nytt större batteri (7.500 mAh) samt 500 GB SSD (Samsung Evo, tror jag, kan dubbelkolla) i december 2018.

Processor: Intel i7 5500U
GPU: HD Graphics 5500
Minne: 16 GB
Lagring: 500 GB SSD
Skärm: 15.6" 1920*1080 (touchskärm)
Tangentbord: Nordisk layout (spillsäkert)
OS: Windows 10 Pro
USB: 3st
HDMI: 1st
Ljudutgång: 3.5 mm
Övrigt: Minneskortsläsare

Originalladdare medföljer förstås. Levereras nyformaterad med nyinstallerat Windows 10 Pro.

Finns för avhämtning i Solna eller skickas mot förskottsbetalning. (Har antikroppar, så jag smittar förhoppningsvis inte vid köp 😉)

Osäker på värdet så jag sätter utgångspris på 2000 kr. Tar emot bud i tråden till på tisdag, eller tills jag får ett offer too good to refuse.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Inser att tangentbordet sannolikt låter ganska avskräckande. Får jag inga bud ser jag till att byta ut det och lägga upp en ny annons.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Budar 1500:- plus frakt

Permalänk
Medlem

De vita fläckarna man kan se på handledsstödet, är det bortskavd färg? Hur ser övriga sidor ut, mest normalt slitage eller mer än så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

De vita fläckarna man kan se på handledsstödet, är det bortskavd färg? Hur ser övriga sidor ut, mest normalt slitage eller mer än så?

Det är bortskav färg, ja. I övrigt mest normalt slitage.

Tar ner annonsen nu för att kunna byta tangentbord, så att jag slipper skriva om knepiga tangenter. När jag lägger upp annonsen igen ser jag till att ta bilder ut fler vinklar så att helheten blir lättare att ta in.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySatan:

Det är bortskav färg, ja. I övrigt mest normalt slitage.

Tar ner annonsen nu för att kunna byta tangentbord, så att jag slipper skriva om knepiga tangenter. När jag lägger upp annonsen igen ser jag till att ta bilder ut fler vinklar så att helheten blir lättare att ta in.

Hur har det gått med tangenterna? Har blivit ombedd att hålla lite utkik efter en dator med pekskärm (ska gå till en liten tjej nämligen) och även om din dator är lite overkill det kan ju vara ett alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Hur har det gått med tangenterna? Har blivit ombedd att hålla lite utkik efter en dator med pekskärm (ska gå till en liten tjej nämligen) och även om din dator är lite overkill det kan ju vara ett alternativ.

Jag beställde ett nytt tangentbord för snart tre veckor sedan, men har fortfarande inte fått det. Citerar dig här i tråden när bytet är gjort så får vi se om du fortfarande letar

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.