Säljes 3060ti ventus ex alt bytes mot 3080 + pengar

Permalänk
Medlem

Ok då lägger jag bud på 7.2k

Permalänk
Avstängd
Skrivet av borggren4:

Antingen låter jag budet innan ta den, eller så köper jag dom och säljer vidare. Spelar ingen roll för min del, jag behöver bara ett kort som klarar bra tryck.

verkar som att du redan har vunnit ett kort. (eller fler)
sitter du och ljuger?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

verkar som att du redan har vunnit ett kort. (eller fler)
sitter du och ljuger?

Att blanda in sentimentalitet i en auktion är ett recept för kaos, kan vi inte låta buden tala istället för denna pajkastning, är pinsamt. Jag ljuger f.ö. inte, jag vill ha ett så bra kort som möjligt till min dator, har just nu ett 970. Vann ett 1070ti, kommer att användas till min brorsons första pc. Har även lagt ett par andra bud på andra sämre kort som jag får se vad jag gör av men i en ganska livlig marknad så blir det enkelt att sälja, kanske bygger jag en liten mining rigg, ser dock inte problemet med det, betalar redan premium för samtliga kort och jag hoardar inte toppkort utan endast gamla 1060. Just nu till min PC står det mellan detta, ett 2070s och 2080 och kommer inte vilja ha dem andra om jag vinner denna.

Permalänk
Avstängd

du kommer aldrig vinna denna så släpp det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

du kommer aldrig vinna denna så släpp det

Ser nu också att du själv budar på 1060 kort.. föreslår att vi lämnar motiv åt sidan och låter bäste man vinna?

Permalänk
Avstängd

motiv? det var inte jag.
det var säljaren så sa att han tänker ta betalt minst 7500 om det ska vara till miners (kolla i spegeln)
så upp dit nu annars gäller inga av dina bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

motiv? det var inte jag.
det var säljaren så sa att han tänker ta betalt minst 7500 om det ska vara till miners (kolla i spegeln)
så upp dit nu annars gäller inga av dina bud

Jag ska återigen inte ha kortet till mining. Vad ska du med ett 1060 till? Mina?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av borggren4:

Jag ska återigen inte ha kortet till mining. Vad ska du med ett 1060 till? Mina?

vem minar med 10serien? det är inte 2019.
behöver msi-reservdelar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

vem minar med 10serien? det är inte 2019.
behöver msi-reservdelar

Haha okej vi säger väl så.. vad jag har läst så är 1060 en av de mest lönsamma korten för mining.

Permalänk
Avstängd

varför har du läst om mining om du inte ska mina?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

varför har du läst om mining om du inte ska mina?

Jag skrev ju att jag funderar på att bygga en mining rigg med 1060 kort. Detta kortet kommer vara en del av uppgradering i min PC tillsammans med nya ryzen, nytt SSD, ram och moderkort. Jag ska använda datorn mest för musikproduktion men också lite gaming, är det något mer du undrar? Sen är väl knappt detta kortet värt för mining vid dessa nivåer, är redan dyrt som det är..

Permalänk
Avstängd

pisskort som detta skulle jag säga att jag max ger 6500 för.
men är i behov till ett bygge och jag är för rik för att hålla på med ert trams

7500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

pisskort som detta skulle jag säga att jag max ger 6500 för.
men är i behov till ett bygge och jag är för rik för att hålla på med ert trams

7500

Finns inga nya kort på marknaden så läget är som det är.. allt detta tjafs när du ändå tänkte lägga 7.5k.. grattis, min gräns är passerad.

Permalänk
Medlem

Äsch jag kör på, 7600kr

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av Shibuya:

Lite försent?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt till en SweClockare som inte är en miner tack alla för ni va delaktiga och samt för ni gjorde min annonstråd till en popcorn fest.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderFarre:

Kortet är nu sålt till en SweClockare som inte är en miner tack alla för ni va delaktiga och samt för ni gjorde min annonstråd till en popcorn fest.

Inväntar mer än en kränkt person nu

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Skulle gissa på att det blev en miner ändå.