Permalänk
Medlem

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Grafikkort enligt rubrik säljes. Kortet kan antingen hämtas i Huddinge eller skickas (köparen betalar frakt).

Fungerar felfritt. Utropspris 1 000 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1850:- ink frakt eventuellt hämtar

Höjde lite
Permalänk
Medlem

FYI så bryter jag auktionen imorgon torsdag kl. 18.00 (om jag har giltiga bud), och skickar kortet på fredag.

Permalänk
Medlem

bor i huddinge, kan hämta den idag. inatt, imorgon, your call 1000 låter awesome. vet ej om du fått andra seriösa bud men 1300 kan jag nog betala. gjorde misstaget av att "inte vilja vara en scalper" och sålde min 5700xt för mindre än jag köpt den för för ca. 2 månader sen (bevis finns) för att vara en nice guy, fick inte ens ett tack. igår på dagen gick min 6800 lånad från skolan sönder pga. dålig minneschip. behöver nån decent gpu asap för skolarbete med VR. budgeten är som den är men...du kan ha cash i handen idag.

Vänder jag upp och ner på alla byxor kan jag leverera 1500. om du vill sälja den imorgon kan jag kanske ordna mer cash. har massor med prylar som 144hz skärmar, en cinema display, ssd's...aktiva högtalare, mindre modern skärm från samsung, förstärkare till allt möjligt, musk pedaler. Sorry för wall od text, är lite desperat, situationen är inte perfekt.

utveckla svaret/erbjudan
Permalänk
Skrivet av foqsPOQS:

bor i huddinge, kan hämta den idag. inatt, imorgon, your call 1000 låter awesome. vet ej om du fått andra seriösa bud men 1300 kan jag nog betala. gjorde misstaget av att "inte vilja vara en scalper" och sålde min 5700xt för mindre än jag köpt den för för ca. 2 månader sen för att vara en nice guy, fick inte ens ett tack. igår på dagen gick min 6800 lånad från skolan sönder pga. dålig minneschip. behöver nån decent gpu asap för skolarbete med VR. budgeten är som den är men...du kan ha cash i handen idag.

Svårt å bjuda 1300 när budet e 1800 kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrogamer:

Svårt å bjuda 1300 när budet e 1800 kanske?

Lår mannen bestämma, det finns mer än cash i livet. i get your point men 1500 och något kul pryl kan va lockande.

Om du hellre säljer till ^ that guy kommer jag med 1801 eller mer, fuck it får låna pengar från tjejen.

Puss.

Permalänk
Medlem

bara för han la sig i om att man tydligen ska låta pengarna tala. Det är så man hamnar i en situationer där man säljer en 5700xt för 4200kr+ AiO men tycker inte om...sånt. also added bonus, om du behöver något el-byggt reparerat eller kodat eller 3d printat har du en granne att vända dig till.
där.

typos2
Permalänk
Medlem

Tack för buden! Till undvikande av missförstånd säljs kortet till högstbjudande ikväll kl. 18.00.

Permalänk
Medlem

Edit: Ändrar sluttiden på auktionen till idag kl. 16.00!

Permalänk
Skrivet av Fall:

Edit: Ändrar sluttiden på auktionen till idag kl. 16.00!

De e med anti snipe va

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrogamer:

De e med anti snipe va

Jag säljer inte grejer ofta... Anti-snipe = metod att hindra att någon lägger bud kl 16.01?

Permalänk
Skrivet av Fall:

Jag säljer inte grejer ofta... Anti-snipe = metod att hindra att någon lägger bud kl 16.01?

Mer att man ska lägga sitt bud i tid!
Så inte nån lägger bud minuter lr sekunder innan 16:00

Så dom aktiva kan bjuda klart men
Folk brukar ha typ 5min safe så den som va ledare innan sånt bud har chansen att kontra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrogamer:

Mer att man ska lägga sitt bud i tid!
Så inte nån lägger bud minuter lr sekunder innan 16:00

Så dom aktiva kan bjuda klart men
Folk brukar ha typ 5min safe så den som va ledare innan sånt bud har chansen att kontra

Ja, låter rimligt. Kör på det.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000 inkl frakt

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

2000:- hämtar

Permalänk

2300 + frakt

Permalänk
Medlem

2400+frakt

Visa signatur

Permalänk

2550 + frakt

Permalänk

Ni e tokiga🤪

Permalänk
Skrivet av Retrogamer:

Ni e tokiga🤪

Priserna är höga nu, vad kan man säga.

Permalänk
Medlem

Tack alla som budade! 32 Sängar ligger högst och vinner budgivningen.

Grafikkortsmarknaden är verkligen inte köparens marknad just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av 32 Sängar:

Priserna är höga nu, vad kan man säga.

Grattis!

Jag ger mig!!! Får leta vidare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av 32 Sängar: