Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Moderator
Forumledare

Vi kör en liten påminnelse

Citat:

OBS: Inget tiggeri av koder, referral-koder eller liknande i tråden!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

€10 rabatt på en beställning över €25 hos amazon.DE genom appen Amazon Shopping fram till 28/4

Ladda ner appen -> välj land GERMANY -> lägg en vara i varukorgen -> gå till kassan -> slå in koden
Kod: GESCHENK10

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av xprt:

€10 rabatt på en beställning över €25 hos amazon.DE genom appen Amazon Shopping fram till 28/4

Ladda ner appen -> välj land GERMANY -> lägg en vara i varukorgen -> gå till kassan -> slå in koden
Kod: GESCHENK10

Gäller endast det första köpet någonsin via appen – ej återkommande köpare.
Amazon har det här erbjudandet med jämna mellanrum.
Tänk på att slutsumman dessutom måste bli minst 39 € för att du ska få fri frakt. Du behöver alltså handla för ungefär en femhundring före rabatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Gäller endast det första köpet någonsin via appen – ej återkommande köpare.
Amazon har det här erbjudandet med jämna mellanrum.
Tänk på att slutsumman dessutom måste bli minst 39 € för att du ska få fri frakt. Du behöver alltså handla för ungefär en femhundring före rabatten.

Verkar heller inte gälla om du bara handlat på svenska Amazon ifrån appen. Jag har handlat från Tyska Amazon förut men aldrig med appen, och koden funkade inte.

Permalänk
Medlem

12 månader F-Secure SAFE

Gör så här för att ta del av ditt erbjudande:

Ny användare av F-Secure SAFE:
Skapa ett konto på https://my.f-secure.com/register/klubbhyllan12 och fyll därefter i din prenumerationskod som du hittar här nedan.

Befintlig användare av F-Secure SAFE:
Logga in på https://my.f-secure.com och klicka på ”Prenumeration” samt ”Ange en kod”. Fyll i din prenumerationskod som du hittar här nedan.

EQACS-HWHYB-QMJTR-YWGKK

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Gratis frakt från Ginza.se vid köp över 350kr.
Giltig fram till 30:e juni.

SA23KU45RA

Permalänk

18% Resident Evil Village (digital) Greenmangaming

Har fem rabattkoder för Resident Evil Village på PC (aktiveras på Steam)

#Q37964-GAX7S4-NLY87I
#Q37964-4M39WQ-01BYP2
#Q37964-TP4IA1-UB08NZ
#Q37964-GHCA44-FFJ8H8
#Q37964-WTJUQ2-XT3B7N

https://www.greenmangaming.com/games/resident-evil-village-pc...

Rabattkoden klistras in under köpet och kan appliceras på både Standard och Deluxe Edition.

Permalänk
Digital fyndjägare

DiscShop - https://www.discshop.se/

Handla för minst 100 kr och få 50 kr att handla för!
Koden LcBge4KV gäller t.o.m. 2021-05-09!

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

DiscShop - https://www.discshop.se/

Handla för minst 100 kr och få 50 kr att handla för!
Koden LcBge4KV gäller t.o.m. 2021-05-09!

Tackar! Fyndade ett spel på deras vår-rea

Permalänk
Medlem

CDON ger 100kr rabatt på allt om man handlar för över 200kr,
gäller även redan prissänkta varor.

Rabattkod: april18sunday

Permalänk
Medlem
Skrivet av tarado:

CDON ger 100kr rabatt på allt om man handlar för över 200kr,
gäller även redan prissänkta varor.

Rabattkod: april18sunday

Måste handla för över 1000kr

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem

Bilhyrningsappen Snappcar 200kr rabatt på sin första bilhyrning. Man fyller i koden på betalningssidan när man fått sin bokningsförfrågan godkänd. Gäller tillsvidare:
397E72

Permalänk
Medlem

Intersport 20 %: INT2021

Giltig t.o.m. 2021-04-30

Permalänk
Moderator
Forumledare

Påminnelsedags igen

Skrivet av NordhNet:

Vi kör en liten påminnelse

Citat:

OBS: Inget tiggeri av koder, referral-koder eller liknande i tråden!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

10% rabatt på cykelkläder - Bikester.se

GLPP5WMPQ7SK

Rabattkoden gäller till och med 2021-07-09

Rabattkuponger kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cannondale, Cube, Endura, Garmin, Kona, ORBEA och Trek. Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller för hela cykelklädssortimentet. Gäller ej för fraktkostnader.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NordhNet:

Påminnelsedags igen

Det är väl bra att folk frågar efter en specifik kod, det är ju en tråd där man ger bort koder så självklart borde väl folk få fråga efter en kod till ett specifikt ställe.

Jag tex som har benify, har ju hundratals olika varje månad, jag ids ju knappast lägga ut alla här så då är det väl bra om någon frågar efter en specifik. >Iblsnd är det lite trångsynt här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon910:

Det är väl bra att folk frågar efter en specifik kod, det är ju en tråd där man ger bort koder så självklart borde väl folk få fråga efter en kod till ett specifikt ställe.

Jag tex som har benify, har ju hundratals olika varje månad, jag ids ju knappast lägga ut alla här så då är det väl bra om någon frågar efter en specifik. >Iblsnd är det lite trångsynt här.

Högst rimlig åsikt men frågan är om vi ska ha denna tråd till det eller kan man starta en annan?

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

10% rabatt hos Addnature

RSSMZ9NVM526

Rabattkoden gäller till och med 2021-06-22(23?)

Koden gäller hela sortimentet förutom på märkena: Hilleberg, Garmin och La Sportiva.
Gäller ej för betalning av leveranskostnader och kan ej kombineras med andra rabatter eller kampanjer.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Www.skosh.se
Rengöringstabletter med 15% rabatt.
midsummer15
Gäller 24h eller 48h till (står båda i mailet).
Använder dem själv och tycker det är bra grejer.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Är någon intresserad av 1 år Boxcryptor? Fick det via min VPN men kommer aldrig använda. P.m. isf.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Då var det dags igen

Citat:

OBS: Inget tiggeri av koder, referral-koder eller liknande i tråden!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Då var det dags igen

Ni ignorerade danskens och mitt inlägg en bit upp.
Det är uppenbarligen ett problem, så istället för att bara behandla symptomet så kanske det är dags att göra något åt källan till problemet.
Kan man göra en separat tråd där man bara kan skriva efter att ha varit medlem en viss tid och skrivit ett visst antal inlägg?
Så kan hängivna sweclockare köpa grejer billigare och vi slipper att folk skapar konton för att tigga rabattkoder.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Ni ignorerade danskens och mitt inlägg en bit upp.
Det är uppenbarligen ett problem, så istället för att bara behandla symptomet så kanske det är dags att göra något åt källan till problemet.
Kan man göra en separat tråd där man bara kan skriva efter att ha varit medlem en viss tid och skrivit ett visst antal inlägg?
Så kan hängivna sweclockare köpa grejer billigare och vi slipper att folk skapar konton för att tigga rabattkoder.

Det är nog fritt fram att skapa en tråd. Inte för att jag tror det kommer bli bättre men man vet ju inte förrän man testat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Det är nog fritt fram att skapa en tråd. Inte för att jag tror det kommer bli bättre men man vet ju inte förrän man testat.

Jag påstår inte att mitt förslag är svaret på problemet men likväl ett förslag.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

20% av på ett köp på cablemods som man aldrig tänkt använda

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Litenskit: Om du skapar en tråd i feedback-delen så kan vi fortsätta diskussionen där

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

20% på "allt" hos Widforss.se med kod: Solsken

Utelivsgrejer - Tält, fiskeprylar, ryggsäcker, mm.

"Gäller t o m 31/8. Går ej att kombinera med andra erbjudanden, rabattkoder eller produkter undantagna från rabattkod."

Permalänk
Medlem

Addnature 10 % (OBS! Giltig i 14 dagar från leveransdatum, t.o.m. ~12/8)

GHLLTL9L765B

Permalänk
Medlem

200 kronor rabatt på alla smartphones hos OnePlus:

SJSPFQNEPWHCMA

Edit: För att förtydliga: Koden gäller på OnePlus hemsida.

Förtydligande
Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Gymgrossisten. Tom 28/9. Fungerar med rabatterade produkter
Handla för 800 kr spara 200 kr med kod: GYM200
Handla för 1200 kr spara 300 kr med kod: GYM300