AMD gör rekordvinst första kvartalet 2021

Permalänk
Melding Plague

AMD gör rekordvinst första kvartalet 2021

Bolaget går som tåget med rekordhöga intäkter och vinst under årets första kvartal, en uppåtgående trend som väntas fortsätta 2021.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tack miners och scalpers 🤢

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Bra jobbat AMD <3

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

det går bra nu...

Permalänk
Medlem

Ja alltså det är ju inte så att det finns ovanligt få kretsar, så på det sättet är det ingen kretsbrist. Det finns bara inte så det räcker åt alla som vill ha...

Visa signatur

"There are 10 kinds of people, those
that understand binary, and those
that do not"

Permalänk
Medlem

Helt klart välförtjänt. De har gjort ett riktigt bra jobb och släppte 2020 flera grymma produkter!

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Det går inte säga annat än att AMD gjort en jävla resa. Från ett vettigt budgetval till det självklara valet för den som är ute efter den yppersta prestandan. Det är dock lite tråkigt att de nu låter Intel härja fritt i budgetsegmentet. Men det kan ju bero på att med bra yield och produkter som formligen flyger av hyllorna ser de ingen anledning att lansera billigare processorer.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Bytte från Intel till AMD och måste säga att det fungerar riktigt bra, saknar inte Intel - mer än att de var lättare att förstå överklockningen på men när man väl lärt sig AMD så är det okay med.

Permalänk

AMD behöver ha pengarna då de har många utmaningar. Och det lär bli fler konkurrenter när arm blir mer populära på klientdatorerna.

Permalänk
Medlem

Bytt från Intel och Nvidia efter mååånga år med dem, till rent AMD system. Är verkligen positivt överraskad. Bra jobbat AMD!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Ozzed:

Det går inte säga annat än att AMD gjort en jävla resa. Från ett vettigt budgetval till det självklara valet för den som är ute efter den yppersta prestandan. Det är dock lite tråkigt att de nu låter Intel härja fritt i budgetsegmentet. Men det kan ju bero på att med bra yield och produkter som formligen flyger av hyllorna ser de ingen anledning att lansera billigare processorer.

Jag har svårt att tro att AMD vill lämna budgetmarknaden fri, då det är där de stora volymerna finns. Det handlar snarare om att det är kretsbrist och att de därför prioriterar produkter med högre ASP. Intel gjorde exakt detsamma när de för ett par år sedan hade som värst crunch innan de hade nya produktionslinjer färdiga.

Som du säger handlar det också om bra yields – de behöver inte skala ned fungerande kretsar för att täcka lägre segment när varje krets som går att tillverka säljs så snart de når butikshyllorna. Normalt fall skär man annars i väl fungerande kretsar för att täcka de lägre prissegmenten, då efterfrågan i högre bara är "så hög" och att det därför inte finns någon större mening att översvämma marknaden med ex. Ryzen 7/Ryzen 9 som ändå inte säljer.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Skrivet av Ragnarok:

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Det är nog bara du inte vet hur man konfigurerar en dator. Det kan ha varit ett beta bios eller vad som helst. Att skylla på processorn när du inte vet det exakta felet är bara löjligt.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av Dinkefing:

Det är nog bara du inte vet hur man konfigurerar en dator. Det kan ha varit ett beta bios eller vad som helst. Att skylla på processorn när du inte vet det exakta felet är bara löjligt.

Så klart att det var så, det var inte så att jag prövade olika biosar, olika minnen, olika grafikkort och olika nätagg. Nej det mest troliga är att jag är som dig

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Skrivet av Ragnarok:

Så klart att det var så, det var inte så att jag prövade olika biosar, olika minnen, olika grafikkort och olika nätagg. Nej det mest troliga är att jag är som dig

Nej det är så man ska göra när man felsöker. Du ska pröva olika bios, en minnesticka eller flera eller av annat märke osv. Men det kunde lika gärna ha varit moderkortet som det var fel på eller att du böjt en pin på processorn.

Du verkar rätt så säker på att det är att processorn. Har du provat en annan Ryzen processor?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Ragnarok:

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Jag blev också avskrämd av allt strul med nya Ryzen-plattformen. Fast framför allt hur jäkla svårt det var att få tag på processorer. Gick in på inet och bara köpte 10700k och moderkort rakt över disk. Har presterat ypperligt till det jag använder datorn till (4K gaming i 120hz (när det går))

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av Dinkefing:

Nej det är så man ska göra när man felsöker. Du ska pröva olika bios, en minnesticka eller flera eller av annat märke osv. Men det kunde lika gärna ha varit moderkortet som det var fel på eller att du böjt en pin på processorn.

Du verkar rätt så säker på att det är att processorn. Har du provat en annan Ryzen processor?

Jag skrev ju iofs 5950x/ Dark Hero (det sista är ett moderkort) så jag vet inte vart du får att "Du verkar rätt så säker på att det är att processorn" ifrån?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Gick från Intel 4770K till AMD 3600 sen nu 5600X.

Problemfritt, 'plug n play'

Även mina bröder har AMD Ryzen och alla system har varit 'plug n play'

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Ragnarok:

Jag skrev ju iofs 5950x/ Dark Hero (det sista är ett moderkort) så jag vet inte vart du får att "Du verkar rätt så säker på att det är att processorn" ifrån?

Haha du kan ingenting alla tester jag gjort lekt runt med AMD med minnen CPU överclock slutat jag gått tillbaka till Intel.

Skiter i va märket är jag vill bara ha så det alltid funkar vill inte ha en X58 X79 platform igen.

Han inte hängt här länge ser ut som heller och vet vem du är

Också varför jag ej tänker köra AMD

Detta också.
https://forums.blurbusters.com/viewtopic.php?f=10&t=7033&star...

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av Ragnarok:

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Otur, speciellt när 5950x är sällsynt som fasiken nu också.. jag förstår att du valde den mer lättillgängliga intel prollen.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag har svårt att tro att AMD vill lämna budgetmarknaden fri, då det är där de stora volymerna finns. Det handlar snarare om att det är kretsbrist och att de därför prioriterar produkter med högre ASP. Intel gjorde exakt detsamma när de för ett par år sedan hade som värst crunch innan de hade nya produktionslinjer färdiga.

Som du säger handlar det också om bra yields – de behöver inte skala ned fungerande kretsar för att täcka lägre segment när varje krets som går att tillverka säljs så snart de når butikshyllorna. Normalt fall skär man annars i väl fungerande kretsar för att täcka de lägre prissegmenten, då efterfrågan i högre bara är "så hög" och att det därför inte finns någon större mening att översvämma marknaden med ex. Ryzen 7/Ryzen 9 som ändå inte säljer.

Ja, det var ungefär så jag menade. Kanske blev lite otydligt. Kan man få 100kr för en produkt och vet att den kommer sälja är det ju inte vidare snart att göra om det till en produkt man bara kan få 50kr för bara för att man vill täcka upp ett visst segment. Men för de konsumenter vara budget rör sig i det segmentet kan det ju te sig som om man lämnat walk over till konkurrenten.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnarok:

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Uppdaterade du BIOS? Fick en blåskärm tidigt med CPU core failure som helt försvann med första BIOS uppdateringen.

Har samma setup och är så fruktansvärt nöjd. Känns jättekul att köra AMD nu måste jag säga. Om inte annat bara för variationen och slippa vara bunden till ett rätt grått och trist företag som Intel. AMD kanske är lika gråa innerst inne men känslan att byta till en rå kraft-CPU som inte dras med problem som drar tillbaka potentialen som Intel (och ärligt talat känns som en stor kompromiss) samt två Samsung 980 i full prestanda är ren lyx.

Kul som attan att AMD får lite förtjänad framgång 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag har svårt att tro att AMD vill lämna budgetmarknaden fri, då det är där de stora volymerna finns. Det handlar snarare om att det är kretsbrist och att de därför prioriterar produkter med högre ASP. Intel gjorde exakt detsamma när de för ett par år sedan hade som värst crunch innan de hade nya produktionslinjer färdiga.

Som du säger handlar det också om bra yields – de behöver inte skala ned fungerande kretsar för att täcka lägre segment när varje krets som går att tillverka säljs så snart de når butikshyllorna. Normalt fall skär man annars i väl fungerande kretsar för att täcka de lägre prissegmenten, då efterfrågan i högre bara är "så hög" och att det därför inte finns någon större mening att översvämma marknaden med ex. Ryzen 7/Ryzen 9 som ändå inte säljer.

Om jag lärt mig något om kapitalismen är att all försäljning som hade kunnat göras skall göras . Dom kommer satsa på lågpris modeller så fort dom har kommit ikapp lager status .

Visa signatur

Dator 1 5800x 32 GB ram B550 plus TUF Kingston 3000 2048 GB EVO 870 QVO 4TB ASUS 370 ti TUF RM 750 X Corsair 4000D Airflow Noctua NH-D15S WIN 10 ASUS PG279Q skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnarok:

Min 5950x / Dark hero var helt värdelös, det var bara massa blåskärmar och den startade om sig själv hela tiden. Fruktansvärt dålig.

Jag är nöjd med 11900k @ 5.3-5.4ghz

Troligtvis buggig BIOS version. Det har kommit flera nya versioner av BIOS till denna plattformen, väldigt tätt, som fixar alla möjliga buggar.
Som det är nu är mitt system helt stabilt. Det har det varit efter de senaste 3 uppdateringarna av BIOS.

Du var helt enkelt för "snabb" med att köpa innan det fanns färdiga BIOS

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av KingCobra:

Troligtvis buggig BIOS version. Det har kommit flera nya versioner av BIOS till denna plattformen, väldigt tätt, som fixar alla möjliga buggar.
Som det är nu är mitt system helt stabilt. Det har det varit efter de senaste 3 uppdateringarna av BIOS.

Du var helt enkelt för "snabb" med att köpa innan det fanns färdiga BIOS

Dock sitta med så highend skit och ha problem 2021 när vi är beta testare, aldrig i livet längre inte för dom pengarna.

Hade jag haft såna problem mer än 1-2 vecka hade jag bytt tillbaka speciellt om jag kört vattenloop i skiten och köpt vattenblock för massa cash etc.

Jag klarar inte av system som inte funkar för att produkten ej är färdig (om jag gör den ostabil med klock etc det kan jag ju fixa)

@Pettor men känslan att byta till en rå kraft-CPU som inte dras med problem som drar tillbaka potentialen som Intel
Detta fattar jag inte, drar tillbaka potentialen?

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av tvelander:

Haha du kan ingenting alla tester jag gjort lekt runt med AMD med minnen CPU överclock slutat jag gått tillbaka till Intel.

Skiter i va märket är jag vill bara ha så det alltid funkar vill inte ha en X58 X79 platform igen.

Han inte hängt här länge ser ut som heller och vet vem du är

Också varför jag ej tänker köra AMD
https://www.youtube.com/watch?v=3UhaZ8VT4fU

Detta också.
https://forums.blurbusters.com/viewtopic.php?f=10&t=7033&star...

Hehe jo jag håller mig ifrån AMD och deras produkter, det blir nog bäst så

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Ragnarok:

Hehe jo jag håller mig ifrån AMD och deras produkter, det blir nog bäst så

Jag testat AMD varje serie för jämföra mot Intel inte blivit någon GPU eller CPU / mobo sedan 2006...

Hoppas såklart ska bli likabra så man kan byta nångång haha, sen är man ju extremt känslig mot vissa saker när det inte funkar eller är sämre så då åker det rakt tillbaka.

Eller nu ljuger jag lite körde 4x Fury X funka bra (ich)

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Det är nog bara du inte vet hur man konfigurerar en dator. Det kan ha varit ett beta bios eller vad som helst. Att skylla på processorn när du inte vet det exakta felet är bara löjligt.

Jag kör x570 crosshair formula med 5950x och det är klockrent.. inte en blåskärm trots CPU OC och ram på CL 14 i höga frekvenser.

Edit: Jag har en X299 bräda med 10980xe också som körs överklockad. Det var enkelt att klocka denna med, till och med enklare men jag hade mer blåskärmar på intel systemet än amd systemet under processen innan det blev stabilt. Amd 0 st, Intel kanske 30 st innan jag hittade rätt volt/mhz. Att adaptive voltage inte funkar på en X299 för att de satt tabellerna så högt om man klockar är ju ett skämt tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Dock sitta med så highend skit och ha problem 2021 när vi är beta testare, aldrig i livet längre inte för dom pengarna.

Jo jag håller med. Speciellt om det handlat om hårdvaran. Det är ju kasst av moderkorts tillverkaren att inte ha färdig, buggfri BIOS vid release, men det skall inte lastas AMD på något sätt.

Sen kan man ju fundera på vilken modern teknisk pryl idag som släpps med färdig mjukvara? Herregud vilka problem man haft med mobiler, TV apparater osv på grund av buggig mjukvara..som några veckor/månader senare uppdaterats med ny mjukvara och funkar som det skall.
Inte ens Tesla klarar sig undan uppdateringar med jämna mellanrum på grund av någon bugg som dykt upp i mjukvaran.

Men jag håller med dig 100% på att det inte är OK att vi alla är betatestare mot vår vilja.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av KingCobra:

Jo jag håller med. Speciellt om det handlat om hårdvaran. Det är ju kasst av moderkorts tillverkaren att inte ha färdig, buggfri BIOS vid release, men det skall inte lastas AMD på något sätt.

Sen kan man ju fundera på vilken modern teknisk pryl idag som släpps med färdig mjukvara? Herregud vilka problem man haft med mobiler, TV apparater osv på grund av buggig mjukvara..som några veckor/månader senare uppdaterats med ny mjukvara och funkar som det skall.
Inte ens Tesla klarar sig undan uppdateringar med jämna mellanrum på grund av någon bugg som dykt upp i mjukvaran.

Men jag håller med dig 100% på att det inte är OK att vi alla är betatestare mot vår vilja.

Jag haft extremt lite problem med hårdvara efter X79 och telefoner typ aldrig då jag kan testa allt via jobbet och ta det som funkar bäst.

TV om vi ska ta som exempel är enda jag hatat är autodim funktion på OLED annars 0 problem på alla TVs.

Jag alltid köpt insane highend mobo och aldrig haft problem efter X79 på några mobos.

Men jag köper bort mycket problem så...

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240