Permalänk
Medlem

Jag saknar ägget och fågeln med flera huvuden

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Finns endast på gamla sidan just nu (som ingen kommer åt) / om du frågar kundtjänst så ser de det på kundkortet

Vi jobbar just nu på att utveckla medlemssystemet till en ny nivå och vi diskuterar lite nya finesser och gamla godingar vi vill ha kvar, vem vet, kanske VIP-kassa återkommer igen?

/Patrik

Utan VIP kön finns det ingen anledning till att handla hos Webhallen.
Det ni borde göra är att ha en specifik kö-lapp för VIP. Väljer man VIP så måste man skriva in sitt nummer i iPaden där man får sitt nummer för att kunna få VIP lappen. Då kan det inte utnyttjas.
Eller använda appbaserade kö-lappar?

Permalänk
Medlem

Snälla minska risken att få skilling banco!!!
Jag har redan 4st och nu fick jag en till, men maxtak verkar var 4 så ingen 5:e...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

Ja jag såg också det. 😊 Per 10 vildsvin så får man 1000 XP tror jag, så det är väl helt okej. Jag tror att de gör det. För när jag mötte 2 stycken och tog den ena, så kom det 3 igen när jag var färdig med den första. 😁

Wait, får man seriöst EXP av att spela? Trodde endast order etc gav EXP och att spelet var ett extra lull som man kunde leka runt med....

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon204482:

Wait, får man seriöst EXP av att spela? Trodde endast order etc gav EXP och att spelet var ett extra lull som man kunde leka runt med....

Det finns några achievements man kan få i spelet (tex döda x antal vildsvin) och de ger exp. Inte mer avancerat än så

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Roger W:

Det finns några achievements man kan få i spelet (tex döda x antal vildsvin) och de ger exp. Inte mer avancerat än så

Ah, så vildsvinen och annat ger i sig ingen EXP utan några achievements gör det? Coolt. Alltid ngt. Man kanske kör lite sen under lite dödtid

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon204482:

Ah, så vildsvinen och annat ger i sig ingen EXP utan några achievements gör det? Coolt. Alltid ngt. Man kanske kör lite sen under lite dödtid

Det finns runt 5k xp chivos i spelet. Sista bossen ger 2500xp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Snälla minska risken att få skilling banco!!!
Jag har redan 4st och nu fick jag en till, men maxtak verkar var 4 så ingen 5:e...

Jag har 8st och handlar endast i butik

Permalänk
Skrivet av Mental:

Du saknar Geometric carbs

Nu så, nu måste jag ha alla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFlower:

https://i.imgur.com/IS6bYCg.png

Varmkorven?

Kanske den som inte syns alls längst ner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFlower:

https://i.imgur.com/IS6bYCg.png

Är nog den jag saknar nu faktiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har upp och ned mackan nu, diamanten och korven fattas!

Permalänk
Medlem

Woop! Tror det var sista!

Permalänk
Medlem

Där kom den äntligen! Quadrifariam Phasianidae, så efterlängtad efter jag tror 7 Slices of heaven på raken.

Permalänk
Medlem

Måste man "äta upp" supply dropsen man får eller ger de XP automatiskt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tengle:

Du måste öppna supply-dropsen ja. (de vill ju driva en till att gå in på ders sida förstås...)

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tengle:

Nej, om du öppnar dem och får en bulle till exempel, så får du XP direkt och får behålla bullen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Du måste öppna supply-dropsen ja. (de vill ju driva en till att gå in på ders sida förstås...)

Men efter att man har öppnat och fått till exempel en bulle, hamnar XP:n på kontot direkt eller måste man äta bullen på något sätt?

Skrivet av Magicanz:

Nej, om du öppnar dem och får en bulle till exempel, så får du XP direkt och får behålla bullen.

Oj du hann svara innan mig. Kul att du tog samma exempel

Har en till fråga förresten, vad betyder flygplanet som rör sig över kartan med olika symboler i botten av supply drop-fönstret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Man kan både äta den och ha kvar den ja. Livet är perfekt på webhallens sida!

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tengle:

Har en till fråga förresten, vad betyder flygplanet som rör sig över kartan med olika symboler i botten av supply drop-fönstret?

Illuminati confirmed!

(den indikerar väl bara vad det är för supply-drop som den levererar, inzoomad ovanför)

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Illuminati confirmed!

(den indikerar väl bara vad det är för supply-drop som den levererar, inzoomad ovanför)

Det är symbolerna för strength, dexterity osv, betyder det att man får en ökning av dem när man öppnar en drop?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tengle:

Det är symbolerna för strength, dexterity osv, betyder det att man får en ökning av dem när man öppnar en drop?

Tror inte det, har öppnat 100+ drops och har ändå inga Wisdom eller Holy.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tengle:

Skrivet av Magicanz:

Tror inte det, har öppnat 100+ drops och har ändå inga Wisdom eller Holy.

Nej, droppen kommer på den dag man har mest poäng från.
https://www.webhallen.com/se/info/6-Medlem-hos-Webhallen

Str får man vid köp av spel, Holy är från Hem & Hälsa osv.

Har man som jag, mest köpt "Datorer och komponenter
" så har man mest Dex, och suplydropp på Torsdagar.

Permalänk
Inaktiv

Är det någon som har fixat Achievement Groupie 25000 XP? Finns ju bara 14 butiker här i Stockholm. Närmaste butiken är ju i Linköping.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Är det någon som har fixat Achievement Groupie 25000 XP? Finns ju bara 14 butiker här i Stockholm. Närmaste butiken är ju i Linköping.

Visste inte ens att det fanns så många i Stockholmstrakten! Nej, det är nog mest en achievement för riktigt dedicated hunters, men du har ju ett år på dig att hamna i Göteborg eller Malmö!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Seriöst, 14 i Stockholm men ingen i Örebro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Jodå har fixat den achievement.
Blev 11st i Stockholm, 3st i Göteborg och Linköping.
Hade ju ett år på sig. Nu tog det bara 2 dagar men var några månader emellan besöken däremot.

Vet dock inte om Uppsala vill räkna sig till Stockholm, men ganska nära är det ju i sammanhanget.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ztomten:

Jodå har fixat den achievement.
Blev 11st i Stockholm, 3st i Göteborg och Linköping.
Hade ju ett år på sig. Nu tog det bara 2 dagar men var några månader emellan besöken däremot.

Vet dock inte om Uppsala vill räkna sig till Stockholm, men ganska nära är det ju i sammanhanget.

Måste man vara inuti butiken eller räcker det med att man står utanför?

Tänkte försöka på mig utmaningen att hämta ut varor i 5 olika butiker under en och samma dag. Ska ge mig på det nu på måndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Måste man vara inuti butiken eller räcker det med att man står utanför?

Tänkte försöka på mig utmaningen att hämta ut varor i 5 olika butiker under en och samma dag. Ska ge mig på det nu på måndag.

Det räcker med att stå utanför, bara de kan identifiera butiken.
Jag har några inne och utanför, inga problem.

Det rekommenderar jag, är roligt att vara på achievement jakt.
Jag lyckades med 11 butiker på en dag, så det är fullt möjligt.
Dock finns det ingen achievement högre än 5 butiker på en dag, men behövde ju bilder ifrån butiker så.
Och hade några till achievements inplanerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Seriöst, 14 i Stockholm men ingen i Örebro?

Dom hade en i Västerås förut, som lades ner. Tror du Örebro skulle lyckas bättre?

Visa signatur

CPU: 9800X3D GPU: RTX 4080 Super Moderkort: ASUS Rog Strix B650E-F
RAM:
G.Skill 32GB DDR5 CL30 @6000Mhz Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: Corsair RM1000x SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB
Skärm:
AOC Agon AG271QG 27" G-Sync Cooled by Noctua