PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Så de råkade öppna en kö typ?

Permalänk
Skrivet av gythor:

Så de råkade öppna en kö typ?

Netonnet är fan i mig helt otroliga, men det som gör det superskumt är att jag hade sidan uppe och uppdaterade den under tiden som "släppet" skulle ha skett. Men fick inte ens upp att den fanns i lager.
Detta är ett tecken, jag köper ett på Tradera istället. All hail scalpers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NovaTotalo:

Netonnet är fan i mig helt otroliga, men det som gör det superskumt är att jag hade sidan uppe och uppdaterade den under tiden som "släppet" skulle ha skett. Men fick inte ens upp att den fanns i lager.
Detta är ett tecken, jag köper ett på Tradera istället. All hail scalpers.

Samma minut som första personen skrev att Netonnet hade släpp så var jag inne och uppdaterade frenetiskt jag med, men såg aldrig något. Känns som leverantörernas oförmåga att driva onlineshop under press visar sig nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jasopo:

Var det en Digital eller Disc? Väntar nämligen på en Digital jag beställde därifrån 2 veckor sedan...

Det var en Disc-version.

Permalänk

Den riktiga ps5:an är kanske vännerna man skaffar under allt letande...

Permalänk
Medlem

netonnet NU

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

NETONNET NU
Slut på sekunder

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kare:

NETONNET NU
Slut på sekunder

Tillbaka igen, kommer och går tydligen

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k

Permalänk
Medlem

NetOnNet finns kvar.
Standard Edition.

Permalänk
Medlem

ps5 disc i lager Netonnet igen skynda

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Tillbaka igen, kommer och går tydligen

Japp, ser att den är beställningsbar igen

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Hur många kunde köpa nu skriv gärna intressant?

Permalänk
Medlem

Nu verkar det vara slut. Hoppas ni alla som behövde en fick tag på en och inte någon skalper.

Permalänk
Medlem

Undra varför det kom upp igen någon som vet? kanske nekande kredit för vissa?

Permalänk
Medlem

Stanna på sidan en stund de verkar fylla på löpande. Jag fick igenom en 13.05

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Nu verkar det vara slut. Hoppas ni alla som behövde en fick tag på en och inte någon skalper.

Nope, tillbaks igen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skaffade en plug-in till chrome som autorefreshar sidan, så satte igång den på Netonnet, Webhallen (som ryktas ha släpp nästa vecka, bekräftat av supporten att deras kö bara består av typ 2-3 st till, sen är det fri marknad) och några fler sidor. Lyckades klicka hem en från Netonnet nu men enligt vad folk skrivit här, som varit i kontakt med deras support, så verkar de inte ha något släpp just nu. Så jag håller tummarna, men tänker inte hoppas än...

Tillägg: var lite snabb att skriva (adrenalinfingrar...) så förtydligar lite för den som inte orkar gå tillbaka och läsa föregående sidor - Någon här hörde med Netonnet ifall de hade släpp när folk fick igenom beställningar vid 12 under några minuters tid. Tydligen hade de inget släpp och förstod inte varför beställningar gick igenom. Något känns skumt, men kanske hade supporten dålig koll.

Permalänk
Medlem

Tillbaka igen i lager Netonnet disc stanna på sidan och refresha

Permalänk

Lyckades plocka på mig en på NetOnNet.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | Asus TUF Gaming 1000W | Asus ROG Strix X670E-F Gaming Wi-Fi | AMD Ryzen 7 7700X | be Quiet! Dark Rock 4 Pro | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz DDR5 | ASUS TUF Radeon RX 7900 XTX OC 24GB
SteelSeries Apex 7 | SteelSeries Rival 3 | SteelSeries Arctis 7+ | Acer 27" Predator XB273UGX | Acer 24" Predator XB241YU

Permalänk
Medlem

tillbaka ilager igen passa på somsagt refresha lycka till

Permalänk

Beställt en

Permalänk

fortfarande i lager

Permalänk
Medlem

Jag hittade denna tråd idag, såg att NetonNet fått in och lyckades lägga en beställning via faktura

Permalänk
Medlem

Nu börjar man ju undra hur jäkla många dom har fått i lager, detta är det längsta jag sett köp knappen haha

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nettonet nu igen!!!

Permalänk
Medlem

Samma här de verkar komma och gå

Permalänk

Beställt också en SE på NetOnNet och fick orderbekräftelsen kl 13:11. Får se om/när de faktiskt skickar den.

Permalänk

Fick med tag på en, men börjar bli så många nu som fick en så man blir tveksam om det verkligen är rätt. 😆 Är väl bara att vänta och hoppas nu då.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför dem lägger ut och sedan stänger och lägger ut hela tiden ?????

Permalänk
Medlem

Tillbaka ännu en gång!

Visa signatur