Blir galen på Google.. (Konto)

Permalänk
Medlem

Blir galen på Google.. (Konto)

Hej! En frusterad människa önskar hjälp!

Jag kan mitt kontos användarnamn och lösenord men blir konstant blockerad att logga in på grund av:
"Couldn’t sign you in
Google couldn’t verify this account belongs to you."

Försöker jag återställa lösenordet får jag samma.

Jag är även inloggad i annan webbläsare på samma dator.
Skulle jag fått ett "verifikationsmail" så skulle jag kunna verifiera. Men det får jag ej..
Även kopplat mobilnummer för att verifiera, men kan ej.

Så liksom..
Vad gör man?
Det här händer varje gång sedan jag flyttade till irland 2018, och den enda lösningen är att fortsätta prova logga in dagligen i månader tills det fungerar. Alternativt att be mina föräldrar i sverige att logga in i nämnd webbläsare och skicka över cookies för google.
Vilket inte är ok enligt mig..

Vad gör jag?
Känner mig så låst i det här, och den enda lösningen känns som att migrera allt till ett annat konto.
Men sådant som youtube videos & köp kommer ju fortfarande vara kopplat till det gamla kontot.

Alla "guider" jag hittar säger att man ska sätta på multi-factor-autentisering, koppla telefonnummer osv, men det har ju inte hjälpt..
Finns det något "gömt trick" som inte vanliga guider täcker?

Problemet gäller:
Android & Windows, oberoende på webbläsare/client.

Har följt flertalet guider, tyvärr så hittar jag dom inte i min historik.
https://support.google.com/accounts/thread/2307038/account-re...
(Får aldrig komma till recovery-frågor)

Provat rensa cookies, vänta 24h, prova chrome, provat mobil-4g delning, ta bort alla plugins, testa byta lösenord från inloggat läge i google, kopplat tele.nr, satt på 2faktor autentisering

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk

Har du tagit i kontakt med Google?