Permalänk

gmmk pro keycaps

hej ni som har köpt gmmk pro, vad för keycaps har ni köpt till det, jag hittar nämligen ingentiung som inte innebär att jag ska behöva köpa 2 eller fler keycap set för att få det att funka

Permalänk

Hej, ja det kan bli lite krabbit. Förhoppningsvis lanserar Glorious samma keycaps med ISO/NorDe som de gjorde med ansi i samband med GMMK Pro.

Om du vill ha det skickat till dig direkt(förutsatt att du ska ha svenska caps) så är detta vad jag vet finns.
SA Godspeed (tre olika kit behövs)
GMK Laser (två olika kit behövs)

Annars gäller det att hålla koll på eftermarknaden och olika försäljare i EU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Hej, ja det kan bli lite krabbit. Förhoppningsvis lanserar Glorious samma keycaps med ISO/NorDe som de gjorde med ansi i samband med GMMK Pro.

Om du vill ha det skickat till dig direkt(förutsatt att du ska ha svenska caps) så är detta vad jag vet finns.
SA Godspeed (tre olika kit behövs)
GMK Laser (två olika kit behövs)

Annars gäller det att hålla koll på eftermarknaden och olika försäljare i EU.

Oooo, Laser redo att skeppas 😳 Har du erfarenhet från Drop? Leveranstid mm.

Permalänk
Skrivet av Babben_mb:

hej ni som har köpt gmmk pro, vad för keycaps har ni köpt till det, jag hittar nämligen ingentiung som inte innebär att jag ska behöva köpa 2 eller fler keycap set för att få det att funka

https://www.maxgaming.se/sv/keycaps/pbt-double-shot-keycaps-n...

Permalänk
Skrivet av Eyeless1983:

Oooo, Laser redo att skeppas 😳 Har du erfarenhet från Drop? Leveranstid mm.

Det som tar längst tid är när postnord håller i paketet medans du behöver betala moms, från USA till Sverige tar en dryg vecka typ.
Och man kan tycka illa om Drop med all rätt, men de kompensera alltid sina misstag om/när det sker. Keycaps brukar dock va "säkert".

Permalänk

Saknas tyvärr en 1.75u höger shift i den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Saknas tyvärr en 1.75u höger shift i den.

Gäller detta även Ducky's set?

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

Oooo, Laser redo att skeppas 😳 Har du erfarenhet från Drop? Leveranstid mm.

Jag har handlat i flera år hos dem (f.d massdrop), har aldrig haft problem med dem. Tycker det alltid funkat fint att beställa från sidan. Leveransen kan ta upp till 10 arbetsdagar, men det är sällan det gör det.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Skrivet av majje:

Gäller detta även Ducky's set?

De svenska iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

Gäller detta även Ducky's set?

Det gäller för de kit som bara stödjer en vanlig klassisk svensk ISO-layout (vilket är de allra flesta). Det enda på rak arm jag ser på maxgaming som borde funka för ISO och GMMK Pro är kbdfans chalk-setet (som inte finns i lager). Däremot får du inte svenska tecken i det.