Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Spel till Nintendo Switch sökes!

Permalänk
Medlem

Spel till Nintendo Switch sökes!

Hallåj

Som rubriken lyder. Köpte precis ett nintendo switch och tänkte kika ifall någon här inte vill bli av med sina spel till en rimlig peng. Hör av er med förslag!

Hälsningar
Michael

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej Delaxo! Switchen blev snodd ett halvår sedan, men har inte haft tid att köpa en ny så nu har jag en massa spel som bara samlar damm!

  • Zelda Breath of the Wild (PJ: 566)

  • Zelda Link's Awakening (PJ: 527)

  • Super Mario Kart 8 Deluxe (PJ: 469)

  • Super Mario Odyssey (PJ: 527)

  • Octopath Traveler (PJ: 548)

  • Xenoblade Chronicles (PJ: 518)

  • Atelier Lydie & Suelle (PJ: 478)

  • Touhou Kobuto V (PJ: 259)

  • Fate/Extella (PJ: 350 beg/1000 nytt - högt samlarvärde som bara lär stiga över tid!)

Summa billigast på prisjakt: 4242:-

Låter 2500:- plus frakt för allt rimligt? Alltså "avdrag" på 1742:- eller 41% bara för att förpackningarna är brutna

Allt är i finfint skick såklart, och fodral för alla spelen finns! Säljer dock endast allt i ett och samma paket då jag verkligen bara vill bli av med det hela, därav snittpriset på 277:- per spel. Riktigt robust spelpaket med alla "must-haves" samt lite till!

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Ajdå, tråkigt att höra att du blev av med ditt...
Alltså, paketpriset låter ju bra men jag brukar tyvärr inte vara så förtjust i spel som är väldigt... hmmm.. japanska (i brist på bättre ord).

Permalänk
Medlem

Sorry men det enda som är av intresse bland dessa spel är Mario Odyssey...

Permalänk
Medlem

Kan Ring Fit vara intressant?

Permalänk
Medlem

Har ett Pokémon Let's Go Eevee jag knappt spelat, är det intressant? Tänker mig 300:- +frakt.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Skrivet av FreddyL:

Kan Ring Fit vara intressant?

Om delaxo inte vill ha ringfit köper jag det gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Kan Ring Fit vara intressant?

Tack men det spelet är jag inte intresserad av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Har ett Pokémon Let's Go Eevee jag knappt spelat, är det intressant? Tänker mig 300:- +frakt.

Det spelet fick jag faktiskt med min switch. Tack ändå.

Permalänk

Jag säljer mitt Super smash bro ultimate för 430 kr + frakt. Mycket bra kvalité. Det säljs på grund av att det inte var ett spel för mig men om man frågar andra brukar det anses som top 5 på switch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isak sundström:

Jag säljer mitt Super smash bro ultimate för 430 kr + frakt. Mycket bra kvalité. Det säljs på grund av att det inte var ett spel för mig men om man frågar andra brukar det anses som top 5 på switch.

Fan. Tråkigt att du inte hörde av dig några timmar tidigare Jag köpte smash idag...

Permalänk
Medlem

Har följande spel.

Super Mario 3d World + bowsers Fury
Super Mario Odyssey
Lego Marvel super Heroes 2
Super Mario Bros U Deluxe
Mario kart 8 Deluxe
Ring fit Adventure
Animal Crossing

Kom med bud!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB