Se Microsoft avtäcka nästa version av Windows klockan 17:00

Permalänk
Medlem

Jag känner att streamen tillhör Microsoft.

Permalänk
Medlem

Nu blir man allt sugen på att kasta ännu mer pengar på Pyttemjuk.

Permalänk
Medlem

Satan vad det buffrar konstant!

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 5800X3D | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

streamen rasade!

aha ok. ja misstänkte det, var sjukt laggigt.

Bra microsoft

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hucke:

Jag vill se en uppdaterad file explorer! freecommander och powercommander gör sitt, men det tar emot att kliva tillbaka till 90-talets gränssnitt.

Skrivet av Gurrrra:

Directory Opus eller Clover finns ju, den första desto kraftfullare men båda är goda moderna uppgraderingar från sketna explorer.

O angående streamen så fick jag se typ två minuter av random skitsnack i ren Apple-anda o sen dog den o går inte igång igen. Kanske bäst att vänta på summeringarna ändå för att slippa höra allt blajsnack.

XyPlorer FTW.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Reaper | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Marantz Cinema 60
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Får inte strömmen att funka. Servrarna är kanske överbelastade. Synd att de inte kör ut det på YT...

Har samma problem

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Taskman:

Satan vad det buffrar konstant!

Måste vara en Windows 11 Feature!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Dog strömmen helt för er andra också? Har stått och buffrat i 2min nu...
"Feel more connected with Windows 11" Yeah right

Permalänk
Inaktiv

Ser modernt och bra ut. UI:t ser betydligt bättre ut än Win 10. Streamen fungerar bra för mig, jag har nog tur.

EDIT: Tar tillbaka det. Facebook streamen nedanför fungerade dock bra.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Buffring time igen då...

Permalänk
Avstängd

Prova CNETs YT-stream av eventet här: https://www.youtube.com/watch?v=7Y_RZf5i_LE funkar för mig

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Varför håller han ihop fingertopparna hela tiden, ser onaturligt ut...

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk

Jag får så otroligt mycket windows Vista vibbar med gränssnittet. Jag vill minnas man skulle ha ett grafikkort med minst hutlösa 32MB ram för vista om man hade på areogränsnittet.

Permalänk
Medlem

Men herrrejävlar vad han lägger mycket känslor i skiten, eller "the product" som han säger hela tiden. Känner jag förlorar fler o fler hjärnceller ju längre jag lyssnar.

Permalänk
Medlem

Det var kul så länge det varade, sen dog streamingen här.

Hoppas Microsoft lyckas leverera vad de lovar! Installerar gärna Windows 11 på min gamla pekplatta här.

Permalänk
Medlem

Otroligt att man inte väljer att ladda upp videon på Youtube också då allt är förinspelat.

Visa signatur

Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrrra:

Men herrrejävlar vad han lägger mycket känslor i skiten, eller "the product" som han säger hela tiden. Känner jag förlorar fler o fler hjärnceller ju längre jag lyssnar.

Då får du ta och sluta lyssna då.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Själv har jag inga problem alls med streamen. Snap layouten blir fint!

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Avstängd

Snap Groups är faktiskt rätt nice för mig som brukar ha tre olika fönster öppna samtidigt när jag arbetar. Men knappast revolutionerande, snarare mer "Varför så sena med det?"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Killen som presenterar ser så allvarlig och deprimerad ut att man kan tro att han pratar om nån hemsk katastrof från förr, inte ett nytt operativsystem...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrrra:

Känner jag förlorar fler o fler hjärnceller ju längre jag lyssnar.

Välkommen till Microsofts marknadsföring ...

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Inaktiv

Är det fler som upplever att det buffrar som att deras servrar är överbelastade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Själv har jag inga problem alls med streamen. Snap layouten blir fint!

Jinxed it...

Skrivet av cyklonen:

Killen som presenterar ser så allvarlig och deprimerad ut att man kan tro att han pratar om nån hemsk katastrof från förr, inte ett nytt operativsystem...

Yep verkar som de insåg att FancyZones var populärt och implementera det som en del av Windows

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cyklonen:

Haha ja, och han går ifrån kameran som om han är på väg att lämna inspelningsplatsen i sina Michael Jordan-inspirerade sneakers, håller på å skratta ihjäl mig av denna Developer Studio-aktiga presentation!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Teams integration i Windows...

...kan det ha varit därför de ville köpa Discord? Det hade varit smidigt.

Permalänk
Medlem

Den nya snap/fönster/skärmhanteringen ser faktiskt riktigt bra ut. Just nu är Win10-hanteringen av in- och urkoppling av extra skärmar det jag stör mig mest på.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Allt känns väldigt fokuserat på jobb och jag kommer säkert uppskatta ändringarna på jobbet men för min speldator hemma har jag inte sett något intressant ännu.

Permalänk
Medlem

Dom har lyssnat på Apple vad gäller presentationsteknik, men gör det inte riktigt lika passionerat.

Permalänk
Medlem

Jag ger upp nu, lycka till Microsoft. Hoppas Windows 11 är bättre än eran stream...