PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av grovlimpa:

Samma här. PostNord-appen säger beräknad leverans på måndag.

Precis samma här!

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Det enda sättet är väl om man kan sätta upp så man får notiser via någon app som bevakar lagersaldon ( eller liknande ). Jag har använt en app som heter "Web Alert" som kollar efter "ändringar" på en hemsida. Om den hittar en ändring så får man en push-notis i mobilen så kan man gå in och kolla.

Vet du någon för Iphone? Alltså appen. Sen har du några andra sätt också tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warus:

Är bara att beställa, plocka upp snabbt och kolla. Tar max 5 min

Är det fel, så lämna tillbaka.

Är lite av ett lotteri med Playstation 5 tyvärr. 😢

Permalänk
Medlem
Skrivet av JH_124:

Vet du någon för Iphone? Alltså appen. Sen har du några andra sätt också tack!

Hmm nej om inte "Web Alert" finns för iphone så vet jag ingen annan app tyvärr.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Skrivet av grovlimpa:

Jag beställde från NetOnNet med standardleverans och har inte fått något mer än en orderbekräftelse och ett reserverat belopp på kontot

jag beställde i förrgår via netonnet, fick den levererad igår. 😊

Permalänk

Beställde från inet igår och fick den idag. Knäpptyst än så länge. 😊

Permalänk
Medlem

Även jag vill tacka för tipsen, lyckades norpa ett ex från webhallen.

Jag la mig som följare på trådarna här och slog på mailen så det plingade i mobilen när det hände något. Gjorde det efter att ha missat ett par tidigare tips.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsi:

Även jag vill tacka för tipsen, lyckades norpa ett ex från webhallen.

Jag la mig som följare på trådarna här och slog på mailen så det plingade i mobilen när det hände något. Gjorde det efter att ha missat ett par tidigare tips.

Tjena, kan du lära mig också att få mail snabbt varje gång någon skriver här?

Permalänk
Skrivet av Keelhauled:

Beställde från inet igår och fick den idag. Knäpptyst än så länge. 😊

Knäpptyst tills du börjar spela 😉 Har du lust och kolla vilken fläkt fick? (Sök på Google om du inte vet, där finns det simpla visningar. Slipper jag berätta som är mindre pedagogik).

Permalänk
Medlem
Skrivet av JH_124:

Tjena, kan du lära mig också att få mail snabbt varje gång någon skriver här?

Sen kan du ställa in när du vill ha mail på dina följda trådar. Gå till din profil uppe till höger och klicka på kugghjulet:

Permalänk
Medlem

Ni som beställt ifrån Web-hallen, hur lång tid har de tagit för er o få hem det? Stod beräknat imorn när jag beställde

Permalänk
Medlem
Skrivet av fj0:

https://i.ibb.co/Yj2kHcz/2021-08-20-13-16-16.png

Sen kan du ställa in när du vill ha mail på dina följda trådar. Gå till din profil uppe till höger och klicka på kugghjulet:

https://i.ibb.co/VqVqVy6/2021-08-20-13-19-37.png

Jag kryssade i att jag vill ha mail snabbt också.

Permalänk
Skrivet av Ballwaterboy:

Knäpptyst tills du börjar spela 😉 Har du lust och kolla vilken fläkt fick? (Sök på Google om du inte vet, där finns det simpla visningar. Slipper jag berätta som är mindre pedagogik).

Har NMB fläkten

Permalänk
Skrivet av Keelhauled:

Har NMB fläkten

Snyggt!
Håller tummarna att Netonnet leveransen har NWB fläkten, då risken är stor att de kommer från samma batch.

Permalänk
Skrivet av Keelhauled:

Har NMB fläkten

Har också NMB, leverans från inet.

Faktiskt inte heller hört mitt ps5 än, spelat flera timmar nu.

Permalänk
Skrivet av Pirrimango:

Har också NMB, leverans från inet.

Faktiskt inte heller hört mitt ps5 än, spelat flera timmar nu.

Samma här. Väldigt tyst och behagligt.😊

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzoen 3700x x370 AsusCrosshair, Gskill 16Gb 3600Mhz,27tum 144hz 1440p Freesync, 6700XT
bettan dog i5 2500k 4.3Ghz, 16GBram 1600mhz,
Ibland förstår jag inte hur folk tänker.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

50 st. Ps5 just nu i Webhallen.

Permalänk

Min PS5a från Elgiganten är försenad pga Bring till 25/8. Den ska ligga i Luleå i en vecka innan den kan levereras till Kiruna...
Någon annan som har liknande erfarenheter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr[M]:

Stort tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av araujo21:

50 st. Ps5 just nu i Webhallen.

slut nu.

Permalänk
Medlem

Nu töms kundkorgen automatiskt på webhallen om man köpt sedan tidigare (från samma konto).
Jag fick en från kö väldigt tidigt, så får inte köpa en till, än iaf.
Supporten sa man kan byta konto utan problem (namn adress), men vill ju ha köpet på mitt konto.

Permalänk
Medlem

Webhallen slut nu

Permalänk

Det dyker upp enskilda ps5or titt som tätt på Amazon.se. Nån som vet varför de gör på det sättet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mlevin999:

Det dyker upp enskilda ps5or titt som tätt på Amazon.se. Nån som vet varför de gör på det sättet?

Mycket möjligt att det är makulerade orderbeställningar. På amazon står det bara att man får beställa en per kund, möjligt att de går igenom orders manuellt och makulerar orders som hör till konton som har beställt flera tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevitar:

Nu töms kundkorgen automatiskt på webhallen om man köpt sedan tidigare (från samma konto).
Jag fick en från kö väldigt tidigt, så får inte köpa en till, än iaf.
Supporten sa man kan byta konto utan problem (namn adress), men vill ju ha köpet på mitt konto.

Hur ska man göra ifall man vill beStälla igen😂. Vill liksom beställa igen när den kommer. Men hur gör jag då isåfall? Vadå ska jag bara göra med en annan mail eller hur? Kan du förklara?

Permalänk
Medlem

Beräknad leverans från Amazon var satt till måndag, men dök upp i dag, snabba puckar!

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa en PS5 från amazon igår. Den står i mitt vardagsrum nu! Leverans på mindre än 20h så sjukt imponerad av både Amazon och PostNord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JH_124:

Hur ska man göra ifall man vill beStälla igen😂. Vill liksom beställa igen när den kommer. Men hur gör jag då isåfall? Vadå ska jag bara göra med en annan mail eller hur? Kan du förklara?

De kommer så småningom tillåta att man kan köpa igen, men de försöker undvika scalpers, oavsett om köpet var för eget bruk eller ej.
Så man kan vänta.

Alternativt behövs annat namn/adress.