Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

PS4 Pro 1 TB med 2 kontroller

Efter uppgradering så är det dags att få bort lite gammal elektronik. Inköptes här på SweC tidigare, kvitto finns från Webhallen men är så solblekt att det är nästintill oläsligt. Ytterkartongen är rätt tilltufsad och har skador i övre hörnen likt de i bild 2, men innerkartongen och all hårdvara är i bra skick och fullt fungerande. Vill inte mecka med posten så föredrar avhämtning i Huddinge söder om Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Klart intressant om den kan köra homebrew. Har du koll på vilken firmwareversion som är installerad?

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Klart intressant om den kan köra homebrew. Har du koll på vilken firmwareversion som är installerad?

Ingen aning om vilken firmware som är installerad men jag tar och kikar ikväll och återkommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Ingen aning om vilken firmware som är installerad men jag tar och kikar ikväll och återkommer.

Ah gott! Vet du med dig att du uppdaterat de senaste två åren kan du dock bespara dig besväret, då har den för ny firmware

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk

Börjar bud på 1000

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500 med upphämtning imorgon. Intressant?

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.