Nått äldre från gtx 770-970 eller motsvarande AMD

Permalänk
Medlem

Nått äldre från gtx 770-970 eller motsvarande AMD

Så som rubrik.
Söker ett äldre kort, gtx 770 - gtx 970 eller motsvarande AMD kort.
Snyggt och eller ovanligt premium kort, är ett plus och det betalar jag gärna lite extra för

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har en Asus GTX 570 DirectCU II om det skulle vara av intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falistar:

Snyggt och eller ovanligt premium kort, är ett plus och det betalar jag gärna lite extra för

Om du letar efter "samlarkort" har jag ett ROG HD 7970 Matrix för 1000 kr. Sällsynt kort designat för extrem överklockning med 20-fasers strömförsörjning. Går även att programmera om BIOS så att det blir ett R9 280X.

Permalänk
Medlem

Har ett 750ti twin frozr som jag kan släppa för 500:-. Måste dock kolla så det funkar ordentligt innan jag skickar det isf. Har inte använt det på typ 4 år

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisbelio:

Jag har en Asus GTX 570 DirectCU II om det skulle vara av intresse.

Hej tack för svar, jag äger dock redan ett 570

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

Har ett 750ti twin frozr som jag kan släppa för 500:-. Måste dock kolla så det funkar ordentligt innan jag skickar det isf. Har inte använt det på typ 4 år

Hej och tack, jag är dock ute efter ett mer äldre och strömtörstigt kort, så mitt nya dyra nättagg har nått att göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Om du letar efter "samlarkort" har jag ett ROG HD 7970 Matrix för 1000 kr. Sällsynt kort designat för extrem överklockning med 20-fasers strömförsörjning. Går även att programmera om BIOS så att det blir ett R9 280X.

Hej, det där är jäkligt fräsigt, några hundra mer än jag tänkt mig betala, men om du kan kan vara bussigt och låta mig fundera en dag eller två, så återkommer jag till dig.

Permalänk

Har 2st Gigabyte GTX 760OC +sli brygga.

Permalänk
Medlem

Detta är avslutat då lämpligt kort är funnet.
Tack för visat intresse.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.