Fredagspanelen uteblir – kameran vägrade spela in Kenneth och Noelia

Permalänk
Medlem

Far Cry 6

Inte ett ord om Far Cry 6 som borde intressera de flesta här mer än Allan Wake denna vecka?
Mvh Paul

Visa signatur

Fractal Design Define R6 Svart, Corsair HX 850, Gigabyte X570 Aorus Elite, Ryzen 9 5950x, Fractal Design Celsius S36, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, G.Skill 32 GB DDR4 3600MHz CL19 Sniper X Urban Camo, Seagate Archive 8TB, Toshiba 12 TB N300, SSD Samsung 500 GB, SSD 1TB WD Black, Asus BluRay extern, Edifier högtalare, Samsung 27¨1440p skärm, Fnatic Gear Read silent, Logitech pro x mus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pauls711:

Inte ett ord om Far Cry 6 som borde intressera de flesta här mer än Allan Wake denna vecka?
Mvh Paul

Fragzone fredag tog upp FC6 bl.a. dock finns en FC6 tråd här på forumet såg jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Nån som har en schysst bild är i alla fall du! Xenogears ❤

Mitt "bästa spel genom alla tider" spel. Fasen att det skulle bli nåt problem med rättigheterna där. En remake av Xenogears skulle sitta fint. Eller varför inte en riktig uppföljare. Var ju bara en massa retsamma hintar i Xenosaga spelen.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Belzhadar:

Mitt "bästa spel genom alla tider" spel. Fasen att det skulle bli nåt problem med rättigheterna där. En remake av Xenogears skulle sitta fint. Eller varför inte en riktig uppföljare. Var ju bara en massa retsamma hintar i Xenosaga spelen.

You and me both! En vacker dag kanske det blir möjligt och delen i skiva två kanske kan bli ett spel snarare än interaktiv film på 10-ish timmar! Tycker mig ändå se att japanska spel inkl. RPG fått en nyrenässans här i "väst". Med det sagt lever inte hoppet ... Man får nöja sig med Xenosaga som också dödförklarades i förtid.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner