Spel från PS-Store ( PS4 & PS5 )

Permalänk
Medlem

Spel från PS-Store ( PS4 & PS5 )

Lyckades köpa ett Ps5 digital version från retrospelbutiken. Så jag undrar om ni kan rekommendera bra och billiga spel från playstation store. Ps4 spel går också bra!

Det enda jag vet som ska köpas direkt är Last of us 2!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

TLOU2 finns gratis på PS now just nu.

Permalänk
Medlem

Dem har kampanjer med jämna mellanrum, så det är bara kika in på PS-Store lite till och från.

Mest Bang for Your Buck är nog Antingen PS-Now eller PS-Plus. PS-Plus kan med kampanj kosta ca 420kr för ett år, då får du massa spel på köpet om du har PS5. Hela listan finns här:

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty Black Ops III Zombies Chronicles
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV
God of War
inFAMOUS: Second Son
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Ratchet & Clank
Resident Evil 7: Biohazard
Uncharted 4: A Thief's End
Until Dawn

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Dem har kampanjer med jämna mellanrum, så det är bara kika in på PS-Store lite till och från.

Mest Bang for Your Buck är nog Antingen PS-Now eller PS-Plus. PS-Plus kan med kampanj kosta ca 420kr för ett år, då får du massa spel på köpet om du har PS5. Hela listan finns här:

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty Black Ops III Zombies Chronicles
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV
God of War
inFAMOUS: Second Son
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Ratchet & Clank
Resident Evil 7: Biohazard
Uncharted 4: A Thief's End
Until Dawn

Får jag behålla dom spelen för alltid?

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantz3n:

Får jag behålla dom spelen för alltid?

Nej, sålänge medlemskapet är aktivt. Men tror nog att PS Now kanske ska ha kampanjer också? Har för mig att man kan få det för nästan samma pris årligen.

Permalänk
Skrivet av bobish:

Nej, sålänge medlemskapet är aktivt. Men tror nog att PS Now kanske ska ha kampanjer också? Har för mig att man kan få det för nästan samma pris årligen.

Nja? På PS plus kan man väl ladda ner spelen och då fungerar dom så länge ens pluskonto är aktivt? Så även om PS plockar bort spelet ut sortimentet så har man det kvar. Eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fratercula:

Nja? På PS plus kan man väl ladda ner spelen och då fungerar dom så länge ens pluskonto är aktivt? Så även om PS plockar bort spelet ut sortimentet så har man det kvar. Eller?

precis, när dem är nedladdade så är dem dina så länge du har ett aktivt medlemskap. och allt laddas ner, inget "streamas".

Permalänk

Ang, ps-plus, är det värt att köpa en kod istället för direkt i konsollen? Ex

https://dundle.com/s...aystation-plus/