2st EVGA GeForce GTX 970 FTW och 8 GB DDR3 RAM minne

Permalänk

2st EVGA GeForce GTX 970 FTW och 8 GB DDR3 RAM minne

https://www.inet.se/produkt/5411339/evga-geforce-gtx-970-4gb-...

Jag säljer två stycken EVGA GeForce GTX 970 FTW som använts i SLI-konfiguration. Båda dessa har en backplate som man kunde beställa från EVGA under en period efter köpet som en bonus. Enbart standardanvändning och aldrig haft några som helst problem med dem. Spelat med dem första åren men de senaste åren har de gått hårdast i Google Maps. ALLT som ingick från början finns med, skickar i originalkartongerna.

Tar bud för båda två eller ett av dem. Vill ha minst 1000 kr/st för att de ska säljas. Tänkte avsluta budgivning måndag kväll! Går utmärkt att hämta någonstans i Linköping.

Corsair 8 GB (4x2 GB) DDR3 - CMX4GX3M2A1600C9
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=505886

Dessa kommer i originalförpackningen och fungerar fint! Vill ha 150 kr för alla. Det är mer eller mindre "köp nu", väntar 2-3 timmar på eventuella bud efter att jag fått ett erbjudande och sen avslutar vi affären.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

1000kr + frakt för ett kort!

Permalänk
Skrivet av Karl_magnum:

1000kr + frakt för ett kort!

Härlig, då börjar vi där!

Permalänk

1000kr + frakt för den andra gtx kort!

Permalänk
Medlem

2000kr + frakt för allt!

Permalänk

Tack för de nya buden.

Permalänk
Medlem

2100 sek plus frakt för allt.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

2200 för allt och kan hämta nästa vecka

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

1200 + frakt för ett kort

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

2200 för allt och kan hämta nästa vecka

Du har det bästa budet hittills!

Permalänk
Medlem

2300 för allt pickup.

Permalänk
Skrivet av elixyr:

2300 för allt pickup.

Kanon!

Permalänk
Medlem

2400 för allt hämtar

Permalänk
Skrivet av voorkis:

2400 för allt hämtar

Tack, tar bästa budet imorgon kväll som sagt.

Permalänk

Jag har kontaktat voorkis som lagt högsta budet. Om jag inte fått svar imorgon går jag vidare med nästa på tur. När affären är avslutat kommer jag att skriva det här.

Permalänk
Inaktiv

Jag kan tänka mig att köpa ett av korten för 1200 + frakt. Jag ska bygga en burk till Syrran, har alla delar för att bygga en komplett dator utom GPU

Permalänk
Skrivet av anon228747:

Jag kan tänka mig att köpa ett av korten för 1200 + frakt. Jag ska bygga en burk till Syrran, har alla delar för att bygga en komplett dator utom GPU

Tack för erbjudandet! Dock sålde jag precis allt från annonsen så den är härmed avslutad.

Permalänk

Annonsen är avslutad