16" MacBook Pro (2021) med M1 MAX för omedelbar upphämtning

Permalänk
Medlem

16" MacBook Pro (2021) med M1 MAX för omedelbar upphämtning

Nya MacBook Pro som säljes pga felköp.
Specad med:
Rymdgrå.
32GB RAM
1 TB SSD
M1 Max 32 core GPU (10 CPU cores).
Svenskt tangentbord.
Pris på Apple Store i denna konfiguration: 42 495kr (leverans 1-7 december)

Datorn är i oöppnad förpackning. Kvitto och garanti från Apple Store medföljer.

Föredrar avhämtning och betalning med Swish.
Datorn finns efter överenskommelse att hämta i Majorna i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Varför inte göra ett återköp när den dessutom är oöppnad?

Visa signatur

7950X3D, 64GB @ 6000mhz, RTX 5090
Legion 5 Slim 7840HS, 32GB @ 5600mhz, RTX4060

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Varför inte göra ett återköp när den dessutom är oöppnad?

Eftersom datorn troligen inte kommer att skickas förrän i slutet av november så bör det ju gå att avbryta ordern. Kan tänka mig att säljaren drar nytta av någon form av rabatt och tjänar en hacka på affären.

Visa signatur

[ 3.6GHz EM64T | 2GB DDR2 533MHz | 2x160GB 8MB | 256MB X850XT PE | Audigy2 ZS | 24" TFT | GigaWorks 7.1 | DVD+/-RW DL ]
[ 2.2GHz Northwood | 1 GB RDRAM | GF4 Tit 4600 | 1x80 2x120 1x250 | 19" Trinitron | 18,1" TFT ]
[ Börja om från början... Formatera om på nytt! ]

Permalänk
Medlem

Det stämmer att datorn är beställd med studentrabat. Den rabatten delas ungefär 2000/2500kr mellan mig/ev köpare. Beställde två olika konfigurationer eftersom jag var osäker på vilken jag ville ha/behövde, men ändå ville vara säker på att få snabb leverans.
Finns inget intresse så åker den givetvis tillbaka på ångerrätten.

Permalänk
Medlem

Wow! 😮 Som student hade jag garanterat inte kunnat köpa en dator för 40.000kr... Än mindre beställa två stycken 😲 Hoppas du hittar en köpare. Borde finnas många som är intresserade av denna till 2K rabatterat pris 😊

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3090 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: Skoda Enyaq IV80 RS

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk

Endast 38000 för en studentdator.. allt är materialsport numer.

Permalänk
Medlem

Vilken köpte du istället? )) *Spekulant*

Visa signatur

--- AMD Athlon Xp 3000+ ][ ASRock AGP8x ][ Ati Radeon 9600pro 128mb ][ 3x 512mb DDR RAM 400mhz ][ 80GB HDD ][ Viking 350W nättagg ---

Permalänk
Medlem

Det blev en med M1 pro samt 2 TB SSD. Insåg att jag kommer ha mer nytta av stor disk ön av snabb GPU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

Wow! 😮 Som student hade jag garanterat inte kunnat köpa en dator för 40.000kr... Än mindre beställa två stycken 😲 Hoppas du hittar en köpare. Borde finnas många som är intresserade av denna till 2K rabatterat pris 😊

Det är såklart extremt mycket pengar. Nu har jag kontanta medel eftersom jag fått låna upp pengar för studierna privat då mitt CSN snart är förbrukat, så nu kunde jag ligga ute med pengarna medan jag bestämde vilken jag skulle behålla. Min gamla MacBook var från 2012 och har funkat bra tills nu - jag hoppas få ut en liknande livslängd från den här datorn. Det gör att det åtminstone känns lite mer försvarbart att lägga så mycket pengar.

Nu fick jag inte sålt datorn jag valde att inte behålla, den åkte i retur idag 🤷🏻‍♂️

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad