Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Uppslukade vinnare kniper priserna i Huaweis skärmtävling

Permalänk
Melding Plague

Uppslukade vinnare kniper priserna i Huaweis skärmtävling

Tre välskrivna bidrag kliver upp på prispallen i Huaweis rafflande tävling, där spelskärmen Mateview GT och två uppsättningar hörlurar ligger i vinstpotten.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis vinnarna!!

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!
Verkar vara en rätt trevlig skärm faktiskt

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Stort grattis till vinnarns.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Permalänk

Grattis alla vinnare!

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Hedersmedlem

*OT raderat*

Har man synpunkter gällande själva tävlingen går det bra att antingen kontakta oss eller skapa en tråd i feedback.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Lurarna har kommit och efter lite trixande funkar de både med telefonen (det är en budget ASUS-telefon) och med datorn (Manjaro Linux), otroligt bra ljud och man kan växla mellan dator och telefon . Nu ska jag bara klura ut hur jag får den att automatiskt växla från dator till telefon när jag svarar i telefonen - och tillbaka när jag lägger på. Kanske det går oxå....