Permalänk
Medlem

EVGA Geforce GTX 1080 FTW

Som titeln lyder har jag ett Evga 1080 FTW till salu.

Kortet är köpt på Inet tror 2016, har kvittot någonstans och kan leta fram om det är av intresse.
Har orginalkartong och orginaltillbehör till, så som dokumentation, klisterlappar, någon kabel samt en affisch.

Det är endast använt till gaming och aldrig mining, det har heller aldrig varit överklockat.

Avhämtning prioriteras, men jag kan tänka mig att skicka det efter överenskommelse, då står köparen för frakten.

Kortet finns i Malmö.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Off-topic men nyfiken, varför har du med ditt körkort på en av bilderna? Man behöver ju mobilt bank-id för att ens skapa en annons och det är väl en form av identifiering det med?

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe9301:

Off-topic men nyfiken, varför har du med ditt körkort på en av bilderna? Man behöver ju mobilt bank-id för att ens skapa en annons och det är väl en form av identifiering det med?

Jag använde samma bild på marknad på facebook där man skulle ha namn osv med och jag hittade ingen penna att skriva med så var enklare att bara ta körkortet ur fickan

Permalänk

Tja!

Då är jag fräck och bjuder 3850kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Hade köpt men en av bilderna är upp o ner.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Hade köpt men en av bilderna är upp o ner.

Nejdå, det är du som är uppochner!

Permalänk
Medlem
Skrivet av h1ghv0ltage:

Tja!

Då är jag fräck och bjuder 3850kr plus frakt.

Vill du skicka Pm så kan vi ta detaljer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Hade köpt men en av bilderna är upp o ner.

Kan ju finnas lite australiensare här på forumet? Antar att de också vill se hur kartongen ser ut.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvillen:

Kan ju finnas lite australiensare här på forumet? Antar att de också vill se hur kartongen ser ut.

Mvh

du har en poäng!

Hälsningar av bästa sort

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad