Permalänk
Medlem

Fanatec CSL Elite Pedals

Extra set av Pedaler som jag inte har haft använding för och som bara liggade hemma.
ska nu flytta så försöker gör mig av med dem.
det har testats och funka innan jag la upp anonsen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Utgångspris plus frakt bjudet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Utgångspris plus frakt bjudet!

Var lite snabb där, verkar inte som att de funkar med usb som standard? Har jag fel kvarstår mitt bud!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Var lite snabb där, verkar inte som att de funkar med usb som standard? Har jag fel kvarstår mitt bud!

Tror du kopplar in dem i ratten med ett tele-uttag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Aha, men jag har en thrustmaster ratt, funkar det även med en sådan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Skrivet av maximm:

Som påpekat så är det tele anslutning för fanatec som gäller. Finns en usb adapter men har intr den då jag har ett DD1.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

Som påpekat så är det tele anslutning för fanatec som gäller. Finns en usb adapter men har intr den då jag har ett DD1.

Tack, då avstår jag.
Ursäkta att spammar ner tråden.

Permalänk

Är intresserad. Har du någon loadcell till pedalerna? Har om jag köper dem annars problemet att loadcellen inte längre finns att köpa på deras sida och jag vill ha koppling, broms och gas pedal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av natanael9811:

Är intresserad. Har du någon loadcell till pedalerna? Har om jag köper dem annars problemet att loadcellen inte längre finns att köpa på deras sida och jag vill ha koppling, broms och gas pedal.

Har det, men det är den uppsättningen på pedaler som jag använda just nu. plus att det skulle öka priset. man har tyvärr ingen exta loadcell liggande.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Bernd_P1:

Har det, men det är den uppsättningen på pedaler som jag använda just nu. plus att det skulle öka priset. man har tyvärr ingen exta loadcell liggande.

Ursäkta sent svar. Okej, då får jag tyvärr avstå. Tack för svaret iallafall.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur