I5 11600K säljes med socket 1200.

Permalänk
Avstängd

I5 11600K säljes med socket 1200.

Säljer denna processor progrund av uppgradering! Köptes nu i jul och funkar som förväntat. Köpt på inet.se och kvitto finns. Finns att hämta i Lidköping eller skickas om du står för fraktkostnad och Swish eller kontant betalning mottages tack.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 7800X3D | ROG B650E-F | RTX4070 | Crucial P5Plus 2TB|
| Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | Kingston Fury DDR5 6000MHz 2x32GB / 64GB
| EVGA SuperNOVA G2 750W | Acer 34" X34P G-Sync IPS |
| Unraid server 12700K | 64GB Ram | 2x 1TB SSD| 4x 8TB |
| Onkyo TX-NR676E-B | Dynavoice Dynamite 2x S-61 + C62 + 2xMAGIC FX-4 EX V.3 |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Plus frakt. Missade föregående bud
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Avstängd

Det är utgångspris på 1200 ser att några lagt bud på samma utgångspris utan bud 🤣

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 400 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 7800X3D | ROG B650E-F | RTX4070 | Crucial P5Plus 2TB|
| Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | Kingston Fury DDR5 6000MHz 2x32GB / 64GB
| EVGA SuperNOVA G2 750W | Acer 34" X34P G-Sync IPS |
| Unraid server 12700K | 64GB Ram | 2x 1TB SSD| 4x 8TB |
| Onkyo TX-NR676E-B | Dynavoice Dynamite 2x S-61 + C62 + 2xMAGIC FX-4 EX V.3 |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 400 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dylow:

1 400 kr Hämtar

Du kan inte lägga samma bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Du kan inte lägga samma bud?

Anser inte att det är några problem då jag hämtar istället för att det behöver skickas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dylow:

Anser inte att det är några problem då jag hämtar istället för att det behöver skickas.

Förlåt såg att tidigare som lagt bud står bud med skickas ja.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk

1600+frakt

Permalänk
Nytt bud: 1 600 kr +, frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Nytt bud: 1 700 kr kan hämta på söndag på väg hem från sthlm
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Lite dålig respons från dig i denna tråden. Förstår att du gärna skulle se mer pengar, men så länge processorn kostar 2190:- sprillans ny hos NetOnNet kommer det nog inte hända.

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mayhem SWE:

Lite dålig respons från dig i denna tråden. Förstår att du gärna skulle se mer pengar, men så länge processorn kostar 2190:- sprillans ny hos NetOnNet kommer det nog inte hända.

Jag kan inte sälja förs jag får lön det är därför.

Permalänk
Avstängd

Jag gav 2690kr för min.

Permalänk
Medlem

Du kan ju inte ens själv tycka att det är vettigt att lägga ut en annons och sen förvänta sig att folk ska vänta i veckor på att få avsluta affären utan att skriva detta i annonstexten.

Och vad du själv betalat för cpun vid ett tillfälle spelar ingen roll när den går att få tag på billigare. Då får du isåfall lägga ut varan med ett reservationspris..

Hade jag haft högsta bud hade jag backat ur.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrnez:

Du kan ju inte ens själv tycka att det är vettigt att lägga ut en annons och sen förvänta sig att folk ska vänta i veckor på att få avsluta affären utan att skriva detta i annonstexten.

Och vad du själv betalat för cpun vid ett tillfälle spelar ingen roll när den går att få tag på billigare. Då får du isåfall lägga ut varan med ett reservationspris..

Hade jag haft högsta bud hade jag backat ur.

Va i helvete jag trodde jag fick bestämma själv när jag vill avsluta annonsen men tydligen inte 🤔 jag har inte bråttom att få sålt den än. La precis ut annonsen för mindre än en vecka sen. Det är väldigt mycket stress känner jag 😮🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Va i helvete jag trodde jag fick bestämma själv när jag vill avsluta annonsen men tydligen inte 🤔 jag har inte bråttom att få sålt den än. La precis ut annonsen för mindre än en vecka sen. Det är väldigt mycket stress känner jag 😮🤔

Skall väl ej lägga mig i, men lite bättre framförhållning tror jag hade gynnat bägge parter gott

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Jag kan inte sälja förs jag får lön det är därför.

När är det? Den 25:e?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av richie80:

När är det? Den 25:e?

18 dessvärre

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swegatron:

Skall väl ej lägga mig i, men lite bättre framförhållning tror jag hade gynnat bägge parter gott

Och det talar du om för mig medans Mrnes kommer med påhoppningar en person som inte överhuvudtaget har lagt bud eller vare sig vill köpa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Och det talar du om för mig medans Mrnes kommer med påhoppningar en person som inte överhuvudtaget har lagt bud eller vare sig vill köpa det.

Syftade mest på detta ” Jag kan inte sälja förs jag får lön det är därför”. Kan ju bara vara bra att veta i tid för övriga intresserade som lagt eller ej lagt bud ännu.

Trevlig kväll!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swegatron:

Syftade mest på detta ” Jag kan inte sälja förs jag får lön det är därför”. Kan ju bara vara bra att veta i tid för övriga intresserade som lagt eller ej lagt bud ännu.

Trevlig kväll!

Jag talade om det vad mer begär du????

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Och det talar du om för mig medans Mrnes kommer med påhoppningar en person som inte överhuvudtaget har lagt bud eller vare sig vill köpa det.

Lade faktiskt ett av de första buden. Så där har du fel.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q