Metro Exodus 2033 - vilket system?!

Permalänk

Metro Exodus 2033 - vilket system?!

Hej!

Håller på installera mina spel och minns inte vilket system jag hade installerat Metro Exodus i…

Kan ni hjälpa mig?!

Det är inte Steam, Origin, Uplay eller Bethesda… Vad kan det vara då? Något ovanligt är det (typ lika ovanligt som Betheseda)….

Permalänk
Medlem

Du har inte nämnt Epic Games launcher, möjligtvis där?

Permalänk
Medlem

Finns även på Microsoft Store.

Det här är varför jag håller mig till Steam

Visa signatur

i5 8600k & RTX 3080 KFA2

Permalänk
Skrivet av Fredmannen:

Du har inte nämnt Epic Games launcher, möjligtvis där?

Där har vi det!

Stort tack!

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Soldierofwar1985: Ett tips är att installera GOG Galaxy, det är en launcher som samlar alla inlogg (t.o.m vissa prenumerationer som gamepass) i en launcher. Enkelt att sortera och se alla spel samtidigt.

”Nackdelen” är att du tyvärr fortfarande behöver ha alla launchers installerade för att kunna köra spelen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@Soldierofwar1985: Ett tips är att installera GOG Galaxy, det är en launcher som samlar alla inlogg (t.o.m vissa prenumerationer som gamepass) i en launcher. Enkelt att sortera och se alla spel samtidigt.

”Nackdelen” är att du tyvärr fortfarande behöver ha alla launchers installerade för att kunna köra spelen

Förstår. Skaffade dock helt ny dator nyss så då den andra kraschade så hamnade i en liten kärv situation om jag uttrycker mig så…

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@Soldierofwar1985: Ett tips är att installera GOG Galaxy, det är en launcher som samlar alla inlogg (t.o.m vissa prenumerationer som gamepass) i en launcher. Enkelt att sortera och se alla spel samtidigt.

”Nackdelen” är att du tyvärr fortfarande behöver ha alla launchers installerade för att kunna köra spelen

Samma skit med spelet Overwatch nu. Är ganska säker på att jag hade det i Battlenet men när jag trycker på spelet där står det ”Buy”. Jag har det inte i Steam heller. Vad kan jag göra för att hitta detta mästerverk till spel?!