Wheel Stand Pro, Logitech G25, Mad Catz Pro Racing

Permalänk

Wheel Stand Pro, Logitech G25, Mad Catz Pro Racing

Nu är det dags att städa och göra lite plats för nya saker. Följande åker ut:

- Wheel Stand Pro (vill minnas att fästet/plattan är för Thrustmaster TX men de flesta enklare rattar går nog att klämma fast. Nu sitter det en Mad Catz på det.)

- Logitech G25 komplett med pedaler och växelspak. (PC)

- Mad Catz Pro Racing FFB Wheel. (Xbox One, tror att det även fungerar med Xbox Series X/S men har inte orkat testa.)

Allt fungerade innan det packades undan. Damm och spindelväv följer med. Hämtas på plats i Nynäshamn, strax söder om Sthlm. Skickas inte. Föredrar om någon tar allt och inte valda delar. Om det finns flera intresserade så gäller inte först i kö utan jag väljer vem som får prylarna. Antingen singlar jag slant eller så tycker jag bara att den personens inlägg var bäst. Eller något annat. Att vara rationell är överskattat...

Edit: Svar i tråden och inte via PM!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7-13700K, ASUS ROG Z790 Hero, 64 GB Corsair Dominator CL36, Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090, Samsung 990 Pro SSD 2TB M.2, Samsung 870 QVO 8 TB SSD, Corsair iCUE 7000T chassi, ASUS ROG Thor II 1200W, Corsair iCUE H150i Elite, Asus 32" Mini LED 4K PG32UQX

Permalänk
Medlem

Kan hämta om du kan vänta till imorgon. Har tagit migrän tabletter som låter mig ej köra bil.

Permalänk

Annonsen kommer att ligga uppe ett par dagar innan jag spikar vem som får plocka upp prylarna, innan dess är jag fullbokad med annat och kan inte passa någon tid för avhämtning.

Visa signatur

i7-13700K, ASUS ROG Z790 Hero, 64 GB Corsair Dominator CL36, Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090, Samsung 990 Pro SSD 2TB M.2, Samsung 870 QVO 8 TB SSD, Corsair iCUE 7000T chassi, ASUS ROG Thor II 1200W, Corsair iCUE H150i Elite, Asus 32" Mini LED 4K PG32UQX

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag kan komma och hämta när som, bara att hojta till så kommer jag! 😃

//Kenta

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag sätter mig gärna i bilen och åker ifrån Göteborg, min son hade älskat att kunna köra lite mer racing spel. Byggde en stålram och fäste en skärm och en äldre gaming stol jag fick av en bekant.
Detta hade kompletterat det till max!! Så jag köar, då jag är ensamstående kan jag bara hämta helger så hade behövt veta någon dag innan så jag kan ordna barnvakt.
Må gott!

Permalänk
Medlem

Jag har inget bra motiv men jag letar efter ett wheelstand pro med en ratt för att komplettera till min nya VR rig och vill börja "simracing" så billigt som möjligt. Då jag lagt alla pengar på datorn och VR (quest 2). Så just nu kör jag med kontroll i Assetto corsa, iRacing och Project cars, det är ok men finns absolut ingen känsla med bilen och vad som händer. Alltid velat ha en ratt eftersom jag kan då "TYP" köra bilarna jag aldrig kommer ha men andra ekonomiska prioriteringar kommit före. Dagens setup har jag kämpat stolt över i 2 år för Inte mycket mer att lägga till. Jag behöver inte ta allt, kan splitta med någon annan medlem. Hur lyckades jag va rationell ändå?!?!?!?

Permalänk

Det hade ju varit askul att prova på simracing och glida runt i ets med riktig setup :). Har inte råd att köpa något då jag går i gymnasiet och jobbar så mycket jag kan för för att kunna flytta ut. Jag har en bekant i Stockholm som borde kunna plocka upp det

Permalänk
Medlem

Riktigt schysst att donera fin utrustning som denna, eloge helt klart! Är absolut intresserad och sällar mig till kandidaterna. Motivet är väl att jag letat efter ett komplett set tidigare men alltid någon som hunnit före/bjudit högre, och skulle vara kul att testa med nyare bilspel då jag turligen (och med viss beräkning) fick tag på nytt grafikkort för något halvår sedan (till MSRP dessutom). Kan hämta under helgen eller nästa vecka kvällstid.

Permalänk
Medlem

Hej

håll på med mycket racing spel redan liten från need for speed till stora titel på consoler som gran turismo.
idag kör ganska mycket f1 och forza , får jag detta setup från dig så åker jag och hämta den personligt från karlstad och kombineras med mitt 48 tums lg cx eller isf blir att köpa ett samsung 49”
oavsett du väljer mig eller inte så vill jag tacka för att du har sån snäll hjärta mot sweclockers!

tack i förhand

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Om du känner för att göra ett helt gäng nördar glada, så är vi tre intresserade i en kollektivlägenhet som gärna hämtar alltihopa när det passar dig!

Permalänk
Medlem

Med en tjej som ska börja övningsköra och ett par kids som vill röja runt i Forza, hämtar jag det gärna.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk

Det var fler intresserade än jag hade kunnat föreställa mig och fina förklaringar i inläggen varför ni vill ha sakerna. Jag plockade sju finalister bland inläggen och slumpade fram en vinnare, @tboss

Förutsatt att vinnaren hör av sig och vi kan lösa hämtning smidigt så har prylarna nu ny ägare

Visa signatur

i7-13700K, ASUS ROG Z790 Hero, 64 GB Corsair Dominator CL36, Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090, Samsung 990 Pro SSD 2TB M.2, Samsung 870 QVO 8 TB SSD, Corsair iCUE 7000T chassi, ASUS ROG Thor II 1200W, Corsair iCUE H150i Elite, Asus 32" Mini LED 4K PG32UQX

Permalänk
Medlem

Wow, det hade jag faktiskt inte väntat mig. Sällan man vinner på lotto Hämtar i helgen om det funkar för dig, skickar PM.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

i7-13700K, ASUS ROG Z790 Hero, 64 GB Corsair Dominator CL36, Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090, Samsung 990 Pro SSD 2TB M.2, Samsung 870 QVO 8 TB SSD, Corsair iCUE 7000T chassi, ASUS ROG Thor II 1200W, Corsair iCUE H150i Elite, Asus 32" Mini LED 4K PG32UQX