Skumt problem med firefox sida hoppar ner av sig själv

Permalänk
Proffsmoddare

Skumt problem med firefox sida hoppar ner av sig själv

När jag ska kommentera något på facebook och jag har kommentarsfältet mitt på sidan så fort jag skriver något hoppar sidan ner så att kommentarsfältet hamnar utanför den synbara delen av sidan. Detta är extremt irriterande att behöva scrolla upp för att kunna se vad jag skriver varenda jävla gång är ju helt ohållbart. Har försökt googla men jag kan inte hitta något som matchar mitt problem. Tänkte att någon har kanske har stött på detta och vet hur man kan fixa det.

Problemet verkar vara enbart i firefox då jag testade i chrome och där beter sig sidan helt normalt.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Har du testat om problemet uppstår när du kör Firefox i felsäkert läge?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av towhatend:

Har du testat om problemet uppstår när du kör Firefox i felsäkert läge?

Yepp problemet kvarstår i felsäkert läge :/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Välkommen tebax va länge sen man såg ditt profilnamn på forumet.

Inte så att du kör nån device spoof addon så den tror att du sitter på en surfplatta eller nått och kasar bort fältet för att göra plats för on screen tangentbordet?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Rouge of Darkness:

Välkommen tebax va länge sen man såg ditt profilnamn på forumet.

Inte så att du kör nån device spoof addon så den tror att du sitter på en surfplatta eller nått och kasar bort fältet för att göra plats för on screen tangentbordet?

Nope inget sånt heller testat att köra firefox i felsökert läge, testat ominstallation testat tamefan allting inget verkar hjälpa är snart inget annat att göra än att överge firefox :/

Visa signatur