Permalänk
Medlem

Dator med skärm

Hej!

Tänkte sälja min dator då den aldrig kom till den användning jag tänkt mig.
Inhandlade allt utom grafikkort och skärm i september 2021.

Datorn består av följande delar

Gpu Radeon 480 4gb

Cpu Ryzen 5 5600x

Moderkort MSI B450M MORTAR MAX- mATX B450

Psu Corsair RM550x 550W

Cpu fläkt noctua nh-u12s

Lagring Kingston A2000 M.2 500GB (nvme) med kylfläns

Chassi Fractal Design Meshify 2 Compact / TG Light Tint

Chassifläktar be quiet pure wings 2 140mm pwm x2 och 1 likadan på 120mm pwm

Nätverk TP-Link Archer TX50E - AX3000 bluetooth 5.0 wi-fi 6

Ram Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz

Skärm Samsung 27" C27F390 Curved

Och inkluderar även original windows 10 på usb sticka 32/64 bit

Skärmen behöver kanske putsas : ) allt funkar men har väl mest dragit på sig damm sen i oktober eller så.

Då jag inte har bil så gäller dessvärre avhämtning av köpare.
Finns i stockholm västerort.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrax

Permalänk
Medlem

Bjuder 4000kr och hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Kanadagoose blev en nolla för mycket där va?

Bjuder 5100kr ovh hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

@Kanadagoose blev en nolla för mycket där va?

Bjuder 5100kr ovh hämtar

Trodde 5000 var köp nu priset. Budar ej högre då det är oklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Trodde 5000 var köp nu priset. Budar ej högre då det är oklart.

Det är aldrig köp nu, om inte det anges.

Permalänk
Skrivet av eligri:

Det är aldrig köp nu, om inte det anges.

Det har angetts ett köp nu pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Det har angetts ett köp nu pris.

Det står ett pris och säljaren har inte aktiverat budgivningsfunktionen, omedvetet eller ej men för den sakens skull tolkar jag det inte som att det per automatik är ett fast pris. Jag tolkar det alltid som att det är öppet för bud här på forumet om inget annat anges uttryckligen i annonsen men det är såklart alltid upp till säljaren att själv avgöra

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Det står ett pris och säljaren har inte aktiverat budgivningsfunktionen, omedvetet eller ej men för den sakens skull tolkar jag det inte som att det per automatik är ett fast pris. Jag tolkar det alltid som att det är öppet för bud här på forumet om inget annat anges uttryckligen i annonsen men det är såklart alltid upp till säljaren att själv avgöra

Absolut, men att skriva det inte har angetts ett "köp nu" pris är felaktigt.
Det är oklart, jag väntar till jag lägger ett till bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Absolut, men att skriva det inte har angetts ett "köp nu" pris är felaktigt.
Det är oklart, jag väntar till jag lägger ett till bud.

Jag hänger inte med, var har det angetts ett "köp nu"-pris? Står inte "Köp nu" någonstans? På Tradera så kan man ju klicka i att det ska finnas ett "köp nu"-pris, men här på SweC finns inte den funktionen. Här är min uppfattning att det är fritt att lämna bud om inget annat anges i annonsen.

Nog om det, vi kan väl fortsätta den här diskussionen inne på forumet annars

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag hänger inte med, var har det angetts ett "köp nu"-pris? Står inte "Köp nu" någonstans? På Tradera så kan man ju klicka i att det ska finnas ett "köp nu"-pris, men här på SweC finns inte den funktionen. Här är min uppfattning att det är fritt att lämna bud om inget annat anges i annonsen.

Nog om det, vi kan väl fortsätta den här diskussionen inne på forumet annars

Vissa annonser har en budgivningsfunktion, just inriktad till budgivning.
Denna har inte det, men det kan ju lika gärna varit en miss från TS. Förstår inte problemet här, jag inväntar som sagt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Skrax