Grim Fandango, Vill ha hjälp

Permalänk
Medlem

Grim Fandango, Vill ha hjälp

Hejsan!

Har fått låna spelet Grim Fandango av vår allas DasIch.
Tyvärr har jag slarvat bort min version.

Tror att jag har missat någon funktion i spelet (Det var några år sedan jag lirade det). Men jag har kört fast precis i början.

"Grejjade" den absolut första klurigheten med att få min "Fullmakt" underskriven av sekreteraren. Fattar inte hur kag ska göra för att komma vidare... Jag kanske har för små händer för att "fatta"=)

Hls. DOAO METZ

Visa signatur

Who is DasIch?

Permalänk

har det på tungan! kan du ge lite ledtrådar så jag kommer ihåg?

Permalänk
Medlem

Det är så så frustrerande att inte komma vidare.... för att inte säga pinsamt. när man dessutom har spelat det förut....

tror att jag ska in i rum där en stor maskin sorterar post (som ligger i små behållare). "liemannen" säger... can´t reach när man står vid en fläkt, eller with what? när man står vid en ståldörr..

tror jag blir galen.... galen.... GALEN

Visa signatur

Who is DasIch?

Permalänk

Har för mig att man ska faxa eller ringa till henne från chefens rum.. inte säker dock.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

ett av världens bästa spel....by the way.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
ett av världens bästa spel....by the way.

Ja, vilken fruktansvärd stämning i början på CD 2.

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen!! Tror inte att jag kom till CD nr2 när jag spelade det förut.
Det är dock ett riktigt bra spel.

Doao, Metz

Visa signatur

Who is DasIch?

Permalänk

Kanske är dax att köra det igen...älskar det spelet!

Permalänk
Medlem

Hmm, grim fandango hänger sig för mig med win2k... Hittade ingen patch eller dylikt heller... Måste man installera win98se på nån gammal burk för att det ska funka eller?

Permalänk
Hedersmedlem

Har för mig att jag körde Win2k när jag spelade igenom det sist. Det finns en patch, kolla på www.lucasarts.com

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Hehe, jag minns att det var jag som löste det sista problemet på CD1 hos en kompis (man skulle lämna en bok åt någon städare). Fyfan vad han blev glad

Permalänk
Medlem

Hittade nu, blir att installera igen.