Lian Li O11 Dynamic PCMR edition ej komplett samt Komplett O11 Dynamic med PCMR spegelglas

Permalänk

Lian Li O11 Dynamic PCMR edition ej komplett samt Komplett O11 Dynamic med PCMR spegelglas

Hej!

Har i ett tidigare projekt använt mig av 2st Lian Li O11 Dynamic PCMR som jag moddat och använt alla paneler på ett chassi. Men har gått vidare till många andra projekt efter det och har nu 2st O11 chassin att sälja.

Chassi NR 1: Är ett orginal O11 Dynamic PCMR nr 1400/2000 dock så är nedersta PCIe skyddet bortkapat för att få plats med en 360mm radiator i botten tillsammans med en front distro, HDD bur saknas likväl som kabel "skyddet" på baksidan. I/O plåten är fastskruvad då den tidigare har tagits av (går att popnita men min pop-nitare vill inte vara med mig.)Har även sågats ett hål i bakre foten då jag drog ut kablar den vägen. Bilder finns här - Bud från 500kr?

Chassi NR 2: Är ett helt nytt standard O11 Dynamic Svart som fått ärva spegelglaspanelerna från ett slaktat PCMR chassi och jag tycker personligen kontrasten på den nästan blev snyggare än orginalet. Även denna följer numererad badge med 1454/2000 men är då inte helt äkta, dock helt komplett med kartong och allt och bilder på det finns här. - bud från 1k

Tar bud i tråden och kan skeppas men då står du för frakt och det är Swish innan affär som gäller.

Mvh Alexander

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Hur länge har du uppe annonsen tro?

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr för chassi nr2+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av Jonhed:

Hur länge har du uppe annonsen tro?

Beror ju lite på om bud kommer in osv, kommer bud i en nivå jag är nöjd med så brukar jag sätta rätt kort tid för att slippa utdragna budgivningar.

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Bjuder 500kr för chassi nr2+frakt

Noterat men kommer inte släppa nr 2 för 500kr men en start iaf.

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

800 @ nr2

Permalänk
Skrivet av Deki90:

800 @ nr2

Noterat avslutar budgivning söndag vid 14

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

900:- + frakt för Chassi Nr2

Permalänk
Medlem

950 :- + frakt för chassi #2

Permalänk
Medlem

1k plus frakt @ nr2

Permalänk
Medlem

1050:- + frakt för chassi #2

Permalänk
Skrivet av dryle:

1050:- + frakt för chassi #2

Noterat ledande bud, avslut imorgon vid 14

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

200+frakt chassi#1

Permalänk
Skrivet av Deki90:

200+frakt chassi#1

Noterat men släpper inte nr 1 under 500kr då hittar jag annan användning för det

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

1100+f för nr2

Permalänk
Skrivet av Deki90:

1100+f för nr2

Vinnare kontaktar för frakt osv

Visa signatur

PC master race!

Permalänk