Call of Duty Vanguard - hur byter man klass mitt i ett spel?

Permalänk

Call of Duty Vanguard - hur byter man klass mitt i ett spel?

Hej!

Lirar en hel del Call of Duty Vanguard just nu. Vet inte i skrivande stund vad game modet heter men man tar över baser iaf och när man gör det så färgas den av en viss färgad gas beroende på vilket lag man är.

Mitt problem: Hur byter man class, d.v.s. vapen etc mitt i spelet? Jag lyckas inte hitta den inställningen? Någon mer som fastnat på detta?

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Är det inte bara att klicka ESC / Start-knapp på kontroll och sedan välja Change Loadout?

Permalänk
Skrivet av Enviro:

Är det inte bara att klicka ESC / Start-knapp på kontroll och sedan välja Change Loadout?

Det går på de andra spellägena men inte på ”Arms race”….

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Soldierofwar1985:

Det går på de andra spellägena men inte på ”Arms race”….

Man får köra med första vapnet fram tills att man kan betala för sin loadout, går ej att byta.

Permalänk
Skrivet av anon134512:

Man får köra med första vapnet fram tills att man kan betala för sin loadout, går ej att byta.

Hur gör man för att betala sin loadout?

Det går ju byta på de andra spellägena? Vad är det som är så speciellt med Arms Race?

Permalänk
Medlem

Hej.
Har försökt att hjälpa min dotter att få grafiken att bli bättre i Warzone och Vanguard. Men det ser grötigt ut, Battlefield 2042 ser betydligt bättre ut. I hennes dator sitter ett 3070 kort.
Någon som kan skriva sina inställningar i spelet? Tycker att jag har ändrat det mesta men ändå är det lite grötig grafik och lite tecknat över det hela, hoppas ni förstår vad jag menar
Mvh Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Hur gör man för att betala sin loadout?

Det går ju byta på de andra spellägena? Vad är det som är så speciellt med Arms Race?

En snabb googling hade hjälpt dig. Poängen med arms race verkar vara just att du tjänat pengar för att köpa saker.
https://callofduty.fandom.com/wiki/Arms_Race_(Vanguard)

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mangee75:

Hej.
Har försökt att hjälpa min dotter att få grafiken att bli bättre i Warzone och Vanguard. Men det ser grötigt ut, Battlefield 2042 ser betydligt bättre ut. I hennes dator sitter ett 3070 kort.
Någon som kan skriva sina inställningar i spelet? Tycker att jag har ändrat det mesta men ändå är det lite grötig grafik och lite tecknat över det hela, hoppas ni förstår vad jag menar
Mvh Mange

Hej!

Stäng av DLSS och aktivera fidelity cas, om jag minns rätt.