Permalänk
Medlem
Skrivet av storPutte:

<Uppladdad bildlänk>

Monterat en skiva direkt på väggen för att slippa ben

Fäste du i väggen på 2 sider? Hur är stabiliteten på höger sidan? Bild på undersidan? Jag gjorde något liknande men satte ett ben på höger sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cerb1980:

Fäste du i väggen på 2 sider? Hur är stabiliteten på höger sidan? Bild på undersidan? Jag gjorde något liknande men satte ett ben på höger sida.

Hade kanske inte behövt så många konsoler, men bättre att ha hängslen och livrem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

Sakta men säkert så blir det lummigare och trevligare. En del kvar, men avsevärt mycket bättre med de hemsnickrade hyllplanen på plats.
Hittade en jättefin bänkskiva I limmad ek i spillhögen på Bauhaus och köpte den för 25kr. 😎
Kapade upp den, sandat, betsat, och sedan hårdvaxoljat I två omgångar. Lite billiga konsoler till det så har man sex fina hyllplan I ek!

https://i.imgur.com/dNm963A.jpg

Nu ska jag bara googla fram vilken av mina blommor som mår bra av att stå där. Inte supermycket naturligt solljus där ändå. Ganska skuggigt för dem ändå

Jag vägrar förövrigt kännas vid de kläder som ligger framme. Har varit slitsamt på jobbet 🙄

Det går fortsatt sakta men säkert framåt.
Blir bra det här. Lite olika bröte ditställt för att känna lite på känslan.
Både monstera och gullranka växer så det knakar.

Permalänk
Medlem

Kontor och gaminghörna 🤓

Permalänk
Medlem

Det där såg ju trevligt ut!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Enkel setup i min lilla halvslitna lya. Fotstöd och skrivbord(60x120) funnet i grovsoprum. Öppet under/bakom chassi(NR200P) för insug av frisk luft.

Lite allmän info:

Svive golvmatta 115x115
Svive Kuiper headstand
Pebble V3 speakers

Permalänk
Medlem

Hade nästan behövt bygga ett större skrivbord...