Permalänk
Medlem

Spelhörna

Hemmakontor

Översikt

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Känner mig ändå hyffsat klar/nöjd nu efter nyinhandlade bordet nu i veckan och lite annat smått och gott! Måste bara byta ut musmattan 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Känner mig ändå hyffsat klar/nöjd nu efter nyinhandlade bordet nu i veckan och lite annat smått och gott! Måste bara byta ut musmattan 😂

<Uppladdad bildlänk>

Vilken skärm är det du kör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av §2:

Vilken skärm är det du kör?

LG 42 C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Misstänkte det!
Är sugen på den själv. Ska se om den kanske går ned något i pris under BF!

Fin setup i övrigt

Permalänk
Skrivet av SiD:

Spelhörna
<Uppladdad bildlänk>

Hemmakontor
<Uppladdad bildlänk>

Översikt
<Uppladdad bildlänk>

Vad för skärmar och tangentbord använder du?

Skrivet av oflytbara:

Känner mig ändå hyffsat klar/nöjd nu efter nyinhandlade bordet nu i veckan och lite annat smått och gott! Måste bara byta ut musmattan 😂

<Uppladdad bildlänk>

Vad för skärm och skrivbord har du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Vad för skärmar och tangentbord använder du?

Stora skärmen är en Samsung Odyssey G9 och tangentbordet är ett Steelseries Apex 7 tkl med vita Prism PBT Double-shot Pudding Keycap

Skärmen till jobbststionen är en MSI Optix MAG322CQRV VA QHD 144 Hz

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Vad för skärm och skrivbord har du?

Kapad akacia bänkskiva ifrån bauhaus, ikea idåsen sitt/stå ben samt lg 42 c2

Permalänk

Såg gud j*vluskt underbart ut, props tilll dig grymt jobbat!

Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: ASUS ROG Strix B450-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 | RAM: G.Skill Trident Z RGB 3600Mhz 2x8GB

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Flyttade min LG CX till skrivbordet så nu ser det ut såhär.
Då TV:n är 55” är det självklart väldigt stort men inte på tok för stort då jag mestadels lirar rollspel och tredjepersons spel med handkontroll så fungerar det bättre än förväntat.
Och ja det är en ny stol på g då jag känner att jag behöver komma upp lite i sitthöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

Blivit lite nya grejer sen sist jag postade här, nya lurar, musmatta, mus och tangentbord 😁 Trevlig helg!
<Uppladdad bildlänk>

Har du moddat lurarnas ingång eller är det bara en custom kabel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Har du moddat lurarnas ingång eller är det bara en custom kabel?

Bara en custom kabel, orginal va störande lång.

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog ha köpt ett 180 brett skrivbord ändå... Nya högtalare och hurts på plats sedan sist.

Edit: stavfel

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Garderob 🙃

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

<Uppladdad bildlänk>

Garderob 🙃

Fan så läckert och bra användning av utrymme (om man nu inte behöver inte en garderob). I much approve of this!

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

<Uppladdad bildlänk>

Garderob 🙃

Lgh eller hus? Undrar bara ifall du kan dra på ordentligt med ljudet. Subben lär väl göra att det dunka-dunkar lite extra i det lilla rummet.

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav-P:

Lgh eller hus? Undrar bara ifall du kan dra på ordentligt med ljudet. Subben lär väl göra att det dunka-dunkar lite extra i det lilla rummet.

Det är parhus så får vara lite försiktig under kvällstid 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Känner mig ändå hyffsat klar/nöjd nu efter nyinhandlade bordet nu i veckan och lite annat smått och gott! Måste bara byta ut musmattan 😂

<Uppladdad bildlänk>

Sjysst bänkskiva du har. Finns det länk till den i Bauhaus hemsida?

Skrivet av Eyeless1983:

<Uppladdad bildlänk>

Garderob 🙃

Wow, där kan du verkligen få vara i fred när du spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

<Uppladdad bildlänk>

Garderob 🙃

Nice! Visst är det en Herman Miller Mirra 2? Jag sitter också i en garderob med en Mirra 2. 😂 Bilder kommer senare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetskaft:

Nice! Visst är det en Herman Miller Mirra 2? Jag sitter också i en garderob med en Mirra 2. 😂 Bilder kommer senare

Haha, yes det stämmer 😁

Permalänk
Medlem

Snyggade till kontoret lite. 😌

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Jag skulle nog ha köpt ett 180 brett skrivbord ändå... Nya högtalare och hurts på plats sedan sist.

https://i.imgur.com/3GCaGED.jpg
https://i.imgur.com/PUhskVu.jpg
https://i.imgur.com/gg3GmDM.jpg

Edit: stavfel

Nice wallpaper, I like

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Entusiast

Sitter i funderingarna att snickra ihop ett eget bord då jag är less på att ha två fula vita ikea-bord... Men så här ser det iaf ut i dagsläget

Permalänk
Medlem

Köpte en billig bänkskiva på Netonnet och byggde ett ”svävande skrivbord”

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Xbox som dator eller ser jag fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Xbox som dator eller ser jag fel?

Stämmer. Fimpade datorn o köpte en Xbox 😁

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Varje gång jag blivit pingad av denna tråd de senaste 5-6 veckorna så har det varit som en hemsk påminnelse om att jag måste riva ur allt för att storstäda.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Homdax:

Varje gång jag blivit pingad av denna tråd de senaste 5-6 veckorna så har det varit som en hemsk påminnelse om att jag måste riva ur allt för att storstäda.

Ja, jag klarar inte av att se hur rent andra har det Men är svårt få till något bra med ens egen hörna (måste dela det med mycket annat när det är 2 rum + kök (med dåligt 50 tals planlösning)).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Ja, jag klarar inte av att se hur rent andra har det Men är svårt få till något bra med ens egen hörna (måste dela det med mycket annat när det är 2 rum + kök (med dåligt 50 tals planlösning)).

Har ungefär samma som jag postade initialt i denna tråd för ett antal sidor sedan, men har ju fortfarande snedtak att brottas med. Vill ha LUUUFT men får inget. Suck. Nä, nu hämtar jag snart släggan och gör en tilll kupa som går längs med hela ovanvåningen in i mitt kontor...

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Qwal:

https://i.imgur.com/NyNRkfz.jpg

slängde äntligen upp oleden på väggen.

LTT musmattan ser lite liten ut, men det är den största de har på 150x90

sitter lite allt möjligt kul

så lg oled c1 49", acer x34 21:9 1440p till vänster å en asus rog swift 1440p 27 till höger å lite annat smått å gott

Något svartare svärta på oled än asus rog swift som jag själv kör med..

Visa signatur

Fractal Design Torrent | GeForce RTX 3080 TI |AMD Ryzen 9 5900X | 1TB 980 PRO, 1TB 860 EVO, 2TB 970 EVO PLUS, 2TB Firecuda 510 | 32GB RAM | Alienware AW3423DW QD-OLED + Asus 27" Rog Swift PG278Q | dbx286s + GoXLR | Shure SM7B + Yellowtec M!ka onair | Beyerdynamic DT 770 PRO 250 ohm | Logitech G903 Wireless + Logitech G Powerplay | Logitech g915 wireless keyboard | Sony A7III + Tamron AF 28-75/2,8