The cycle: Frontier någon som vill lira?

Permalänk
Medlem

The cycle: Frontier någon som vill lira?

Hej,

Hittade inte en enda tråd med detta spel här på Sweclockers vilket jag tyckte var lite udda. Undrar om någon vill köra lite duos på Cresent fall? Gärna någon chill som inte blir galen om man dör. Är själv 28 år och är hyfsat bra på spelet.

Här är min kod att lägga till i Steam om någon vill köra: 53687925

Trevlig helg.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Har hört att det är riktigt kasst anti-cheat med ett tillhörande stort problem med fuskare, därav har jag aldrig testat.. Ser kul ut dock

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

Har hört att det är riktigt kasst anti-cheat med ett tillhörande stort problem med fuskare, därav har jag aldrig testat.. Ser kul ut dock

Har kört runt 80h hittills och mött tre fuskare, men blir bättre för varje patch som kommer, senast var i förrgår, ingen fuskare efter den patchen. Fuskare finns i alla spel, inte mer i detta.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Min kod är: 45889863
Kört 65h, har runt 1 i k/d. Inte kört nå mycket cresent falls dock, men måste börja köra där då alla quest har flyttat dit.
Är 29år, spelar gärna också med någon som är rätt lugn och som inte är rädd för att dö.

Skrivet av SwedZi:

Här är min kod att lägga till i Steam om någon vill köra: 53687925

Trevlig helg.

La till dig, nickar Åke på steam.

Skrivet av BadNewsBrod:

Har hört att det är riktigt kasst anti-cheat med ett tillhörande stort problem med fuskare, därav har jag aldrig testat.. Ser kul ut dock

Tycker det inte är nå farligt på dom 65h jag har spelat, ibland har man blivit fundersam men det kanske två-tre gånger jag tror jag har stött på fuskare. Lätt att göra misstag i spelet dock så det är lätt att skrika fusk skulle jag vilja säga.

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Installerade igår och körde en match, inte helt "hooked" än... vad tycker ni om spelet? För övrigt inte hittat en cykel än...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Hej jag kör detta spel, tycker det är väldigt roligt och inte lika avancerat som Tarkov. Är nog därför jag föredrar det

Har kört 209timmar, riktig kass på pvp då jag dör konstant men stoppar mig inte från att försöka Är 36år och är en casual lugn spelare som inte brukar bli arg i spel.

Om någon vill köra så heter jag Bokstav87480 i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Har kört runt 80h hittills och mött tre fuskare, men blir bättre för varje patch som kommer, senast var i förrgår, ingen fuskare efter den patchen. Fuskare finns i alla spel, inte mer i detta.

Har du slutat spelat? Såg din review på steam, tycker det har blivit betydligt bättre sedan säsong 2.

Skrivet av PointMan:

Installerade igår och körde en match, inte helt "hooked" än... vad tycker ni om spelet? För övrigt inte hittat en cykel än...

Tycker det blir roligare och roligare, gillar att det inte är hitscan och att finns en "spray" på vapnen. Riktigt roligt nu på senaste tid på första världen inte är så PvP längre och matchmaking har blivit bättre. Gillar konceptet, känns lite som en oslipad diamant stundtals. Lite stramt att köra solo och lite dåligt med innehåll, t.ex. fyra mobs med olika variationer känns lite tunt stundtals. Men roligt överlag!

Skrivet av Bokstav:

Hej jag kör detta spel, tycker det är väldigt roligt och inte lika avancerat som Tarkov. Är nog därför jag föredrar det

Har kört 209timmar, riktig kass på pvp då jag dör konstant men stoppar mig inte från att försöka Är 36år och är en casual lugn spelare som inte brukar bli arg i spel.

Om någon vill köra så heter jag Bokstav87480 i spelet.

Så kan det vara, blir stor skillnad om man nöter PvE och möter nån som nöter PvP. La till dig i spelet, bör poppa upp som Åke(massa siffor), annars finns steamlänk längre upp

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Gissar att man är lite sent ute. Många verkar gått vidare och hittat andra spel. Fuskare har det blivit färre av och nya konton hamnar i sin egen kö. Om man har ett äldre konto eller gjort köp så hamnar man i en "trusted" kö istället. Men det är fortfarande inte perfekt men mycket bättre än tidigare. Det kommer en ny patch nästa vecka som ska förbättra det ytterligare och göra MMR uträkningen (match making) mer balanserad. Om någon vill testa spelet igen eller vill pröva så hjälper jag gärna till. Skicka ett meddelande på discord isf.

Discord-id: obunden#4479

Permalänk
Skrivet av Robust:

Gissar att man är lite sent ute. Många verkar gått vidare och hittat andra spel. Fuskare har det blivit färre av och nya konton hamnar i sin egen kö. Om man har ett äldre konto eller gjort köp så hamnar man i en "trusted" kö istället. Men det är fortfarande inte perfekt men mycket bättre än tidigare. Det kommer en ny patch nästa vecka som ska förbättra det ytterligare och göra MMR uträkningen (match making) mer balanserad. Om någon vill testa spelet igen eller vill pröva så hjälper jag gärna till. Skicka ett meddelande på discord isf.

Discord-id: obunden#4479

Tja! Jag testar gärna och lirar! Lirade nästan hela säsong 1 men tappade det lite mot slutet. Mest för att det blev lite trist att springa runt själv och grinda.

Försökt få mina polare att lira men ingen fastnar tyvärr för spelet. Skriv till mig på discord dempvae88#1119 så kan vi testa köra!

Permalänk
Medlem

zi1-a8zy-typ

  • A free Advocate.

  • A unique skin for that gun.

  • A weapon charm to go with it.

  • 5 insurance tokens to play around with it longer.

Citat:

"How to redeem your code:
Log in to the game.
Open the menu.
Go to the in-game shop.
Click on the “redeem code” on the bottom right corner or hit “R” key on the in-game shop to open the popup window.
Enter your code and press “Redeem”."

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Finns det några som lirar, kanske till och med en Discord?
Trevlig gubbe på 34 år som letar nästa spel efter Destiny 2

Visa signatur

Q9550@3,9 /4Gb-Dominator /2x Ati 3870@840 -2200 /Antec P190
20084 3DMarks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pumbi:

Finns det några som lirar, kanske till och med en Discord?
Trevlig gubbe på 34 år som letar nästa spel efter Destiny 2

Brukar spela med några 30+, adda mig gärna på discord om du vill vara med någong gång. obunden#4479

Vet inte om det finns någon svensk community discord för cycle. Däremot så har jag hittat in på en streamers discord och han och hans polare kör ganska mycket cycle.

Brittjens discord: https://discord.gg/QwhJqmhA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robust:

Brukar spela med några 30+, adda mig gärna på discord om du vill vara med någong gång. obunden#4479

Vet inte om det finns någon svensk community discord för cycle. Däremot så har jag hittat in på en streamers discord och han och hans polare kör ganska mycket cycle.

Brittjens discord: https://discord.gg/QwhJqmhA

Skickade en vän förfrågan precis

Visa signatur

Q9550@3,9 /4Gb-Dominator /2x Ati 3870@840 -2200 /Antec P190
20084 3DMarks.

Permalänk
Medlem

tjena är det någon som vill lira?
är relativt nybörjare på detta spel men jobbar mig framåt