The cycle: Frontier någon som vill lira?

Permalänk
Medlem

The cycle: Frontier någon som vill lira?

Hej,

Hittade inte en enda tråd med detta spel här på Sweclockers vilket jag tyckte var lite udda. Undrar om någon vill köra lite duos på Cresent fall? Gärna någon chill som inte blir galen om man dör. Är själv 28 år och är hyfsat bra på spelet.

Här är min kod att lägga till i Steam om någon vill köra: 53687925

Trevlig helg.

Permalänk
Avstängd

Har hört att det är riktigt kasst anti-cheat med ett tillhörande stort problem med fuskare, därav har jag aldrig testat.. Ser kul ut dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

Har hört att det är riktigt kasst anti-cheat med ett tillhörande stort problem med fuskare, därav har jag aldrig testat.. Ser kul ut dock

Har kört runt 80h hittills och mött tre fuskare, men blir bättre för varje patch som kommer, senast var i förrgår, ingen fuskare efter den patchen. Fuskare finns i alla spel, inte mer i detta.

Permalänk
Medlem

Min kod är: 45889863
Kört 65h, har runt 1 i k/d. Inte kört nå mycket cresent falls dock, men måste börja köra där då alla quest har flyttat dit.
Är 29år, spelar gärna också med någon som är rätt lugn och som inte är rädd för att dö.

Skrivet av SwedZi:

Här är min kod att lägga till i Steam om någon vill köra: 53687925

Trevlig helg.

La till dig, nickar Åke på steam.

Skrivet av BadNewsBrod:

Tycker det inte är nå farligt på dom 65h jag har spelat, ibland har man blivit fundersam men det kanske två-tre gånger jag tror jag har stött på fuskare. Lätt att göra misstag i spelet dock så det är lätt att skrika fusk skulle jag vilja säga.

Permalänk
Medlem

Installerade igår och körde en match, inte helt "hooked" än... vad tycker ni om spelet? För övrigt inte hittat en cykel än...