Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Avstängd

tjenare jag har en m365 pro 2

och jag bestälde en 350 watts motor till den för såg någon stans den skulle gå upp i 40 dåå men saningen är att den gör inte ens mer än 27 men skit axx nu någon som sitter på lite erfarenhet som jag behöver?

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Moderator
Moderator

https://transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Fordon/Fordonsregl...

Du får efter uppgraderingen nu alltså inte köra din scooter på allmän väg utan endast inom inhägnat område, om du inte kan klassa den som moped.
Begränsningen finns där för att följa gällande regler.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av twit:

https://transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Fordon/Fordonsregl...

Du får efter uppgraderingen nu alltså inte köra din scooter på allmän väg utan endast inom inhägnat område, om du inte kan klassa den som moped.
Begränsningen finns där för att följa gällande regler.

Anmäl honom konstapel

Permalänk
Avstängd

jesus

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakimen:

Du har väl fortfarande samma firmware antar jag? Hastigheten är låst i den (så är det åtminstone i min m365). Du behöver fixa ny firmware.

Permalänk
Avstängd

har p0rövat med alla olicka firtmware:( tackför du inte lravar dig i allafallö

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

kan få den axxa bra nmen vill verkligen inte gå över 28

Visa signatur

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Vi rättar oss efter svensk lag och det verkade inte finns intresse att göra det här.
Tråd låst.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin