27" 1440p, Nvidia Shield, Xbox handkontroll samt remote

Permalänk
Medlem

27" 1440p, Nvidia Shield, Xbox handkontroll samt remote

Hej, säljer av diverse saker pga uppgraderingar. Upphämtning kommer att prioriteras, skärmen skickas inte, övriga produkter har jag ännu inte kollat vad frakten skulle gå på än, men de skickas med postnord.

Asus PB278Q, 27" 2560x1440 60hz med PLS panel. Den har ca 8 år på nacken men fungerar fint. Strömkabel och DP kabel medföljer.

Nvidia Shield Pro 2017 års modell, medföljer gör en handkontroll samt fjärrkontroll. Jag slänger med två nya batterier till fjärrkontrollen, men back in the days när jag nyttjade denna så förbrukade den batterier på löpande band, jag vet inte om det kan ha blivit åtgärdat via mjukvara sen dess.
Frakt: 99kr med Postnords "small". Spårbart.

Xbox One handkontroll, fint skick och har använts sparsamt, denna fungerar även till nya Xbox Series. Medföljer gör ett uppladdningsbart batteri, dock ingen usb-sladd.
Frakt: Postnords "lätt", 57kr om det skickas till brevlåda, 66kr om det skickas till ombud. Spårbart.

Xbox One Media remote, ingen aning om status, hade glömt att jag hade denna. Även denna ska fungera med Xbox Series.
Frakt: Postnords "lätt", 51 kr till brevlåda, spårbart. Annars kan jag linda in fjärren i lite bubbelplast och posta i ett vanligt kuvert. Inte spårbart men kostar bara 26kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk

Xbox One handkontroll - bjuder 100kr+frakt

Visa signatur

Fractal Design North, Intel i7 14700K, ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI, MSI Radeon RX 6900 XT 16GB GAMING X TRIO, Kingston 64GB 5200MHz DDR5, EK-AIO Elite 360 D-RGB, Corsair RM1200x Shift 1200W, WD Black SN850X 2TB Gen 4, Samsung 980 NVMe 1TB, Samsung 960 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Xbox One handkontroll - bjuder 200kr+frakt

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Bud noterade.

En liten uppdatering, jag tänkte mig hålla budgivningen igång till måndag förmiddag så jag hinner skicka eventuella prylar under måndagen då jag åker bort några dagar sen.

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk

Bjuder 1000 kr för Nvidia Shield Pro 2017

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 50 kr Xbox media Remote + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Backdoorally:

Bjuder 1000 kr för Nvidia Shield Pro 2017

Bara för att dubbelkolla, är det 1000kr inkl eller exkl frakt?

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Skrivet av issue:

Bara för att dubbelkolla, är det 1000kr inkl eller exkl frakt?

Ex frakt,

så budet är alltså 1000 kr + frakt

Permalänk
Medlem

250 + frakt för handkontrollen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sontaxx:

250 + frakt för handkontrollen

Tja, jag har redan notifierat budgivaren före dig att han vann, väntar på betalningen nu. Men hojtar till ifall pengarna inte dyker upp

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Xbox Remote: SÅLD
Nvidia Shield: SÅLD
Xbox handkontroll: Reserverad

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Xbox Remote: SÅLD
Nvidia Shield: SÅLD
Xbox handkontroll: SÅLD

Bara skärmen kvar nu!

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....