Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Ingen aning! Testa "APP100". Endast via appen i mobilen!

Jag fick också och det är samma kod.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

APP100/80 är en engångskod, första gången man beställer med amazons app.
https://www.amazon.se/b?ie=UTF8&node=27019529031

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Trodde erbjudanden var slut först när det nämndes 8995 kr för en s22 ultra med 1TB utrymme... men icke! Blev ett litet fynd https://i.imgur.com/OHaT7nl.png

Ser du om detta erbjudandet är kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Killmaster:

Ser du om detta erbjudandet är kvar?

Slut

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Killmaster:

Ser du om detta erbjudandet är kvar?

Verkar vara slut tyvärr. Fanns på Graphite & Red varianterna så kunde man välja 1tb men nu går det inte längre

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Verkar vara slut tyvärr. Fanns på Graphite & Red varianterna så kunde man välja 1tb men nu går det inte längre

Ah, tråkigt. Tack ändå!

Permalänk
Skrivet av Pamudas:

Ja om det är Amazon själva som säljer så finns det väl inte direkt någon anledning för dem att gå igenom med köpet. Den "bekräftelse" man får av Amazon vid beställning är endast en bekräftelse på att din order är mottagen. Den är endast genomförd när produkten skickas (står i slutet av "bekräftelsen" som Amazon skickar ut).

Anledningen till att andra säljare skickar produkten ändå trots fel pris (typ när Amazon.se lanserades med varor märkta med SEK när det egentligen var EUR/USD osv) är p.g.a. Amazons strikta regler/riktlinjer för tredjeparts säljare på plattformen. För många avbokningar och du blir avstängd. Detta är såklart något som Amazon själva inte behöver oroa sig över, och jag har själv fått ordrar avbrutna när det är Amazon själva som står som säljare, men aldrig när det är en tredjepart.

Sedärja, tror jag låter min beställning vara kvar så får jag se vad som händer på releasedagen.

Det var amazon själva som var säljare, men låter vettigt det du säger iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragone:

https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-station-mit-lan-...

Nintendo switch oled dockorna finns i lager igen för första gången sedan oled släpptes.
Tyvärr bara i vit.

Beställs via Tyskland då man inte kan beställa från Storbritannien längre sedan Brexit när man bor i Sverige.

Kostar 69.99€ ~ 750kr

Switch orginal docka utan ethernet anslutning kostar i svenska butiker 990kr (+/- 10kr beroende på när de vill bräcka varandra på Prisjakt.)

OBS! Strömadapter och hdmi kabel ingår inte. Så inget klipp precis om man behöver dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Produkt: HyperX Pulsefire Dart (trådlös)
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/307686-HyperX-Pulsefire-...
Kategori: Möss
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5200229
Pris: 299kr

Någon update på denna?

Permalänk
Medlem

Nu börjar S8 dyka upp på blocket så jag antar att en del fått leverans. Jag har inte ens fått en uppdatering på lika S8+ och då var jag rätt snabb på dom…

Permalänk
Skrivet av Remuz:

Nu börjar S8 dyka upp på blocket så jag antar att en del fått leverans. Jag har inte ens fått en uppdatering på lika S8+ och då var jag rätt snabb på dom…

Samsung Galaxy S8?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remuz:

Nu börjar S8 dyka upp på blocket så jag antar att en del fått leverans. Jag har inte ens fått en uppdatering på lika S8+ och då var jag rätt snabb på dom…

Beställde min tab s8 ultra i fredags och den ska levereras idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Samsung Galaxy S8?

Galaxy Tab S8 Surfplatta m.a.o.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Min är planerad med leverans idag, beställde i fredags. Men den hamnar inte på Blocket

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Har en Samsung Tab S8 som beställdes på söndagen som kommer till en Instabox idag

Permalänk
Medlem

Antingen är det något trasigt med S8+ då eller så är min order borta. Har en bekräftelse dock

Beställt i onsdags kväll.

Permalänk
Skrivet av Remuz:

Antingen är det något trasigt med S8+ då eller så är min order borta. Har en bekräftelse dock

Beställt i onsdags kväll.

Har du provat att logga in på Benify först och gå in i Samsung sidan via deras länk? För om jag går in direkt på Samsung webshop så syns inte min order men gör jag föregående så kan jag se den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrollhjul:

Har du provat att logga in på Benify först och gå in i Samsung sidan via deras länk? För om jag går in direkt på Samsung webshop så syns inte min order men gör jag föregående så kan jag se den.

Där fanns det minsann, behandlas fortfarande dock så 1-3d leverans känns lite optimistiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

Produkt: Kingston NV1 500 GB NVMe
Länk: https://www.amazon.se/dp/B091BCQK7B
Kategori: Lagring
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5761319
Pris: 381kr(281kr med APP100)

Det finns en kampanjkod, APP100, på 100kr för köp över 250kr som man kan vara berättigad till om man inte har gjort ett köp genom appen. Det slutgiltiga priset kan gå så långt ner som 281kr för 500GB SSD.

Tackar, slog till på denna, med koden. Kan passa bra som andra hårddisk i bärbara datorn, har redan en Samsung 970 EVO på 1TB som primär SSD så denna får agera spellagring.

Tror faktiskt inte de går att hitta nån billigare NVMe SSD till de priset, så hoppas och tror nu att man kan få den till de priset också, så de inte kör nån fuling och avbeställer orden min.

/Anton

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddan4:

Tackar, slog till på denna, med koden. Kan passa bra som andra hårddisk i bärbara datorn, har redan en Samsung 970 EVO på 1TB som primär SSD så denna får agera spellagring.

Tror faktiskt inte de går att hitta nån billigare NVMe SSD till de priset, så hoppas och tror nu att man kan få den till de priset också, så de inte kör nån fuling och avbeställer orden min.

/Anton

Det är absolut 0% chans att de avbeställer, det priset har den dykt upp på flera gånger. Jag själv gjorde samma köp på den(281kr med kod för samma SSD) och den sitter i dator nu. Även på felpriser brukar Amazon gå genom med det.

281kr för 500GB NVMe SSD är helt galet, det har aldrig varit billigare, 0.56kr/GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

Det är absolut 0% chans att de avbeställer, det priset har den dykt upp på flera gånger. Jag själv gjorde samma köp på den(281kr med kod för samma SSD) och den sitter i dator nu. Även på felpriser brukar Amazon gå genom med det.

281kr för 500GB NVMe SSD är helt galet, det har aldrig varit billigare, 0.56kr/GB.

Tack för informationen, har beställt så få gånger från Amazon att jag inte har så mycket erfarenhet från de, och man har läst lite i tråden om en del skräcksäljare, och för den delen också ett annat företag som varit lite skriverier om i de sista.

Fungerar SSD'n bra för dig? Använder du den till OS/spel eller bara ren generell lagring?

/Anton

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddan4:

Tack för informationen, har beställt så få gånger från Amazon att jag inte har så mycket erfarenhet från de, och man har läst lite i tråden om en del skräcksäljare, och för den delen också ett annat företag som varit lite skriverier om i de sista.

Fungerar SSD'n bra för dig? Använder du den till OS/spel eller bara ren generell lagring?

/Anton

Om det står att den fraktas av Amazon(FBA, Fullfilled by Amazon) så skickas varan från nån av Amazons lager, då kommer den skickas 99.999% av gångerna vare sig det är felpris eller inte.

Ja, jag ser inga problem med den. Den har ingen DRAM-cache men för det priset kan man inte förvänta sig mycket. Stabil och prisvärd produkt.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Annonsering kör vi i marknaden, tack

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Fick ett mail från Samsung ang Samsung galaxy s22 ultra 1tb.
"Kära kund,

Vi måste tyvärr meddela att vi kommer att makulera din order på grund utav slutförsäljning. Vi ber om ursäkt för detta och de problem detta skapar för dig.

Vänligen kontakta oss vid eventuella frågor.

Tack!
"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeraphin:

Fick ett mail från Samsung ang Samsung galaxy s22 ultra 1tb.
"Kära kund,

Vi måste tyvärr meddela att vi kommer att makulera din order på grund utav slutförsäljning. Vi ber om ursäkt för detta och de problem detta skapar för dig.

Vänligen kontakta oss vid eventuella frågor.

Tack!
"

Samma här.

Permalänk
Skrivet av kukilon:

Samma här.

Samma även för mig
På samsungs sida ligger beställningen fortf som behandlas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeraphin:

Fick ett mail från Samsung ang Samsung galaxy s22 ultra 1tb.
"Kära kund,

Vi måste tyvärr meddela att vi kommer att makulera din order på grund utav slutförsäljning. Vi ber om ursäkt för detta och de problem detta skapar för dig.

Vänligen kontakta oss vid eventuella frågor.

Tack!
"

Fick också ett sånt mail. Men loggar jag in på Samsung visa Benify står det att ordern fortfarande behandlas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DocStargazer:

Samma även för mig
På samsungs sida ligger beställningen fortf som behandlas.

Samma här.

Rätt så dålig ursäkt med slutförsäljning när det stod att det kunde ta några veckor för leverans.

Tvekar ju på att det är den faktiska anledningen.
Hade hellre fått veta att det var felaktigt pris.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

Kontaktade webchatten och min order är inte makulerad.
Mitt tredje mail nu där dem säger att den kommer bli skickad.

Första mailet kontaktade jag dem för att säga att jag inte ångrar mitt köp. Då säger dem att den kommer bli skickad.

Andra mailet frågar jag om leveranstid, 4 veckors leveranstid då det är en speciell online version.

Och tredje mailet nu, där dem återigen konfirmerar att den kommer skickas och inte är makulerad.

Så man borde kunna sitta säkert i båten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeraphin:

Kontaktade webchatten och min order är inte makulerad.
Mitt tredje mail nu där dem säger att den kommer bli skickad.

Första mailet kontaktade jag dem för att säga att jag inte ångrar mitt köp. Då säger dem att den kommer bli skickad.

Andra mailet frågar jag om leveranstid, 4 veckors leveranstid då det är en speciell online version.

Och tredje mailet nu, där dem återigen konfirmerar att den kommer skickas och inte är makulerad.

Så man borde kunna sitta säkert i båten.

Vilken färg valde du?

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |