Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Visa era fysiska retrospel på skiva

Permalänk
Musikälskare

Visa era fysiska retrospel på skiva

Jag fann mig själv vara sugen att spela Test drive unlimited igen då det är ett av mina favorit spel någonsin, hoppas det räknas som retro då det är från 2006 men det borde det vara, spelet i sig tycker jag är ett tekniskt underverk med hur mycket karta det finns att utforska som helst! Det tog dock ett tag att få det att starta på windows 10 då jag inte orkade fixa en dual boot med XP eller Vista

Har ni några guldkorn i lådorna?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Entusiast

Här är några av mina spel.

Permalänk
Medlem

Rensade lite hos föräldrarna. Hittade pärlor som jedi knight 2, Starwars galactic battlegrounds, medieval total war, neverwinter nights etc. Frågan är bara vad man ska göra av dem, är ju inte direkt ovanliga spel så lär ju inte vara något värde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrodude:

<Uppladdad bildlänk>

Här är några av mina spel.

Wow! Har varit sugen göra nåt liknande men retro big box är fan inte billigt få tag på idag

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Kastar in en kartong som följt med många flyttar.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av charmless:

Kastar in en kartong som följt med många flyttar.

<Uppladdad bildlänk>

Jag har faktiskt en likadan låda med FF8 uppe i min lägenhet. De andra gamla spellådorna är nedpackade i mitt förråd men jag hittade lite manualer från gamla Amigaspel: Frontier: Elite 2, Police Quest 3, Leisure Suit Larry 3 och Wing Commander samt ett kodhjul från Monkey Island 2 som var del av kopieringsskyddet. Jag vill minnas att även PQ3 och LSL3 krävde manualen för vissa ställen i spelet för att komma vidare.