Asus B550-I, NR200p och 240EKWB rad

Permalänk
Medlem

Asus B550-I, NR200p och 240EKWB rad

Par komponenter som inte kommer mig till nytta efter uppgradering OBS inget är i nyskick men fullt fungerande.

Asus ROG Strix B550-I moderkort. Fullt fungerande uppdaterat BIOS och testat med AMD r5 5600x. Så orsak till priset trasig USB port på baksidan, inget som påverkar funktion eller orsakat problem men plastbiten i mitten av porten följde med efter jag drog ur tgb men ingen kortsluttning (testat efter..) Se bild (plastfolien är bara för att skydda SSDns thermalpad) Med (vad jag vet) alla tillbehör i lådan
Börjar på 500Kr (frakt 100kr, alt upphämtning) (eller bud)

CoolerMaster NR200p
Bättre begagnat med riser saknar några "clips" men håller ihop och har du 3D skrivare så finns .stl här. Med extra speedholes i ena panelen för att få in en Notcua D15... (glassidan är hel och fungerande) Samt moddat in en USB-C kontakt där ljud kontakten satt tidigare, inte mitt vackraste jobb men fullt fungerande syns mindre än bild. Säljes med (vad jag vet) alla tillbehör Se bilder
Börjar på 100kr ENDAST UPPHÄMTNING

EKWB 240mm CoolSteam SE slim Radiator inga fel nästan nyskick.
Börja på 100kr (frakt 50kr alt. upphämtning)

Finns i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Blir det så att du inte säljer chassin och bestämmer dig för att kasta bort den så tar jag jätte gärna pci riser kabeln.

Permalänk
Moderator
Moderator

500 + hämtning på mobot.

Var i Stockholm?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 kr för b550-i

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk

Asus ROG Strix B550-I 700kr

Permalänk
Medlem

b550-i 800 kr

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

b550-i, 1000kr

Permalänk
Medlem

1100kr för B550-I

Permalänk
Medlem

b550-i, 1200kr

Permalänk
Medlem

@Dravond När avslutas annonsen? Hämtar gärna i helgen.

Permalänk
Medlem

B550-i sålt

Permalänk

Jag kan köpa chassit och hämta i Stockholm!