Komplett-PC och unik upplevelse - till förmån för Barncancerfonden

Permalänk
Komplett.se

Komplett-PC och unik upplevelse - till förmån för Barncancerfonden

Nu har du chansen att köpa något riktigt unikt!
Till förmån för Barncancerfonden auktionerar vi ut en påkostad gamingbruk. Och inte nog med det - ett besök i huvudstaden, och en titt på SweClockers kontor. Därefter middag med Komplett (och kanske fler sköna geeks). Därefter en natts sömn på hotell. Ett speciellt tillfälle att kamma hem en fet dator, uppleva något unikt och samtidigt bidra till en god sak.

Vi har skruvat ihop en dator med en Intel Core i7-12700K -processor och ett RTX 3080 -grafikkort, samma exemplar som du såg byggas i reportaget: SweClockers besöker Nordens största datorfabrik.

Som om dator och en resa med gött häng i Stockholm inte vore nog, så ingår även en T-shirt, stressboll, tackbrev och en liten överraskning.

Specifikationer för datorn

Detaljer

Efter avslutad auktion och betalning direkt till Barncancerfonden så kommer vinnaren, Komplett och Sweclockers överens om datum som passar bra för resa, besök och middag. Dock inte senare än mars 2023. Vi på Komplett står såklart för resa (inom Sverige), en övernattning och middag.

Datorn tillsammans med T-shirt, stressboll, brev och överraskning skickas till vinnaren. Fri frakt ingår

Bud läggs via annonsens budfunktion nedan.
Auktionen pågår till och med söndag 2022-11-06
Lycka till med budgivningen!

//Gänget på Komplett.se

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Fint initiativ Komplett.

Budar givetvis den enda rätta startsumman: 1337 SEK.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk

Hur länge håller budgivningen på?

Ökar med en 0:a, 13370kr

Permalänk
Medlem

Visste inte att komplett har en konto. Huh

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Southstream:

Hur länge håller budgivningen på?

Ökar med en 0:a, 13370kr

Vi kör fram till och med söndag 2022-11-06

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Southstream:

Hur länge håller budgivningen på?

Ökar med en 0:a, 13370kr

Använd gärna inbyggda bud funktionen

@komplett dunder ! otur att jag redan slösat pengarna på ett 4090 och 13700k :/

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Nytt bud: 13 370 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Southstream:

13 370 kr

<3

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Southstream:

13 370 kr

Någon som vill lägga på en nolla till?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Nytt bud: 18 000 kr Tänker på barnen
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 20 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 21 337 kr Bjud på!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Vet inte om det föreslagits förut eller om det bryter mot några lagar/regler, men ett tips till nästa gång ni kör en tävling är att köra i formen av att man bidrar med valfritt belopp. Ju större belopp desto större chans att vinna. Säg minimum 50 kr. Sen lottas vinnaren ut efter deadline. Då är det fler som kan delta och det blir troligtvis ett högre belopp. Vet att Caia hade en insamling med liknande format under musikhjälpen och de drog in över 370000 kr. Oavsett vad, grymt initiativ!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MattyKCookie:

Vet inte om det föreslagits förut eller om det bryter mot några lagar/regler, men ett tips till nästa gång ni kör en tävling är att köra i formen av att man bidrar med valfritt belopp. Ju större belopp desto större chans att vinna. Säg minimum 50 kr. Sen lottas vinnaren ut efter deadline. Då är det fler som kan delta och det blir troligtvis ett högre belopp. Vet att Caia hade en insamling med liknande format under musikhjälpen och de drog in över 370000 kr. Oavsett vad, grymt initiativ!

Tror dock lotteriinspektionen säger hej om man gör så?

Kul grej, och bra initiativ!

Permalänk
Nytt bud: 22 000 kr Jag tänker vinna!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gospluttis:

22 000 kr Jag tänker vinna!

Du registrerade dig för bara någon timme sedan på sweclockers.. Lite sus. ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Du registrerade dig för bara någon timme sedan på sweclockers.. Lite sus. ?

Trevligt bemötande

Han kanske såg den på framsidan och såg sin första anledning att skapa ett konto?

Permalänk
Nytt bud: 22 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Du registrerade dig för bara någon timme sedan på sweclockers.. Lite sus. ?

Sist jag sålde på Swec var det en som hittade till annonsen via en googling och sen registrerade sig för att kunna kontakta mig. Så nej, knappast suspekt.

Bra initiativ av @Komplett! 🙂

Permalänk

Hur länge måste man ha varit medlem för att få buda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gospluttis:

Hur länge måste man ha varit medlem för att få buda?

Så länge man faktiskt genomför köpet ser jag inte att Sweclockers, eller Komplett, skulle bry sig om hur länge en varit medlem.

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gospluttis:

Hur länge måste man ha varit medlem för att få buda?

Nä det är nog bara jag som är dum. Välkommen till forumet

Permalänk
Skrivet av NisseG91:

Så länge man faktiskt genomför köpet ser jag inte att Sweclockers, eller Komplett, skulle bry sig om hur länge en varit medlem.

Jag hoppas att inte att någon lägger bud och inte genomför köpet. Nästa gång vore det toppen med verifiering via bankid eller liknande för att minska risken för att något sånt händer. 🤔

Skrivet av Specias:

Nä det är nog bara jag som är dum. Välkommen till forumet

Nej det tycker jag inte, jag känner mig välkommen. Tack! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gospluttis:

Jag hoppas att inte att någon lägger bud och inte genomför köpet. Nästa gång vore det toppen med verifiering via bankid eller liknande för att minska risken för att något sånt händer. 🤔

Nej det tycker jag inte, jag känner mig välkommen. Tack! 😊

Bankid krävs för att sälja, inte för att köpa än så länge

Permalänk
Medlem

Jag läste "Bjuda Hem en dator", och fattade inget, varför skulle det hjälpa någon?

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 23 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 24 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 25 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 25 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Musikälskare

Fint initiativ!

Kan tyvärr inte buda så högt men skickar en summa som donering till Barncancerfonden istället

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?