Permalänk

Ang hdmi och GTX 1080

Hej jag har en förstärkare som går med HDMI till mit 1080, Tänkte höra går det på något vis så att den bara skickar ljud? För nu tror datorn det är en skärm, Och måste avaktivera den skärmen ibland för ibland hamnar webläsare/discord m.m på den "skärmen" och min windows knapp funkar inte på tangetbordet så kan inte flytta bilden om ni förstår vad jag menar.

Rubrik smått förtydligad. // MOD
Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Rekordmedlem

Kanske, kolla i förstärkaren om du kan ändra hur den identifierar sig.
Annars kan du väl ha den som skärm men se till att den inte är primärskärm och så låter du bli att utvidga skrivbordet.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Kanske, kolla i förstärkaren om du kan ändra hur den identifierar sig.
Annars kan du väl ha den som skärm men se till att den inte är primärskärm och så låter du bli att utvidga skrivbordet.

Har den som utvidga skrivbord men de är då vissa saker hamnar på den och kan ej få dom till mail skärmarna, Finns ju knep med windows knapppen och pil höger/vänster men min windows knapp funkar inte Så då måste ja avaktivera skrämen hela tiden då det händer.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk

om du nu inte vill köpa ett nytt keyboard så binda bara om en knapp så den aggerar som "windows" knapp

Visa signatur

ajax