Permalänk
Medlem

Akut fråga crypto kort

Akut fråga innan jag köper nitro+ kortet
Han har tydligen använt det till crypto men har haft tempon under kontroll med hiveos är det ett säkert kort att köpa då ?

Permalänk
Avstängd

Hur ska någon här möjligen kunna svara på det?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Omöjligt att säga med säkerhet.

Jag har själv köpt ett par miningkort genom åren, och det har gått bra. Omöjligt att säga om det bara har varit tur, men överlag är det nog mycket sällan som ett kort slits ut. Potentiellt kan fläktar gå sönder, men är du lite händig så går de att byta rätt enkelt. Om du vill ha en originalfläkt och inte göra någon deshroud så kan det krävas att du köper fläktar från t.ex. ebay med transport från Kina.

Om priset är rätt så kan vad som helst vara värt det. Vad tänkte du betala?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Det han säger kan vara sant, det kan också vara en lögn.
Bara du kan avgöra om du tycker att det är värt att chansa.

Permalänk
Medlem

min erfarenhet är att om han brytt sig om att maxa sin mining så har pads osv blivit bytta. Min polare brydde sig, sålde alla kort varav en till en bekant för ett par månader sedan. Fungerar klockrent och går svalt och tyst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Omöjligt att säga med säkerhet.

Jag har själv köpt ett par miningkort genom åren, och det har gått bra. Omöjligt att säga om det bara har varit tur, men överlag är det nog mycket sällan som ett kort slits ut. Potentiellt kan fläktar gå sönder, men är du lite händig så går de att byta rätt enkelt. Om du vill ha en originalfläkt och inte göra någon deshroud så kan det krävas att du köper fläktar från t.ex. ebay med transport från Kina.

Om priset är rätt så kan vad som helst vara värt det. Vad tänkte du betala?

Skrivet av warp64:

Det han säger kan vara sant, det kan också vara en lögn.
Bara du kan avgöra om du tycker att det är värt att chansa.

Han vill ha 2500kr för det

Permalänk
Medlem

Annars kan jag köpa detta för 2200
PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6.